Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Голуб, Ніна$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-26 
1.


    Голуб, Ніна
    Контроль як важлива ланка процесу навчання української мови в школі [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 3. - С. 2-6. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
контроль знань -- підходи до навчання -- особистісні характеристики
Анотація: У статті висвітлено різні аспекти проблеми контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови як важливої ланки навчально-виховного процесу. Зокрема, наголошено на причинах, що визначають злободенність порушених питань. Автор пропонує привести у відповідність усі ланки навчального процесу, щоб уникнути перешкод на шляху реалізації поставлених освітніх завдань.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

2.


    Голуб, Ніна
    Методичний коментар щодо вивчення української мови в 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів з урахуванням змін у навчальних програмах (2017-2018 навчальний рік) [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 4. - С. 2-9. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Плани і програми
Кл.слова (ненормовані):
програма з української мови -- коментар до програми з української мови


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Голуб, Ніна
    До проблеми предметної компетентності з української мови в закладах загальної середньої освіти [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 1. - С. 2-5. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання мови
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- компетенція -- предметна компетентність
Анотація: У статті порушено проблему нормування категорійного поля компетентнісного навчання української мови в закладах загальної середньої освіти, запобігання різнотлумачення ключових термінів. Авторка привертає увагу до суті терміна "предметна компетентність". обґрунтовує доцільність уживання його в однині, переконує в хибності спроб виділення в межах одного шкільного предмета кількох компетентностей.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Голуб, Ніна
    Навчання української мови в сучасній загальноосвітній школі: емоційний аспект [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 4. - С. 2-7. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Українська мова--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
емоційна компетентність -- жанри мовлення -- робота з текстом
Анотація: Автор статті аналізує праці психологів, лінгвістів, педагогів, акцентуючи увагу на суті, функціях і значенні емоцій. Привертає увагу до порад учених, що скеровують роботу вчителя і сприяють пошуку правильних способів розв'язання проблем, пропонує фрагменти роботи з текстом, спрямовані на посилення емоційного складника комунікативної компетентності учнів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Голуб, Ніна.
    Основні принципи української орфографії [Текст] : 10 клас / Ніна Голуб // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 10. - С. 24-28 : іл.
Рубрики: Орфографія українська--Методика викладання
   Уроки--Розробки

Кл.слова (ненормовані):
бліц-опитування -- дослідження-обгрунтування -- дослідження-класифікація -- інтерактивні вправи -- тестування
Анотація: Матеріал містить план-конспект уроку для 10-го класу (профільний рівень), який дає змогу актуалізувати, поглибити і розширити знання учнів про основні принципи української орфографії. Завдання, представлені в уроці, а саме: бліц-опитування, дослідження-обгрунтування, дослідження-класифікація, інтерактивні вправи та тестування – забезпечують методичну різноманітність опанування теми, оптимізують узагальнення навчального матеріалу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Голуб, Ніна
    Робота з текстами на уроках української мови у процесі вивчення синтаксису й пунктуації у 8-9 класах [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 1. - С. 2-8. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Урок 8 клас
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови 8 клас -- робота з текстом -- текстоцентричний підхід -- текстова діяльність
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність текстоцентричного підходу, доцільність системного впровадження його, називає переваги такої роботи й передумови ефективності, аналізує методичну літературу. Запропоновано ширший алгоритм роботи з текстами з урахуванням особливостей сучасного навчально-виховного процесу, завдань шкільної мовної освіти. Авторка також пропонує приклади урізноманітнення текстової роботи, називає форми подання тексту.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

7.


    Голуб, Ніна
    До проблем компетентнісно орієнтованого навчання української мови в сучасних закладах [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 2. - С. 2-7. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська мова--Предметні компетентності
Кл.слова (ненормовані):
методика компетентнісного навчання -- компетентність
Анотація: Автор статті привертає увагу до питань, пов'язаних з упровадженням в українську освіту компетентнісного підходу. На теоретичному рівні такими є питання типологій компетентностей у закладах середньої й вищої освіти, специфіки предметної компетентності, суті й переліку галузевих компетентностей. Актуалізовано також важливість проблеми результатів освіти, способів і критеріїв вимірювання й оцінювання їх.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

8.


    Голуб, Ніна
    Елементи практичної риторики на уроках української мови в 10-11 класах ліцею [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 3. - С. 14-17. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови 10-11 класи -- шкільна риторика -- мовленнєвий жанр -- оцінні жанри -- осуд -- похвала
Анотація: У статті вмотивовано введення мовленнєвих жанрів до шкільної програми з української мови для 10-11 класів (рівень стандарту). З'ясовано сутність і характер оцінювальних жанрів, визначено особливості структури й семантики термінів, схарактеризовано жанри осуд і похвала. Запропоновано алгоритм роботи з жанрами на уроках української мови, зразки вправ і завдань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Голуб, Ніна
    Навчання синтаксису на уроках української мови у 8-9 класах: навчально-методичний посібник (частина 3) [Текст] / Ніна Голуб, Людмила Галаєвська // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 5. - С. 42-60
Рубрики: Українська мова--Вивчення синтаксису
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови 9 клас -- урок української мови 8 клас -- вивчення синтаксису української мови


Дод.точки доступу:
Галаєвська, Людмила

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Голуб, Ніна
    Мотиваційний аспект процесу формування мовленнєвої культури учнів 8-9 класів [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 5. - С. 2-6. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання мови
Кл.слова (ненормовані):
культура мовлення -- норми літературної мови -- мотивація навчання мови
Анотація: Автор аналізує роль і функції мовних і мовленнєвих помилок у суспільстві, зіставляє тенденції сучасної освіти в Україні з реальними показниками готовності суспільства до багатьох декларованих ним положень; виявляє принципи й підходи вчителів до мотивування учнів на свідоме засвоєння основ мовленнєвої культури, розглядає ймовірні мотиватори у роботі вчителя на уроках вивчення української мови у школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)