Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Хом'як, Іван$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
18
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-18
>
1.
Костолович, Тетяна
.
Хранитель українського слова [І. М. Хом'як] [Текст] / Тетяна Костолович> // Українська мова і література в школах України. - 2021. -
№ 3 (трав.-черв.)
. - С. 61-62 : портр.
Рубрики:
Вчені українські, 20-21 ст.
Мовознавці українські, 20-21 ст.
Дод.точки доступу:
Хом'як, Іван
Миколайович (український вчений-мовознавець ; 1951) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
2.
Максимчук, Галина
.
Інтерактивні методи навчання української мови / Г. Максимчук, І. Хом'як> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2012. -
№ 8
. - С. 18-21. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.268.0
Рубрики:
Українська мова--Методика викладання--Інтерактивні уроки
Анотація:
Проаналізовано технологію застосування інтерактивних методів навчання на сучасному уроці української мови.
Дод.точки доступу:
Хом'як, Іван
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
3.
Столяр, Зоя
.
Любити українську мову – стан душі, якісно робити улюблену справу – кредо життя [Текст] / Зоя Столяр> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2021. -
№ 5/6
. - С. 67 : фот.
Рубрики:
Педагоги українські--Хом'як І. М.--Ювілей, 2021 р.
Анотація:
Цьогоріч ювілейний день народження святкує видатний науковець, педагог, відомий український лінгводидакт, наставник, порадник не одного покоління учнів, студентів, учителів-словесників, дослідників – доктор педагогічних наук, професор, академік АНВШ України, заслужений працівник освіти України, професор кафедри української мови і літератури Національного університету «Острозька академія» Іван Миколайович Хом’як.
Дод.точки доступу:
Хом'як, Іван
Миколайович (український учений-лінгводидакт, доктор педагогічних наук, професор ; р. н. 1951) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Хом'як, Іван
Любов до мови й уживаного слова (про наукову діяльність О. М. Біляєва - провідного вченого України в галузі лінгводидактики) [Текст] / Іван Хом'як> // Українська мова і література в школі. - 2015. -
№ 4
. - С. 17-21. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики:
Українська мова--Біляєв О. М. (1925-2006 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
учений-лінгводидакт
--
лінгводидактика
--
наукова школа біляєва
Анотація:
У статті розповідається про наукову діяльність О. М. Біляєва, провідного вченого в галузі лінгводидактики. Описується вимогливість і доброзичливість ученого як наукового керівника, який обгрунтував необхідність навчання орфографії, довів залежність письма від рівня усного мовлення учнів.
Дод.точки доступу:
Біляєв, Олександр Михайлович (український мовознавець, методист ; 1925-2006) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Хом'як, Іван
Методика оцінювання навчальних досягнень учнів [Текст] / Іван Хом'як> // Українська мова і література в школі. - 2017. -
№ 3
. - С. 7-12. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики:
Українська мова--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
контроль знань з української мови
--
опитування
--
самоконтроль
--
шкала засвоєння знань
Анотація:
У статті проаналізовано функції контролю, перевірки і оцінювання навчальних досягнень школярів, особливості поточного, тематичного й підсумкового контролю, значення самоконтролю. Висвітлено мету ущільненого й фронтального опитування, методику поурочних балів, види письмових контрольних завдань. Умотивовано значення дванадцятибальної шкали засвоєння знань, переваги тематичного оцінювання навчальної праці учнів.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
6.
Хом'як, Іван
Орфографічна термінологія в теорії предметної компетентності [Текст] / Іван Хом'як> // Українська мова і література в школі. - 2018. -
№ 2
. - С. 8-13. - Бібліогр.: 18 назв.
Рубрики:
Українська мова--Предметні компетентності
Кл.слова (ненормовані):
предметна компетентність
--
термінознавство
--
наукова термінологія
Анотація:
У статті порушено проблему нормованості й кодифікації сучасної лінгводидактичної термінології. Проаналізовано орфографічний апарат термінів правописного складника предметної компетентності: охарактеризовано лінгвістичні принципи української орфографії, умотивовано комплексний підхід до вибору методів і прийомів навчання правопису.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
7.
Хом'як, Іван
Підручник і методика його використання [Текст] / Іван Хом'як> // Українська мова і література в школі. - 2016. -
№ 5
. - С. 20-24. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики:
Українська мова--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
сучасний підручник української мови
--
підручник
--
вимоги до підручника
--
роль текстів у навчальній книзі
--
методи і прийоми роботи з підручником
--
завдання для роботи з підручником
Анотація:
У статті проаналізовано роль підручника в навчальному процесі, охарактеризовано вимоги до нього на різних етапах розвитку освіти, типові прорахунки в його створенні. Акцентовано увагу на ролі навчально-виховних функцій підручника і принципах, що мають бути враховані в його змісті і структурі; зосереджено увагу на ролі текстів; дано визначення сучасного підручника української мови; проаналізовано метод роботи з підручником, який, з одного боку, є важливим джерелом здобування знань і формування навичок, а з іншого, привчає учнів до самоосвіти, до самостійної роботи з книгою; запропоновано завдання для роботи з підручником із метою раціональної послідовності виконання їх.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Хом'як, Іван
Розвиток критичного мислення у студентів-філологів [Текст] / Іван Хом'як> // Українська мова і література в школі. - 2019. -
№ 1
. - С. 2-7. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики:
Українська мова--Вивчення і викладання мови
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення
--
блоки доказового матеріалу
--
українська мова у зво
Анотація:
У статті порушено проблему розвитку критичного мислення студентів у процесі професійного становлення. Проаналізовано мислення як пізнавальну діяльність індивида, зосереджено увагу на нерозривному зв'язку мислення й мовлення, визначено роль критичного мислення в умовах інформаційного суспільства. Наведено приклади проблемно-дискусійних питань із блоками доказового матеріалу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Хом'як, Іван
.
Атрибутивна функція мови / Іван Хом'як> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2020. -
№ 9
. - С. 41-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Українська мова--Державний статус--Державні атрибути
Кл.слова (ненормовані):
закон про мову
--
законодавчі норми
--
уповноважений із захисту державної мови
Анотація:
Порушено проблему державних атрибутів, умотивовано місце мови в означеному перелікові; проаналізовано атрибутивні функції української мови, роль Закону про мову в утвердженні мовного атрибута, стан упровадження його в життя; з'ясовано причини порушень законодавчих норм, акцентовано важливість державного статусу української мови у формуванні почуття національної гідності й самоповаги громадян України; висвітлено обов'язки та права Уповноваженого із захисту мовного атрибута.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Хом'як, Іван
.
Компетентнісний підхід до навчання лексики в загальноосвітніх навчальних закладах / Іван Хом'як, Ірина Каркіч> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2019. -
№ 10
. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Українська мова--Лексикологія--Методика викладання--Компетентнісний підхід
Анотація:
Проаналізовано основні аспекти роботи з вивчення лексикології в умовах компетентнісного навчання й обґрунтовано його ефективність. Наведено теоретичні положення, якими повинен керуватися педагог у процесі вивчення розділу "Лексикологія" на уроках української мови на комунікативній основі. Особливу увагу звернено на розширення словникового запасу учнів.
Дод.точки доступу:
Каркіч, Ірина
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-18
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)