Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Ткачук, Олексій$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
:
Ткачук, Олексій
Назва
: Деякі аспекти правової охорони нетрадиційних знаків для товарів і послуг. Об'ємні знаки для товарів і послуг
Місце публікування
: Інтелектуальна власність. - 2017. - № 5. - С. 26-32: рис. (Шифр І091871/2017/5)
Предметні рубрики:
Товарні знаки-- Правова охорона
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): кольорові знаки для товарів і послуг--рухомий знак для товарів і послуг--звукові знаки для товарів і послуг--ароматні або нюхові знаки для товарів і послуг--смакові знаки для товарів та послуг
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Ткачук Олексій
Назва
: Рекомендації щодо вибору логотипа для товарів та послуг як флагман для вашого бізнесу
Місце публікування
: Інтелектуальна власність в Україні. - Київ: АСпект-2003, 2018. - № 2. - С. 10-13. - ISSN 1608-6422 (Шифр І091871/2018/2). - ISSN 1608-6422
Предметні рубрики:
Торгові марки-- Захист
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): торговельний знак--соціальні медіа--бренд
Анотація:
Автором статті надано рекомендація із юридичної точки зору як найсильнішим видом логатипу - товарного знаку. Для того, щоб бути зареєстрованим, знак для товарів і послуг повинен мати розрізняльну здатність даної торговельої марки від інших.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
:
Ткачук, Олексій
Назва
: Контроль вашого бренду в епоху соціальних медія
Місце публікування
: Інтелектуальна власність в Україні. - 2019. - № 5. - С. 14-17 (Шифр І091871/2019/5)
Предметні рубрики:
Контроль-- Бренд-- Соціальні медіа
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): управління іміджом--торговельні марки--засоби масової інформації
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
:
Ткачук, Олексій
Назва
: Особливості реєстрації назв медичних препаратів у якості торгової марки
Місце публікування
: Інтелектуальна власність в Україні. - 2020. - № 3. - С. 7-10 (Шифр І091871/2020/3)
Предметні рубрики:
Торгова марка-- Медичні препарати
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): охорона здоров'я--фармацевтична речовина--лікарські речовини
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)