Пошуковий запит: (<.>A=Тіхоненко, Світлана$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Тіхоненко У пошуках "квітки часу." (До розуміння твору Міхаеля Енде "Момо")/Світлана Тіхоненко // Зарубіжна література в школах України, 2018. т.№ 5.-С.34-35
|
>2.
| Тіхоненко "Читач для "Нескінченної історії або Живлюща вода для Читача". (до розуміння смислів тексту Міхаеля Енде "Нескінченна історія")/Світлана Тіхоненко // Зарубіжна література в школах України, 2018. т.№ 5.-С.32-34
|
>3.
| Тіхоненко Діана Вінн Джонс. "Мандрівний Замок Хаула". Методичні рекомендації щодо вивчення роману, 7 клас/Світлана Тіхоненко // Всесвітня література в сучасній школі, 2016. т.№ 5.-С.43-45
|
>4.
| Гузь Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 83-91/Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України, 2020. т.№ 3.-С.44-55
|
>5.
| Тіхоненко Обличчя ув’язненого міста. (Композиційно-стильові особливості роману А. Камю "Чума")/Світлана Тіхоненко // Зарубіжна література в школах України, 2020. т.№ 10.-С.27-28
|
>6.
| Тіхоненко Методичні рекомендації до вивчення роману Маркуса Зузака "Крадійка книжок"/Світлана Тіхоненко // Зарубіжна література в школах України, 2020. т.№ 10.-С.25-27
|
>7.
| Тіхоненко Коли перетинаються вічні шляхи. (До розуміння глибинних смислів оповідання М. Павича "Скляний равлик"/Світлана Тіхоненко // Зарубіжна література в школах України, 2020. т.№ 10.-С.23-24
|
>8.
| Тіхоненко Орієнтовне поурочне планування уроків для 7 класу/Світлана Тіхоненко // Зарубіжна література в школах України, 2015. т.№ 9.-С.19-35
|
>9.
| Тіхоненко Один із засобів розширення читацької свідомості учнів/Світлана Тіхоненко, Дар'я Маньківська // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 5.-С.22-25
|
>10.
| Тіхоненко Створення фанфіків на уроках літератури як один із засобів розширення читацької свідомості учнів/Світлана Тіхоненко // Зарубіжна література в школах України, 2013. т.№ 3.-С.8-11
|
|
|