Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Збут продукції<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Койдан Н. С.
Назва : Прийняття маркетингових рішень підприємствами АПК
Місце публікування : Економіка АПК. - 2011. - № 9. - С. 116-119 (Шифр Е969742/2011/9)
Примітки : Бібліогр. в прим.
Предметні рубрики: Агропромисловий комплекс-- Підприємницька діяльність --Україна
Економіка підприємства-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова інформація--управлінські рішення--збут продукції
Анотація: Розглянуто проблеми прийняття маркетингових рішень на підприємствах АПК. Доведено, що високих господарських результатів підприємство може досягти лише при умові якісного економіко-математичного обгрунтування управлінських рішень.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.31
Автор(и) : Слонєвська Н. І.
Назва : Особливості оцінки працівників на підприємствах будіндустрії
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право. - 2011. - № 7. - С. 13-17: табл. (Шифр Е779492/2011/7)
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
ББК : 65.31
Предметні рубрики: Економіка підприємства-- Будівельна промисловіть-- Оцінювання працівників
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оплата праці--трудовий вклад--збут продукції--бонуси
Анотація: Розглядаються сучасні фактори, які впливають на оцінювання працівників підприємств будіндустрії. Проведене дослідження виявило багато острих та невирішених щодо оцінки працівників. Пропонується система заходів, яка передбачає комплексний підхід до побудови та супроводження системи оцінювання на підприємстві.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.049
Автор(и) : Гуменюк М. М.
Назва : Вплив державної політики регулювання аграрного ринку на ефективність сільськогосподарських підприємств
Місце публікування : Економіка АПК. - 2012. - № 6. - С. 138-144: табл. (Шифр Е969742/2012/6)
Примітки : Бібліогр. в підрядк. прим.
ББК : 65.049
Предметні рубрики: Аграрні підприємства України-- Ефективність
Аграрний сектор-- Державна політика --Україна
Регіональна економіка --Івано-Франківська область (Україна)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зернові культури--державне цінове регулювання--збут продукції
Анотація: Обгрунтовано необхідність державної політики цінового регулювання продукції сільського господарства, визначено механізм її здійснення в Україні, а також проблеми й перспективи розвитку економічних відносин держави і сільськогосподарських товаровиробників.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 338.33
Автор(и) : Рясних, Євгенія, Савченко, Олена
Назва : Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2018. - № 6. - С. 35-44: табл. (Шифр М636468/2018/6)
Примітки : Бібліогр.: с. 44
УДК : 338.33
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження-- Асортимент продукції
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фінансовий аналіз--номенклатура--збут продукції--прибуток
Анотація: У статті розглянуто деякі проблеми управління асортиментом продукції підприємства. Проведено аналіз прибутковості та рентабельності виробів як основи прийняття рішень з управління асортиментом. Визначено переваги та перспективність у застосуванні маржинального підходу до аналізу асортименту продукції підприємства задля уникнення помилок та неточностей у розрахунках.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кобернюк С. О.
Назва : Розвиток аграрного маркетингу в Україні
Місце публікування : Економіка та держава. - 2019. - № 5. - С. 45-48: рис. (Шифр Е027782/2019/5)
Примітки : Бібліогр.: с. 48
УДК : 652
Предметні рубрики: Аграрний маркетинг-- Розвиток --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аграрний сектор--збут продукції--управління персоналом
Анотація: У статті описано сучасний стан розвитку агромаркетингу в Україні. Вивчено стан маркетингу в Україні при адміністративно-регульованій та при ринковій економіках. Досліджено нормативно-правову базу, яка регламентує маркетингову діяльність в аграрному секторі країни.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)