Пошуковий запит: (<.>A=Бондаренко, Ю. І.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Бондаренко Ю. І. Художній конфлікт як предмет вивчення в процесі шкільного аналізу літературного твору/Ю. І. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі, 2011. т.№ 6.-С.12-15
|
>2.
| Бондаренко Ю. І. Концептуально-образний аналіз літературногог твору в школі/Ю. І. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі, 2011,N № 11.-С.11-14
|
>3.
| Бондаренко Ю. І. Концептуально-жанровий аналіз літературного твору в школі (на матеріалі комедії М. Куліша "Мина Мазайло")/Ю. І. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі, 2012,N № 3.-С.13-16
|
>4.
| Бондаренко Ю. І. Аналіз образів-персонажів на засадах психології вчинку/Ю. І. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі, 2013. т.№ 1.-С.11-14
|
>5.
| Бондаренко Ю. І. Дослідження ціннісних та цільових пріоритетів персонажів у процесі шкільного аналізу літературного твору/Ю. І. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі, 2013. т.№ 7/8.-С.28-31
|
>6.
| Бондаренко Ю. І. Шкільний аналіз образів-персонажів у зв'язках із хронотопною структурою літературного твору/Ю. І. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі, 2013. т.№ 11.-С.13-16
|
>7.
| Бондаренко Ю. І. Вивчення образів-персонажів на основі стандартної літературознавчої схеми/Ю. І. Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі, 2015. т.N 4(квітень).-С.19-22
|
>8.
| Бондаренко Ю. І. Методи навчання в контексті загальнодидактичної та методико-літературної структури уроку/Ю. І. Бондаренко // Наукові записки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016.-С.58-63
|
>9.
| Бондаренко Ю. І. Словесно-образний аналіз літературного твору в школі: первинний рівень застосування/Ю. І. Бондаренко // Наукові записки, 2018,N № 4.-С.49-57
|
|