Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Сисин, М. П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Набоченко, О. С.
    Визначення поперечної стійкості рейко-шпальної решітки шляхом вимірювання ступеня ущільнення баластного шару [Текст] / О. С. Набоченко, М. П. Сисин // Залізничний транспорт України. - 2012. - № 1. - С. 52-55 : рис. - Библиогр.: с. 55 (13 назв.)
ББК 39.2
Рубрики: Залізнична колія
   Рейко-шпальна решітка

   Дискримінантний аналіз

   Ремонт колії

Анотація: У статті запропоновано спосіб визначення фактичного опору шпали зсуву на підставі вимірів імпульсного відклику баластного шару та автоматизованого аналізу із використанням методів теорії обробки сигналів і математичної статистики. Дана методика може бути застосована як при дослідженні обставин залізнично-транспортних пригод, так і для їх попередження шляхом встановлення допустимих швидкостей рухомого складу, режиму його ведення у період стабілізації колії та забезпечення необхідного ступеня ущільнення баластного шару після виконання середнього, капітального ремонту чи модернізації колії.


Дод.точки доступу:
Сисин, М. П. (кандидат технічних наук; Львівський НДІ судових експертиз)

Знайти схожі

2.


    Сисин, М. П.
    Вплив вібраційного навантаження рухомого складу на роботу грунтів земляного полотна [Текст] / М. П. Сисин // Залізничний транспорт України. - 2012. - № 2. - С. 51-54 : рис. - Библиогр.: с. 54 (11 назв.)
ББК 39.2
Рубрики: Залізнична колія
   Вібраційні навантаження

   Рухомий склад

Кл.слова (ненормовані):
вібраційні коливання -- динамічні навантаження -- земляне полотно -- насип залізничної колії -- залізнично-транспортні пригоди
Анотація: Під час руху поїздів по залізничній колії відбувається вібраційне динамічне навантаження на її елементи. Грунти земляного полотна та баластного шару є елементами колії, які погано сприймають вібраційне навантаження і, при певних умовах, їх міцність може суттєво знижуватися. У дослідженні запропоновано спосіб визначення значень питомого зчеплення і кута внутрішнього тертя грунту та їх розподілу у поперечному перерізі насипів, що експлуатуються при дії заданого рухомого складу. Використано методи динамічної теорії пружності та методи теорії і практики розрахунку колії на міцність. Даний спосіб розрахунку може бути застосований у дослідженні роботи нижньої будови колії при несприятливих умовах роботи земляного полотна, обставин залізнично-транспортних пригод та їх попередження шляхом встановлення необхідних умов руху поїздів.


Дод.точки доступу:
Сысын, Н. П.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)