Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Саковська, О. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Саковська
, О. М.
Організація та функціонування регіонального ринку зерна [Текст] / О. М.
Саковська
> // Економіка АПК. - 2011. -
№ 11
. - С. 45-50 : табл. - Бібліогр. в прим.
Рубрики:
Економіка рослинництва--Зернові культури
Економіка торгівлі в Україні--Ринок аграрної продукції
Регіональна економіка--Черкаська область
Кл.слова (ненормовані):
Ринкова пропозиція зерна
--
Ринковий попит на зерно
--
Зернобобові культури
Анотація:
Розглянуто питання організації та підвищення ефективності функціонування ринку зерна на регіональному рівні. Досліджено основні тенденції виробництва, реалізації та використання зерна в Україні.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Саковська
, О. М.
Економіко-правові основи розвитку сільськогосподарської кооперації в Україні [Текст] / О. М.
Саковська
> // Економіка та держава. - 2020. -
№ 1
. - С. 92-96 : граф. - Бібліогр. с. 96 (16 назв)
Рубрики:
Агропромислові комплекси--Кооперативи
Анотація:
У статті проведено дослідження економіко-правових основ розвитку сільськогосподарської кооперації в Україні. У ході дослідження зазначено, що серед багатьох факторів розвитку сільськогосподарської сфери, особливо важливу роль відіграє кооперація. Кооперативи є інструментом об'єднання малими виробниками сільськогосподарської продукції власних ресурсів і здійснення спільних стратегій на ринках продукції, послуг і засобів виробництва. Встановлено, що сільськогосподарські кооперативи ще не вичерпали свій потенціал і мають перспективи для зростання. Проаналізовано стан та тенденції розвитку кооперативних об'єднань в Україні та деяких європейських країнах. Визначено основні тенденції розвитку сільськогосподарської кооперації в Україні. Зазначено, що одним з ключових факторів, які гальмують розвиток сільськогосподарської кооперації, є недосконалість чинного законодавства, яким регулюється діяльність кооперативів, та його розпорошеність.Досліджено нормативно-законодавчі аспекти діяльності сільськогосподарської кооперації в Україні. Проаналізовано та визначено шляхи подальшого розвитку сільськогосподарської кооперації на основі державної підтримки.У підсумку зазначено, що одним з основних напрямів розвитку сільського господарства України є підтримка кооперативних утворень шляхом створення сприятливих економічних та правових умов для започаткування та організації діяльності, зокрема державної підтримки формування та поліпшення матеріально-технічної бази кооперативних формувань.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Саковська
, О. М.
Використання маркетингового підходу у процесі формування ціни на інклюзив-тур [Текст] / О. М.
Саковська
, В. А. Лементовська> // Економіка та держава. - 2020. -
№ 10
. - С. 80-83 : табл. - Бібліогр. с. 83 (8 назв)
Рубрики:
Туризм--Тури--Ціноутворення
Анотація:
У статті досліджено питання використання елементів маркетингу з метою формування ціни на інноваційні туристичні послуги. Указано, що стратегія ціноутворення туристичної послуги залежить від ринкових умов конкуренції, особливостей споживчого попиту, можливостей та уподобань споживачів, а також від концепції пропонованої послуги. Зазначено, що туристична індустрія характеризується особливою гнучкістю, мобільністю та мінливістю попиту. Це обумовлено високою конкуренцією серед підприємств, що надають туристичні послуги. Бажання вигравати у конкурентній боротьбі, отримувати високі прибутки та мати фінансову стабільність, змушують туристичні підприємства до пошуку нових форм маркетингових технологій, зокрема до створення інноваційних туристичних продуктів та форм надання туристичних послуг. Однією з інноваційних форм туристичних послуг є індивідуалізація обслуговування клієнта, яка полягає у формуванні інклюзив-туру. Проведено аналіз використання маркетингових технологій з метою формування ціни на інклюзив-тур. Визначено та проаналізовано алгоритм ціноутворення на інклюзив-тур та запропоновано варіант математичного розрахунку вартості туру.Резюмовано, що для просування інклюзив-турів туристичним підприємствам слід розробляти і упроваджувати інноваційні маркетингові стратегії, які включатимуть у себе справедливе формування ціни на такого виду туристичну послугу.
Дод.точки доступу:
Лементовська, В.А.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)