Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Хом'як, Іван$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.


    Костолович, Тетяна.
    Хранитель українського слова [І. М. Хом'як] [Текст] / Тетяна Костолович // Українська мова і література в школах України. - 2021. - № 3 (трав.-черв.). - С. 61-62 : портр.
Рубрики: Вчені українські, 20-21 ст.
   Мовознавці українські, 20-21 ст.



Дод.точки доступу:
Хом'як, Іван Миколайович (український вчений-мовознавець ; 1951) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

2.


    Максимчук, Галина.
    Інтерактивні методи навчання української мови / Г. Максимчук, І. Хом'як // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2012. - № 8. - С. 18-21. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.0
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Інтерактивні уроки
Анотація: Проаналізовано технологію застосування інтерактивних методів навчання на сучасному уроці української мови.


Дод.точки доступу:
Хом'як, Іван

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Столяр, Зоя.
    Любити українську мову – стан душі, якісно робити улюблену справу – кредо життя [Текст] / Зоя Столяр // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2021. - № 5/6. - С. 67 : фот.
Рубрики: Педагоги українські--Хом'як І. М.--Ювілей, 2021 р.
Анотація: Цьогоріч ювілейний день народження святкує видатний науковець, педагог, відомий український лінгводидакт, наставник, порадник не одного покоління учнів, студентів, учителів-словесників, дослідників – доктор педагогічних наук, професор, академік АНВШ України, заслужений працівник освіти України, професор кафедри української мови і літератури Національного університету «Острозька академія» Іван Миколайович Хом’як.


Дод.точки доступу:
Хом'як, Іван Миколайович (український учений-лінгводидакт, доктор педагогічних наук, професор ; р. н. 1951) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Хом'як, Іван
    Любов до мови й уживаного слова (про наукову діяльність О. М. Біляєва - провідного вченого України в галузі лінгводидактики) [Текст] / Іван Хом'як // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 4. - С. 17-21. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська мова--Біляєв О. М. (1925-2006 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
учений-лінгводидакт -- лінгводидактика -- наукова школа біляєва
Анотація: У статті розповідається про наукову діяльність О. М. Біляєва, провідного вченого в галузі лінгводидактики. Описується вимогливість і доброзичливість ученого як наукового керівника, який обгрунтував необхідність навчання орфографії, довів залежність письма від рівня усного мовлення учнів.


Дод.точки доступу:
Біляєв, Олександр Михайлович (український мовознавець, методист ; 1925-2006) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Хом'як, Іван
    Методика оцінювання навчальних досягнень учнів [Текст] / Іван Хом'як // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 3. - С. 7-12. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
контроль знань з української мови -- опитування -- самоконтроль -- шкала засвоєння знань
Анотація: У статті проаналізовано функції контролю, перевірки і оцінювання навчальних досягнень школярів, особливості поточного, тематичного й підсумкового контролю, значення самоконтролю. Висвітлено мету ущільненого й фронтального опитування, методику поурочних балів, види письмових контрольних завдань. Умотивовано значення дванадцятибальної шкали засвоєння знань, переваги тематичного оцінювання навчальної праці учнів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

6.


    Хом'як, Іван
    Орфографічна термінологія в теорії предметної компетентності [Текст] / Іван Хом'як // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 2. - С. 8-13. - Бібліогр.: 18 назв.
Рубрики: Українська мова--Предметні компетентності
Кл.слова (ненормовані):
предметна компетентність -- термінознавство -- наукова термінологія
Анотація: У статті порушено проблему нормованості й кодифікації сучасної лінгводидактичної термінології. Проаналізовано орфографічний апарат термінів правописного складника предметної компетентності: охарактеризовано лінгвістичні принципи української орфографії, умотивовано комплексний підхід до вибору методів і прийомів навчання правопису.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

7.


    Хом'як, Іван
    Підручник і методика його використання [Текст] / Іван Хом'як // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 5. - С. 20-24. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Українська мова--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
сучасний підручник української мови -- підручник -- вимоги до підручника -- роль текстів у навчальній книзі -- методи і прийоми роботи з підручником -- завдання для роботи з підручником
Анотація: У статті проаналізовано роль підручника в навчальному процесі, охарактеризовано вимоги до нього на різних етапах розвитку освіти, типові прорахунки в його створенні. Акцентовано увагу на ролі навчально-виховних функцій підручника і принципах, що мають бути враховані в його змісті і структурі; зосереджено увагу на ролі текстів; дано визначення сучасного підручника української мови; проаналізовано метод роботи з підручником, який, з одного боку, є важливим джерелом здобування знань і формування навичок, а з іншого, привчає учнів до самоосвіти, до самостійної роботи з книгою; запропоновано завдання для роботи з підручником із метою раціональної послідовності виконання їх.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Хом'як, Іван
    Розвиток критичного мислення у студентів-філологів [Текст] / Іван Хом'як // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 1. - С. 2-7. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання мови
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- блоки доказового матеріалу -- українська мова у зво
Анотація: У статті порушено проблему розвитку критичного мислення студентів у процесі професійного становлення. Проаналізовано мислення як пізнавальну діяльність індивида, зосереджено увагу на нерозривному зв'язку мислення й мовлення, визначено роль критичного мислення в умовах інформаційного суспільства. Наведено приклади проблемно-дискусійних питань із блоками доказового матеріалу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Хом'як, Іван.
    Атрибутивна функція мови / Іван Хом'як // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2020. - № 9. - С. 41-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська мова--Державний статус--Державні атрибути
Кл.слова (ненормовані):
закон про мову -- законодавчі норми -- уповноважений із захисту державної мови
Анотація: Порушено проблему державних атрибутів, умотивовано місце мови в означеному перелікові; проаналізовано атрибутивні функції української мови, роль Закону про мову в утвердженні мовного атрибута, стан упровадження його в життя; з'ясовано причини порушень законодавчих норм, акцентовано важливість державного статусу української мови у формуванні почуття національної гідності й самоповаги громадян України; висвітлено обов'язки та права Уповноваженого із захисту мовного атрибута.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Хом'як, Іван.
    Компетентнісний підхід до навчання лексики в загальноосвітніх навчальних закладах / Іван Хом'як, Ірина Каркіч // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2019. - № 10. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська мова--Лексикологія--Методика викладання--Компетентнісний підхід
Анотація: Проаналізовано основні аспекти роботи з вивчення лексикології в умовах компетентнісного навчання й обґрунтовано його ефективність. Наведено теоретичні положення, якими повинен керуватися педагог у процесі вивчення розділу "Лексикологія" на уроках української мови на комунікативній основі. Особливу увагу звернено на розширення словникового запасу учнів.


Дод.точки доступу:
Каркіч, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)