Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ткачук, Олексій$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткачук, Олексій
Назва : Деякі аспекти правової охорони нетрадиційних знаків для товарів і послуг. Об'ємні знаки для товарів і послуг
Місце публікування : Інтелектуальна власність. - 2017. - № 5. - С. 26-32: рис. (Шифр І091871/2017/5)
Предметні рубрики: Товарні знаки-- Правова охорона
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кольорові знаки для товарів і послуг--рухомий знак для товарів і послуг--звукові знаки для товарів і послуг--ароматні або нюхові знаки для товарів і послуг--смакові знаки для товарів та послуг
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткачук Олексій
Назва : Рекомендації щодо вибору логотипа для товарів та послуг як флагман для вашого бізнесу
Місце публікування : Інтелектуальна власність в Україні. - Київ: АСпект-2003, 2018. - № 2. - С. 10-13. - ISSN 1608-6422 (Шифр І091871/2018/2). - ISSN 1608-6422
Предметні рубрики: Торгові марки-- Захист
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): торговельний знак--соціальні медіа--бренд
Анотація: Автором статті надано рекомендація із юридичної точки зору як найсильнішим видом логатипу - товарного знаку. Для того, щоб бути зареєстрованим, знак для товарів і послуг повинен мати розрізняльну здатність даної торговельої марки від інших.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткачук, Олексій
Назва : Контроль вашого бренду в епоху соціальних медія
Місце публікування : Інтелектуальна власність в Україні. - 2019. - № 5. - С. 14-17 (Шифр І091871/2019/5)
Предметні рубрики: Контроль-- Бренд-- Соціальні медіа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління іміджом--торговельні марки--засоби масової інформації
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткачук, Олексій
Назва : Особливості реєстрації назв медичних препаратів у якості торгової марки
Місце публікування : Інтелектуальна власність в Україні. - 2020. - № 3. - С. 7-10 (Шифр І091871/2020/3)
Предметні рубрики: Торгова марка-- Медичні препарати
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): охорона здоров'я--фармацевтична речовина--лікарські речовини
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)