Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ткачук, Тетяна$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткачук, Тетяна
Назва : Міжнародні франчайзингові туристичні мережі
Місце публікування : Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право/ Укр. держ. університет фінансів та міжнар. торгівлі. - 2016. - № 5. - С. 71-82: рис. (Шифр З863299/2016/5)
Примітки : Бібліогр.: с. 80-82
Предметні рубрики: Франчайзинг-- Міжнародний-- Туристичні мережі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): франшиза--туристичні послуги--туристична сфера
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткачук, Тетяна
Назва : Міжнародні туристичні підприємства на внутрішньому ринку франчайзингу
Місце публікування : Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2017. - № 2. - С. 95-107: табл. рис. (Шифр З863299/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: с. 105-107
УДК : 338.486.2(100):339.187.44
Предметні рубрики: Туристична індустрія-- Франчайзинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): франчайзингові туристичні мережі--міжнародні туристичні мережі--доходи
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткачук, Тетяна
Назва : Віртуальні франчайзингові туристичні мережі світу
Місце публікування : Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право/ Укр. держ. університет фінансів та міжнар. торгівлі. - 2018. - № 1. - С. 72-85: рис., табл. (Шифр З863299/2018/1)
Примітки : Бібліогр.: с. 82-83
УДК : 338.486.1:339.187.44
Предметні рубрики: Франчайзинг-- Міжнародний-- Туристичні мережі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): онлайн-платформа--інтернет-торгівля--глобальна конкуренція
Анотація: Досліджено розвиток бізнесу різних регіонів світу у глобальній мережі Інтернет та виявлено закономірну популяризацію використання віртуального простору для розвитку туристичних мереж, зокрема на умовах франчайзингових відносин. Проаналізовано діяльність основних віртуальних туристичних мереж на світовому ринку з метою визначення переваг та нелоліків їх функціонування.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)