Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Саковська, О. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Саковська, О. М.
    Організація та функціонування регіонального ринку зерна [Текст] / О. М. Саковська // Економіка АПК. - 2011. - № 11. - С. 45-50 : табл. - Бібліогр. в прим.
Рубрики: Економіка рослинництва--Зернові культури
   Економіка торгівлі в Україні--Ринок аграрної продукції

   Регіональна економіка--Черкаська область

Кл.слова (ненормовані):
Ринкова пропозиція зерна -- Ринковий попит на зерно -- Зернобобові культури
Анотація: Розглянуто питання організації та підвищення ефективності функціонування ринку зерна на регіональному рівні. Досліджено основні тенденції виробництва, реалізації та використання зерна в Україні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Саковська, О. М.
    Економіко-правові основи розвитку сільськогосподарської кооперації в Україні [Текст] / О. М. Саковська // Економіка та держава. - 2020. - № 1. - С. 92-96 : граф. - Бібліогр. с. 96 (16 назв)
Рубрики: Агропромислові комплекси--Кооперативи
Анотація: У статті проведено дослідження економіко-правових основ розвитку сільськогосподарської кооперації в Україні. У ході дослідження зазначено, що серед багатьох факторів розвитку сільськогосподарської сфери, особливо важливу роль відіграє кооперація. Кооперативи є інструментом об'єднання малими виробниками сільськогосподарської продукції власних ресурсів і здійснення спільних стратегій на ринках продукції, послуг і засобів виробництва. Встановлено, що сільськогосподарські кооперативи ще не вичерпали свій потенціал і мають перспективи для зростання. Проаналізовано стан та тенденції розвитку кооперативних об'єднань в Україні та деяких європейських країнах. Визначено основні тенденції розвитку сільськогосподарської кооперації в Україні. Зазначено, що одним з ключових факторів, які гальмують розвиток сільськогосподарської кооперації, є недосконалість чинного законодавства, яким регулюється діяльність кооперативів, та його розпорошеність.Досліджено нормативно-законодавчі аспекти діяльності сільськогосподарської кооперації в Україні. Проаналізовано та визначено шляхи подальшого розвитку сільськогосподарської кооперації на основі державної підтримки.У підсумку зазначено, що одним з основних напрямів розвитку сільського господарства України є підтримка кооперативних утворень шляхом створення сприятливих економічних та правових умов для започаткування та організації діяльності, зокрема державної підтримки формування та поліпшення матеріально-технічної бази кооперативних формувань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Саковська, О. М.
    Використання маркетингового підходу у процесі формування ціни на інклюзив-тур [Текст] / О. М. Саковська, В. А. Лементовська // Економіка та держава. - 2020. - № 10. - С. 80-83 : табл. - Бібліогр. с. 83 (8 назв)
Рубрики: Туризм--Тури--Ціноутворення
Анотація: У статті досліджено питання використання елементів маркетингу з метою формування ціни на інноваційні туристичні послуги. Указано, що стратегія ціноутворення туристичної послуги залежить від ринкових умов конкуренції, особливостей споживчого попиту, можливостей та уподобань споживачів, а також від концепції пропонованої послуги. Зазначено, що туристична індустрія характеризується особливою гнучкістю, мобільністю та мінливістю попиту. Це обумовлено високою конкуренцією серед підприємств, що надають туристичні послуги. Бажання вигравати у конкурентній боротьбі, отримувати високі прибутки та мати фінансову стабільність, змушують туристичні підприємства до пошуку нових форм маркетингових технологій, зокрема до створення інноваційних туристичних продуктів та форм надання туристичних послуг. Однією з інноваційних форм туристичних послуг є індивідуалізація обслуговування клієнта, яка полягає у формуванні інклюзив-туру. Проведено аналіз використання маркетингових технологій з метою формування ціни на інклюзив-тур. Визначено та проаналізовано алгоритм ціноутворення на інклюзив-тур та запропоновано варіант математичного розрахунку вартості туру.Резюмовано, що для просування інклюзив-турів туристичним підприємствам слід розробляти і упроваджувати інноваційні маркетингові стратегії, які включатимуть у себе справедливе формування ціни на такого виду туристичну послугу.


Дод.точки доступу:
Лементовська, В.А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)