Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (218)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (8)Електронний каталог книг іноземними мовами (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=КОМУНІКАЦІЇ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 562
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Anisimova, Olha.
    Business analytics as a fundamental instrument of management information systems [Text] / Olha Anisimova // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2018. - № 4. - P84-90. - Бібліогр.: 9 назв
Рубрики: Соціальні комунікації--Менеджмент на підприємстві (організації)--Інформаційні технології менеджменту--Бізнес-аналітика
Анотація: У статті проаналізовано процес збору зовнішньої інформації в інтегрованій системі бізнес-аналітики для індустрії діагностики українських підприємств (компаній).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Bozhkova, V. V.
    Calculation of synthesized effect from integrated marketing communications of industrial enterprise [Text] / V. V. Bozhkova, Y. O. Tymokhina // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 10. - Р. 142-148 : форм., рис., табл. - Бібліогр.: 12 назв
Рубрики: Економіка промислового підприємства--Маркетинг--Інтегровані маркетингові комунікації--Синтезований ефект
Анотація: У статті запропоновано схему формування синтезованого ефекту від інтегрування маркетингових комунікацій за видами, методичний підхід до розрахунку синтезованого ефекту інтегрованих за видами маркетингових комунікацій, розроблено ієрархічну модель інтегрального оцінювання інтегрованих маркетингових комунікацій за етапами формування.


Дод.точки доступу:
Tymokhina, Y. O.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Bykov, Ilia A..
    Government relations in Russia: (dis)connecting business and state? [Text] / Ilia A. Bykov // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 1. - Р. 99-104 : рис., табл. - Бібліогр.: 16 назв
ББК 65.9(4Рос)
Рубрики: Економіка підприємництва--Відносини бізнесу і влади--Бізнес-комунікації--РФ
Анотація: У статті досліджено практику GR в сучасній Росії з використанням методу експертного опитування, завдяки якому виявлено найбільш затребувані типи GR-діяльності в Росії, думки експертів про необхідність прийняття «Закону про лобізм", певні сектори економіки з максимальним розвитком практики GR та інші аспекти відносин держави і бізнесу в Росії. Зроблено висновок, що комунікативні навички є найбільш важливим видом умінь і знань, необхідних для успішної реалізації GR в Росії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Dincer, H.
    The effect of integrated marketing communication competencies on banking performance: analysis with fuzzy VIKOR method [Text] / H. Dincer, U. Hacioglu, R. Yilmaz // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 5. - Р. 247-260 : форм., рис., табл. - Бібліогр.: 53 назви
ББК 65.261
Рубрики: Фінанси--Банківська система--Оцінка показників роботи банків--Рівень інтегрованої маркетингової комунікації
Анотація: У статті описано ланцюгову реакцію банківських банкрутств у розвинених економіках і можливість суверенних дефолтів при рекордних показниках кредитних дефолтів, при цьому вжиті урядом заходи призвели до негативного впливу на показники роботи банків. Жорстка конкуренція на фінансовому ринку з відносно невеликим прибутком і нові механізми регулювання банківської діяльності призвели до обмеження розвитку банків на ринках капіталу. Підхід інтегрованої маркетингової комунікації (IMC) зіставляє ефективні маркетингові і корпоративні стратегії. Результати аналізу за методом fuzzy VIKOR показали, що 1) ефективна робота банку залежить як від фінансових, так і від нефінансових параметрів; 2) ефективні маркетингові заходи покращують показники роботи; 3) IMC зв'язує маркетингові операції і стратегії; 4) підхід інтегрованої маркетингової комунікації дозволяє перевершити конкуруючі банки; 5) акційні показники банків із системою IMC визначають рейтинг банку.


Дод.точки доступу:
Hacioglu, U.; Yilmaz, R.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Khomenko, Liliya.
    Influencer marketing in blood service facilities [Текст] / L. Khomenko, L. Saher // Науковий вісник Полісся. - 2021. - № 1. - С. 161-170 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг--Заклади охорони здоров'я--Кров
Кл.слова (ненормовані):
інфлюенс-маркетинг -- маркетинг впливу -- блоги -- блогери -- служба крові -- маркетингові комунікації -- маркетингові інструменти -- управління маркетингом
Анотація: Метою роботи є визначення можливих форматів роботи з лідерами думок, аналіз позитивного досвіду використання маркетингу впливу в службах крові за кордоном, розробка рекомендацій щодо його використання в українських закладах крові. У роботі було визначено можливі цілі та формати роботи з лідерами думок, критерії вибору блогерів та показники для оцінки ефективності взаємодії з ними. Були проаналізовані досвід використання маркетингу впливу в закладах служби крові, зокрема в кампанії «Date 2 Donate» в Великобританії, співпраця з письменником та блогером в Італії, пост блогерів в Сінгапурі та ПАР. Було розроблено рекомендації для застосування маркетингу впливу в закладах служби крові України.


Дод.точки доступу:
Saher, Liudmyla

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Kunderevich, Elena.
    The development of the public relations technologies in the sphere of ecology and ecological education in Ukraine [Text] / Elena Kunderevich // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2018. - № 4. - P117-122. - Бібліогр.: 8 назв
Рубрики: Соціальні комунікації--Соціальні технології в екології--Екологічні зв'язки із громадськістю
   Екологія--Екологічна освіта--Екологічна культура--Екологічна свідомість

Анотація: У статті зроблено аналіз функцій соціальних технологій, з'ясування ролі і значення екологічного PR в процесі формування екологічної свідомості та екологічної культури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Majka, Sylwia Anna.
    Дослідження комунікації КСВ Lego Group у соціальних ЗМІ [Text] / Sylwia Anna Majka // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 5. - P35-38. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Засоби масової комунікації--Масова інформація--Масова комунікація--Україна
Кл.слова (ненормовані):
корпоративна соціальна відповідальність -- соціальні медіа -- цифровий маркетинг -- соціальний маркетинг -- Lego Group
Анотація: У дослідженні проаналізовано комунікації Lego Group у сфері корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) через соціальні мережі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Miklosik, A.
    Communication campaign management in search-centric marketing [Text] / A. Miklosik // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 12. - P181-188 : рис., табл. - Бібліогр.: 10 назв
Рубрики: Маркетинг--Пошуковий маркетинг--Маркетингові комунікації--Комунікаційна кампанія -- Управління комунікаційною кампанією
Анотація: У статті описано, як сучасні зміни в поведінці споживачів впливають на формування комунікаційного міксу. Мова йде, насамперед, про вивчення інформації – до, під час та після прийняття рішення про купівлю. Відтак, маркетологи компаній та медіа-агенції мають включати елементи пошукового маркетингу в кожну нову кампанію для залучення релевантної аудиторії та підтримки взаємозв’язку каналів комунікації. Запропоновано комплексний підхід до управління комунікаційною кампанією в контексті розвитку пошукового маркетингу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Pashkevich, M. S.
    Career promotion and time spent on communication: company's gains and losses [Text] / M. S. Pashkevich, T. V. Tertychko // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 12. - Р. 91-96 : форм., рис. - Бібліогр.: 10 назв
Рубрики: Економіка підприємства--Кадри підприємства--Менеджмент персоналу--Кар’єрне просування -- Час на комунікації
Анотація: У статті аргументовано існування залежності між часом, витраченим на комунікації на підприємстві, та обсягом керівних повноважень. Встановлено, що ця залежність змінює свій характер під впливом фактору організаційної структури. Визначено точки зміни характеру залежності.


Дод.точки доступу:
Tertychko, T. V.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Romanenko, Y. O.
    Internet as a means of communication and its influence on public policy formation [Text] / Y. O. Romanenko // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 1. - P429-434. - Бібліогр.: 16 назв
Рубрики: Інформаційні технології в державному управлінні--Інтернет як засіб комунікації--Вплив Інтернету на формування державної політики


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)