Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Студінська, Г. Я.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Студінська, Г. Я.
    Стратегічне партнерство України та ЄС [Текст] / Г. Я. Студінська, В. А. Студінський // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 7/8. - С. 22-36. - Бібліогр. с. 34-36 (17 назв)
Рубрики: Зовнішньоекономічна діяльність--Україна--Європейський Союз (ЄС), 2010-2018 рр.
Анотація: Визначено умови трансформації міжнародного співробітництва у стратегічне партнерство. Запропонована методика оцінки паритетності економічної складової стратегічного партнерства.


Дод.точки доступу:
Студінський, В. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Студінська, Г. Я.
    Аналіз світового паливно-енергетичного комплексу [Текст] / Г. Я. Студінська, А. М. Терещенко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - № 1. - С. 67-84. - Бібліогр. с. 84 (5 назв)
Рубрики: Паливно-енергетичний комплекс
Анотація: Статтю присвячено структурному аналізу світового паливно-енергетичного комплексу в континентальному, регіональному та національному розрізі із акцентом на специфіці його складових. Досліджено баланс виробницва та споживання основних видів палива: нафти, вугілля та газу. Проаналізовані фактори вливу на енергоефективність паливно-енергетичного комлексу через показники енергоємності ВВП та екологічності ВВП країн світу. Особливе місце в дослідженні виокремлено для аналізу місця та ролі України в світовому паливно-енергетичному комплексі. Встановлені координати України у світовому рейтингу викидів в атмосферу С02. Зроблено висновок щодо необхідності зміни архітектури національної економіки. Запропоновано напрями формування стратегії розвитку національної економіки України та її паливно-енергетичного комплексу.


Дод.точки доступу:
Терещенко, А.М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Студінська, Г. Я.
    Брендінг як інструмент модернізації архітектури національної економіки [Текст] / Г. Я. Студінська // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - № 6. - С. 7-16. - Бібліогр. с. 16-17 (7 назв)
Рубрики: Національна економіка--Конкурентоспроможність
Анотація: Встановлено різницю між архітектурою національного бренду та економічною архітектурою (секторальною структурою) національної економіки. Запропонована методика розрахунку приросту ВВП в умовах зміни архітектури національної економіки. Обгрунтовано наявність взаємного впливу між архітектурою національного бренду та архітектурою національної економіки. Між архітектурою національного бренду та архітектурою (секторальною структурою) національної економіки існує взаємний вплив, що потребує управління ними. Ефективна архітектура національної економіки забезпечує узгодженість стратегічної мети та потенціалу об'єктів брендингу, стабільність, ефективність їх розвитку та конкурентоспроможність, що інтегрує сумарно конкурентоспроможність національної економіки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)