Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Голуб, Ніна$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
26
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-26
>
1.
Голуб, Ніна
.
Методичні рекомендації щодо навчання української мови в умовах компетентнісного підходу / Ніна Голуб> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. -
№ 9
. - С. 2-7. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
81
Рубрики:
Українська мова--Компетентнісне навчання--Методичні рекомендації
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Голуб, Ніна
Ситуаційний метод на уроках української мови в школі [Текст] / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2013. -
№ 7
. - С. 18-23. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК
74.268.19=411.4
Рубрики:
Українська мова--Методи
Кл.слова (ненормовані):
ситуаційний метод
--
ситуація
--
аналіз
--
прийоми
--
ситуаційний матеріал
--
алгоритм дії методу
Анотація:
Автор статті розкриває суть ситуаційного методу, визначає переваги й особливості його, розробляє алгоритм застосування на уроках української мови, пропонує зразки ситуацій для розв'язання на уроках української мови важливих завдань шкільної мовної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Голуб, Ніна
.
Категорійний апарат сучасної української лінгводидактики: проблеми і перспективи / Ніна Голуб> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. -
№ 6
. - С. 14-18. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
81
Рубрики:
Лінгводидактика--Ключові терміни--Вживання
Кл.слова (ненормовані):
метод
--
прийом
--
форма
--
технологія
Анотація:
Розглядається проблема трактування і вживання ключових термінів у царині української лінгводидактики, зокрема між термінами "метод" і "прийом", "метод" і "форма", "технологія" і "метод".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
4.
Голуб, Ніна
Рецензія на посібник "Українська мова. Сучасний довідник. Орфографія, стилістика, граматика, пунктуація" (Л. І. Мацько, О. М. Мацько, О. М. Сидоренко.- Х: Клуб сімейного дозвілля, 2012.-656 с.) [Текст] / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2013. -
№ 1
. - С. 61
Рец. на Мацько Л. І. Українська мова. Сучасний довідник. Орфографія, стилістика, граматика, пунктуація / Л. І. Мацько, О. М. Мацько, О. М. Сидоренко. - Х: Клуб сімейного дозвілля, 2012.- 656с.
ББК
83
Рубрики:
Українська мова--Рецензія
Кл.слова (ненормовані):
рецензія посібника
--
довідник
--
мова в житті людини
--
ознаки засвоєння слова
--
запозиченні слова
--
фразеологізми
--
лексикографічна практика
--
конфесійний стиль
--
епістолярний стиль
--
ономастика
Анотація:
Рецензований посібник "Українська мова. Сучасний довідник. Орфографія, стилістика, граматика, пунктуація". Це видання підготували Л. І. Мацько, О. М. Мацько, О. М. Сидоренко допоможе студентам і абітурієнтам систематизувати свої знання, обрати правильні й раціональні методи вдосконалення своїх знань і вмінь з української мови, сприятиме рефлексії на всіх етапах підготовки. структура довідника визначається 12 розділами "Українська мова в її соціальному та історичному вимірах", "Фонетика", "Орфографія", "Орфоепія", "Лексикологія", "Ономастика", "Фразеологія", "Лексикографія", "Граматика", "Пунктуація", "Стилістика", Культура мовлення".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Голуб, Ніна
Навчання діалогічного мовлення учнів 5-7 класів на уроках української мови (методичні рекомендації) [Текст] / Ніна Голуб, Людмила Галаєвська> // Українська мова і література в школі. - 2015. -
№ 5/6
. - С. 57-62. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики:
Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови
--
діалогічне спілкування
--
позитивне діалогування
Анотація:
Методичні рекомендації містять теоретичний узагальнений матеріал, що допоможе вчителю розібратися в окремих нових аспектах роботи, а також практичні поради корисні для роботи з розвитку мовлення на різних уроках.
Дод.точки доступу:
Галаєвська, Людмила
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Голуб, Ніна
.
Навчання синтаксису учнів 8-9 класів: аналітичний аспект [Текст] / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2015. -
№ 5/6
. - С. 2-6. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики:
Українська мова--Викладання синтаксису
Кл.слова (ненормовані):
українська мова в старшій школі
--
особистісно орієнтоване навчання
--
папка мовленнєвого розвитку
Анотація:
Стаття висвітлює аналітичні матеріали, підготовлені з метою вдосконалення чинних методик навчання синтаксису в сучасній школі. Автор аналізує дослідження сучасних лінгвістів, які мають сприяти розробленню оригінальної методики навчання синтаксису й пунктуації на засадах особистісно орієнтованого, діяльнісного й компетентнісного підходів.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Голуб, Ніна
Підходи до навчання української мови в основній школі [Текст] / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2015. -
№3
. - С. 2-10. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК
74.268.19=411.4
Рубрики:
Українська мова--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
особистісно-орієнтоване навчання
--
підхід до навчання
--
мотивація навчання української мови
--
компетентнісний підхід
--
діяльнісний підхід
Анотація:
У статті проаналізовано суть поняття "підхід до навчання", визначено функції суб'єктів навчально-виховного процесу (учителя і учня). Виділено характерні ознаки особистісно орієнтованого, діяльнісного і компетентнісного підходів. Обгрунтовано доцільність визначення цих підходів як основних.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Голуб, Ніна
Навчання діалогічного мовлення учнів 5-7 класів на уроках української мови (методичні рекомендації) [Текст] / Ніна Голуб, Людмила Галаєвська> // Українська мова і література в школі. - 2015. -
№3
. - С. 51-57. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК
74.268.19=411.4
Рубрики:
Українська мова--Розвиток мови
Кл.слова (ненормовані):
діалогічне мовлення
--
комунікативна компетентність
--
позитивне діалогування
Анотація:
Стаття містить узагальнений теоретичний матеріал, що допоможе вчителю розібратися в окремих нових аспектах роботи, а також практичні поради й матеріал, корисний і цікавий для роботи з розвитку мовлення на різних уроках.
Дод.точки доступу:
Галаєвська, Людмила
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Голуб, Ніна
Роль і місце цінностей у навчанні української мови в школі (на матеріалі синтаксису й пунктуації у 8-9 класах) [Текст] / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2016. -
№ 3
. - С. 2-6.
Рубрики:
Українська мова--Викладання синтаксису
Кл.слова (ненормовані):
вивчення синтаксису в школі
--
вивчення пунктуації в школі
--
особистісно орієнтоване навчання
Анотація:
Автор розглядає суть, значення і місце цінностей в навчально-виховному процесі, обґрунтовує важливість ціннісного аспекту кожного уроку української мови. Наголошує на доцільності системного підходу до сприйняття учнями ціннісних орієнтирів і формування у них ціннісного ставлення до життя, суспільних процесів і явищ.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Голуб, Ніна
.
Основні принципи української орфографії [Текст] : 10 клас / Ніна Голуб> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. -
№ 10
. - С. 24-28 : іл.
Рубрики:
Орфографія українська--Методика викладання
Уроки--Розробки
Кл.слова (ненормовані):
бліц-опитування
--
дослідження-обгрунтування
--
дослідження-класифікація
--
інтерактивні вправи
--
тестування
Анотація:
Матеріал містить план-конспект уроку для 10-го класу (профільний рівень), який дає змогу актуалізувати, поглибити і розширити знання учнів про основні принципи української орфографії. Завдання, представлені в уроці, а саме: бліц-опитування, дослідження-обгрунтування, дослідження-класифікація, інтерактивні вправи та тестування – забезпечують методичну різноманітність опанування теми, оптимізують узагальнення навчального матеріалу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-26
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)