Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гузь, О. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
1.


    Гузь, О. О.
    Арабська народна казка [Текст] : [урок] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 19-22
ББК 74.268.39
Рубрики: Фольклор--Казки
   Фольклор--Методика

   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
казки "Тисяча й однієї ночі" -- казка "Синдбад-Мореплавець" -- утвердження жаги відкриття світу -- аналітико-інтерпретаційне дослідження
Анотація: Надано конспект уроку за темою: "Казки "Тисяча й однієї ночі". Утвердження жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці "Синдбад-Мореплавець" (на прикладі третьої подорожі циклу)". Мета заняття - визначити особливості чарівної та авантюрно-пригодницької казки на основі циклу про Синдбада, формувати вміння аналізу, вдумливого прочитання й осмислення тексту.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

2.


    Гузь, О. О.
    Вступ. Література - скарбниця духовних багатств людства. [Текст] / О. О. Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 10. - С. 36-39
ББК 74.268.0+83
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Підручники--Світова література



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Гузь, О. О.
    Герберт Джордж Уеллс (1866-1946). "Чарівна крамниця" [Текст] : урок / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 1. - С. 6-10.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Письменники англійські, 19-20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
фантастика -- Уеллс Г. Д. -- новела -- наукова фантастика -- фентезі
Анотація: У вигляді уроку стисло ознайомлено учнів з особистістю й творчим доробком Герберта Уеллса; здійснено цілісний аналіз новели "Чарівна крамниця"; визначено особливості різновиду фантастичного жанру "фентезі".


Дод.точки доступу:
Уеллс, Герберт Джордж (англійський письменник і публіцист ; 1866-1946) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Гузь, О. О.
    Жанрова специфіка фольклорної та літературної казки. Різновиди народних казок, їх характерні ознаки [Текст] : [урок] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 2-4.
ББК 74.268.39
Рубрики: Літературні жанри--Казка
   Фольклор--Жанри--Казки

   Світова література--Розробки уроків--Фольклор

Кл.слова (ненормовані):
типи народних казок -- композиція -- герої -- конфлікт добра і зла -- особливості літературної казки
Анотація: Запропоновано конспект уроку, який має на меті наступне: поглибити знання учнів про казку як різновид фольклору та літератури; з'ясувати відмінності між різними типами народних казок, між фольклорною та літературною казкою; визначити головний конфлікт казки як конфлікт добра і зла; дати поняття про специфіку композиції казкового сюжету; підготувати учнів до проведення аналітично-дослідницької роботи за змістом народних казок.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

5.


    Гузь, О. О.
    Казка Оскара Уайльда "Хлопчик-Зірка" [Текст] : [2 уроки, контрольна робота] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - 49-51, С. 3 обкл.
ББК 74.268.39
Рубрики: Англійська література--Уайльд Оскар (1854-1900 рр.)
   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
Уайльд О. -- біблійні мотиви -- милосердя -- Хлопчик- Зірка, казка
Анотація: Подано розробку уроку за наступними темами: "Сутність основного конфлікту казки О. Уайльда "Хлопчик-зірка"; "Шлях до відродження душі головного героя казки". Мета занять - здійснити аналітичне дослідження твору, розкрити роль біблійних мотивів у реалізації авторського задуму, сприяти формуванню в учнів кращих моральних якостей, передусім любові до рідних, до всього живого в цілому. Запропоновано також контрольну роботу з теми "Літературна казка" (тести, розгорнуті відповіді, творчі завдання).


Дод.точки доступу:
Уайльд, Оскар (видатний ірландський англомовний поет, драматург, письменник, есеїст ; 1854-1900) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


   
    Казки народів світу [Текст] // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 5. - С. 40-48. - Зміст: Урок № 1. Тема: Особливості втілення художнього конфлікту в чарівній казці (за російською народною казкою "Василиса Прекрасна") / О. О. Гузь. Урок № 2. Тема: Філософський зміст японської казки "Жабка з Кіото і жабка з Осаки" / Т. О. Козова. Урок № 3. Тема: Проблема добра у японській народній казці "Вдячна журавка" / Т. О. Козова. Урок № 4. Тема: Подорож у казку на чарівний Схід (до розуміння арабських народних казок "Розповідь про царя Шахріяра", "Про Аладдіна і чарівну лампу") / Н. О. Меркунова. Урок № 5. Тема: Шлях від Попелюшки до прекрасної принцеси (за казкою Шарля Перро "Попелюшка, або Соболевий черевичок") / О. О. Гузь.
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків--Казки
   Позакласне читання--Світова література--Розробки уроків



Знайти схожі

7.


    Гузь, О. О.
    Казки Олександра Пушкіна [Текст] : [3 уроки] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 30-37
ББК 74.268.39
Рубрики: Письменники російські, 19 ст.
   Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
Пушкін О. С. -- виразне читання -- Казка про мертву царівну і сімох богатирів -- перемога добра над злом
Анотація: Запропоновано систему уроків за казками О.С. Пушкіна за такими темами: "Уславлення народної казки у вступі до поеми О. С. Пушкіна "Руслан і Людмила"; "Секрети виразного читання віршованих творів" (на матеріалі вступу до поеми); "Казка про мертву царівну і сімох богатирів" О. С. Пушкіна як історія про перемогу істинної краси й добра над заздрістю й злом. Фольклорна основа казки. Мультиплікаційні версії". Заняття мають закладати основи літературознавчго аналізу тексту, розвивати в учнів творче мислення, навички виразного читання, наближатися до розуміння авторського задуму, розкривати новаторську сутність та близкість творів поета до усної народної творчості. Додатково надано консультацію для вчителя про те, як цікаво та ефективно організувати роботу з учнівськими малюнками до творів О. Пушкіна.


Дод.точки доступу:
Пушкін, Олександр Сергійович (російський поет, прозаїк, драматург ; 1799-1837) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Гузь, О. О.
    Китайська народна казка [Текст] : [урок] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 13-14.
ББК 74.268.39
Рубрики: Фольклор--Казки--Китай
   Фольклор--Методика

   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
народна казка "Пензлик Маляна" -- поетизація мистецтва -- уславлення образу митця -- роль фантастичних елементів
Анотація: Мета поданого конспекту уроку наступна: ознайомити учнів з особливостями китайської народної казки, показати її самобутність; здійснити текстуальний аналіз казки "Пензлик Маляна"; розкрити у ній усвідомлення ролі мистецтва і митця; розвивати читацькі компетенції школярів; вдосконалювати навички виразного читання.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

9.


    Гузь, О. О.
    Література Давнього Риму : два уроки з вивчення поеми Вергілія "Енеїда" [Текст] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 10. - С. 25-40
ББК 83
Рубрики: Література антична--Давньоримська--Публій Вергілій Марон (70-19 рр. до н.е.)
Кл.слова (ненормовані):
давньоримська цивілізація -- Давній Рим (історія, політика, культура) -- світоглядно-естетичні позиції Вергілія -- дослідження фрагментів поеми -- композиційно-смислова схема поеми Вергілія -- давньоримський божественний пантеон -- образ Енея -- творчість Вергілія -- розвиток зв'язного мовлення
Анотація: Запропоновано два уроки за темами: "Публій Вергілій Марон - творець давньоримського героїчного епосу" та "Еней - людина Долі "(урок розвитку зв'язного мовлення). Заняття мають на меті: розкрити історичні умови та особливості розвитку літератури і культури Давнього Риму; показати специфіку поеми "Енеїда" та сенс зображення шляху головного героя як художнього втілення ідей слугування інтересам держави і народу та її обов'язків у виконанні волі богів.


Дод.точки доступу:
Вергілій (Публій Марон ; давньогрецький поет, автор поеми "Енеїда" ; 70-19 рр. до н.е.) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Гузь, О. О.
    Майстри французького символізму: Поль Верлен та Артюр Рембо : система уроків : [5 уроків] [Текст] / Ольга Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 6. - С. 2-13. - Зміст: "Це захоплене зомління."; "Душа, душа моя страждала."; "О сумна пустеле!."; "Із серця рветься плач."; "Тихенький дощ падає на місто." / П. Верлен.
ББК 83.3 + 74.268.3
Рубрики: Французька література--Верлен Поль Марі (1844-1896 рр.)
   Французька література--Рембо Артюр (1854-1891 рр.)

   Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
модернізм -- імпресіонізм -- аналітико-інтерпретаційне дослідження віршів
Анотація: Розроблено систему уроків за наступними темами: "Символізм як літературний напрям останньої третини ХІХ - початку ХХ ст."; "Художньо-смислове новаторство "поезії душі" Поля Верлена"; "П'яний корабель" Артюра Рембо як художнє втілення світоглядно-естетичних переконань"; "Аналітичне дослідженя віршів Поля Верлена та Артюра Рембо". Основна мета занять - за допомогою використання новітніх технологій та інтерактивного навчання поглибити і розширити знання старшокласників про символізм як мистецький напрям, розвивати та вдосконалювати навички аналітичного дослідження поетичного твору, формувати естетичні та читацькі смаки учнів.


Дод.точки доступу:
Верлен, Поль Марі (французький письменник, поет, символіст ; 1844-1896) \про нього\; Рембо, Артюр (французький поет, представник символізму ; 1854-1891) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)