Пошуковий запит: (<.>A=Бондаренко, Ю. І.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Бондаренко Ю. І.
Назва : Художній конфлікт як предмет вивчення в процесі шкільного аналізу літературного твору
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 6. - С. 12-15 (Шифр -961220/2011/6) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Українська література-- Методика викладання Уроки-- Українська література-- Конфлікти Анотація: Якісне опрацювання літературного твору неможливе без осмислення учнями конфлікту як рушія розвитку сюжету. У статті накреслені основні етапи шкільного вивчення поняття "конфлікт" та його застосування в процесі аналізу художнього тексту,, розкриті методичні механізми виявлення суперечностей як на рівні окремих сюжетних епізодів, так і твору в цілому, залучені окремі філософські підходи для вирішення поставленої проблеми
Примірники :ВДГН(1) Вільні : ВДГН(1) Знайти схожі
|
2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.268.39
Автор(и) : Бондаренко Ю. І.
Назва : Концептуально-образний аналіз літературногог твору в школі
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 11. - С. 11-14 (Шифр -961220/2011/11) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 74.268.39 Предметні рубрики: Українська література-- Методика викладання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): концептуально-образний аналіз--пообразний аналіз--проблемно-тематичний аналіз--індивідуальна характеристика--групова характеристика--порівняльна характеристика--компетентності--система уроків Анотація: У статті розкриті теоретичні основи концептуально-образного аналізу літературного твору, вироблено алгоритм його проведення і систему необхідних компетентностей, здійснено опис застосування на матеріалі конкретних творів, продемонстровано відповідне планування тематики уроків, психологічно обґрунтована діяльність школярів.
Знайти схожі
|
3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.268.3
Автор(и) : Бондаренко Ю. І.
Назва : Концептуально-жанровий аналіз літературного твору в школі (на матеріалі комедії М. Куліша "Мина Мазайло")
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 3. - С. 13-16 (Шифр -961220/2012/3) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 74.268.3 Предметні рубрики: Українська література-- Методика викладання, 20 ст. Українська література-- Куліш Микола Гурович (1892-1937 рр.) Письменники українські, 20 ст. Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентності--система уроків--етапи впровадження--методичний алгоритм--сюжетно-концептуальний аналіз Анотація: У статті запропонована методика опрацювання літературного твору на основі концептуально-жанрового аналізу. Автор розкриває основні етапи підготовки учнів до такої діяльності, окреслює необхідні компетентності, демонструє процес утворення системи уроків з вивчення конкретного твору, загальний алгоритм проведення, ілюструє свої роздуми методичним матеріалом, присвяченим аналізу сатиричної комедії М. Куліша "Мина Мазайло".
Знайти схожі
|
4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 83.3(4Укр)
Автор(и) : Бондаренко Ю. І.
Назва : Аналіз образів-персонажів на засадах психології вчинку
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 1. - С. 11-14 (Шифр -961220/2013/1) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 83.3(4Укр) Предметні рубрики: Українська література-- Методика викладання, 20 ст. Романи українські-- Методика викладання, 20 ст. Письменники українські-- Персоналії, 20 ст. Уроки-- Українська література, 20 ст. Анотація: У статті сформульовано систему компетентностей та окреслено методичне забезпечення процесу вивчення образів- персонажів на основі психології вчинку. Автор пропонує можливі способи опрацювання поведінки літературного героя, виявлення його духовного потенціалу через осмислення учнями зображених дій.
Знайти схожі
|
5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.26
Автор(и) : Бондаренко Ю. І.
Назва : Дослідження ціннісних та цільових пріоритетів персонажів у процесі шкільного аналізу літературного твору
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 7/8. - С. 28-31 (Шифр -961220/2013/7/8) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 74.26 Предметні рубрики: Українська література-- Методика викладання Літературні персонажі-- Українська література-- Аналіз Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ-персонаж--ціннісно-цільова програма Анотація: У статті запропоновано окремий шлях аналізу образів-персонажів на основі їхньої ціннісно-цільової програми. Автор наукового матеріалу стверджує: названий підхід допомагає учням осмислити концептуальне значення літературного героя, усвідомити підпорядкованість його внутрішніх властивостей ціннісним пріоритетам, які визначив письменник.
Знайти схожі
|
6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 83
Автор(и) : Бондаренко Ю. І.
Назва : Шкільний аналіз образів-персонажів у зв'язках із хронотопною структурою літературного твору
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 11. - С13-16 (Шифр -961220/2013/11) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 83 Предметні рубрики: Літературні персонажі-- Методика аналізу Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хронотоп Анотація: У статті сформульовано систему знань і вмінь та окреслено методичне забезпечення процесу вивчення образів-персонажів у зв’язках із хронотопною структурою тексту. Це дозволяє формувати в учнів уявлення про літературний твір як художню цілісність та взаємопов’язаність його елементів.
Знайти схожі
|
7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.268.3 (4УКР)
Автор(и) : Бондаренко Ю. І.
Назва : Вивчення образів-персонажів на основі стандартної літературознавчої схеми
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. - N 4(квітень). - С. 19-22 (Шифр -961220/2015/4) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 74.268.3 (4УКР) Предметні рубрики: Українська література-- Методика викладання Літературні персонажі-- Українська література-- Методика викладання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературознавча схема аналізу образів-персонажів--позасюжетні елементи--авторська оцінка Анотація: Статтю присвячено методиці аналізу образів-персонажів із допомогою стандартної літературознавчої схеми. У ній подано саму схему, а також систему знань і вмінь, які можна формувати з її допомогою, розглянуто різні аспекти здійснення зазначеної роботи.
Знайти схожі
|
8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник) Шифр видання :
Автор(и) : Бондаренко Ю. І.
Назва : Методи навчання в контексті загальнодидактичної та методико-літературної структури уроку
Колективи : Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя, Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя
Місце публікування : Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя. Наукові записки/ Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - С. 58-63 (Шифр 74.48 / 378/Н 34-200100) Примітки : Бібліогр.: с. 63. - (Психолого-педагогічні науки ; № 4)
УДК : 82.0(075.8) Предметні рубрики: Література-- Методи навчання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аналіз--синтез--індукція--дедукція--евристичний метод--репродуктивний метод--дослідно-пошуковий метод--творче читання--дидактична структура
Знайти схожі
|
9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник) Шифр видання :
Автор(и) : Бондаренко Ю. І.
Назва : Словесно-образний аналіз літературного твору в школі: первинний рівень застосування
Колективи : Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя
Місце публікування : Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя. Наукові записки/ Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - 2018. - № 4. - С. 49-57 (Шифр 378/Н 60-615209) Примітки : Бібліогр.: с. 56
Предметні рубрики: Українська література-- Методика викладання-- Загальноосвітні навчальні заклади Ключові слова (''Вільн.індекс.''): словесно- образний аналіз--виразне читання--лексико- фразеологічний коментар--стилістичні дослідження
Знайти схожі
|
|