Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Трунова, Віта$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Трунова
,
Віта
.
Професійна компетентність і діяльність педагога [Текст] : матеріали до засідання педагогічної ради /
Віта
Трунова
> // Завуч (Шкільний світ). - 2017. -
№ 23
. - С. 11-15
Рубрики:
Загальноосвітні навчальні заклади--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна компетентність
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Трунова
,
Віта
.
Соціальне партнерство в освітньому просторі. Засідання педагогічної ради у формі консиліуму [Текст] /
Віта
Трунова
> // Завуч (Шкільний світ). - 2018. -
№ 6
. - С. 23-32 : іл. - Бібліогр.: с. 30. - Зміст: Притча про майстра ; План підготовки до засідання педагогічної ради "Соціальне партнерство суб'єктів соціалізованого освітнього простору"
Рубрики:
Ос
віта
--Соціальне партнерство
Педагогічна рада--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
консиліум
--
соціалізація
--
сімейна соціалізація
--
соціалізація людини
--
фокус-групи
Анотація:
Саме в освітньому процесі відбувається послідовне формування й розвиток усіх складників самовдосконалення: від формування стійкого інтересу до навчання в початковій школі, умінь навчання й культури розумової праці в середній ланці до активної самостійної пізнавальної діяльності, потреби в самоосвіті в старших класах.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)