Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Романишина, Наталія$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Романишина
,
Наталія
.
Технологічно зорієнтована модель вивчення новели у школі /
Наталія
Романишина
> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. -
№ 11
. - С. 42-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Новели--Вивчення--Шкільна програма
Кл.слова (ненормовані):
жанрові ознаки
--
засвоєння знань
--
жанрова природа
Анотація:
Визначено альтернативні до традиційно оганізованого навчання технологічні умови вивчення семикласниками теоретико-літературного поняття "новела": психологічне налаштування на діяльність за моделлю "засвоєння усього обсягу знань", уточнення змісту й компонентів навчального матеріалу, критеріїв опанування теми, варіантів організації роботи учнів, діагностичних та контрольних завдань.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
2.
Романишина
,
Наталія
.
Літературна освіта в економічному вимірі : розвиток підприємливості учнів на уроках вивчення трагікомедії Івана Карпенка-Карого "Сто тисяч" /
Наталія
Романишина
> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2020. -
№ 12
. - С. 52-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Літературна освіта--Економічний вимір
Українська література--Методика викладання--Підприємливість--Формування
Кл.слова (ненормовані):
наскрізна змістова лінія
--
підприємливість
--
фінансова грамотність
--
інтегроване вивчення
--
інтерактивні методи
Анотація:
Обґрунтовано методику вивчення елементів теорії фінансів на уроках інтерпретації трагікомедії І. Карпенка-Карого "Сто тисяч" у контексті реалізації інтегративної наскрізної лінії "Підприємливість і фінансова грамотність", формування у школярів навичок практичного менеджменту, спостереження за економічними процесами, розвитку культури підприємництва та вирішення традиційних завдань літературної освіти.
Дод.точки доступу:
Карпенко-Карий, Іван Карпович (український письменник, драматург, актор, ерудит, один з корифеїв українського побутового театру ; 1845-1907 ) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)