Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (218)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (8)Електронний каталог книг іноземними мовами (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=КОМУНІКАЦІЇ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 562
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Іщенко, Наталія.
    .Плюс фейсбукізація всієї країни [Текст] : якими будуть наслідки наступу нових медіа / Наталія Іщенко // День. - 2019. - 25-26 жовт. (№ 195/196). - С. 25, 28 : фот.
Рубрики: Засоби масової комунікації--Інтернет
Кл.слова (ненормовані):
онлайн-медіа -- інтернет-користувачі -- соцмережі -- онлайн-ресурс
Анотація: 2019 року, вперше в історії, інтернет-ЗМІ та соціальні мережі в Україні обійшли за популярністю телебачення, а рівень довіри до традиційних засобів масової інформації виявився нижчим, ніж до нових медіа.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Ковальчук, С.
    Ambient-media: новий шлях розвитку партизанського маркетингу [Текст] / С. Ковальчук, О. Пугачова // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 5/6. - С. 39-45 : ил. - Библиогр.: с. 45 (4 назв.)
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Маркетингові комунікації
   Малобюджетний маркетинг

   Нестандартна реклама

Кл.слова (ненормовані):
Аmbient-media
Анотація: У статті дається визначення стандартного терміну у рекламній галузі Ambient-media - як нового інструменту малобюджетного маркетингу.


Дод.точки доступу:
Пугачова, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Кирій, Світлана.
    Archintegration 2018 - досвід комунікації між бібліотекарями та архітекторами [Текст] / Світлана Кирій, Тетяна Румілець // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика. - 2018. - № 4. - С. 33-35.
Рубрики: Бібліотечна справа--Проектна діяльність бібліотеки
Кл.слова (ненормовані):
проект "бібліотечні будівлі" -- днабб ім. заболотного -- бібліотечні приміщення
Анотація: У публікації пропонується досвід комунікації бібліотекарів Державної наукової архітектурно-будівельної бібліотеки імені В. Г, Заболотного з архітекторами, результатом якої стало проведення воркшопу "Archintegration 2018", що мав за мету розробити фірмовий стиль та дизайн-проект публічного простору бібліотеки.


Дод.точки доступу:
Румілець, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1)
Вільні: ВЗ (1), ВНІБ (1)


Знайти схожі

4.


    Anisimova, Olha.
    Business analytics as a fundamental instrument of management information systems [Text] / Olha Anisimova // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2018. - № 4. - P84-90. - Бібліогр.: 9 назв
Рубрики: Соціальні комунікації--Менеджмент на підприємстві (організації)--Інформаційні технології менеджменту--Бізнес-аналітика
Анотація: У статті проаналізовано процес збору зовнішньої інформації в інтегрованій системі бізнес-аналітики для індустрії діагностики українських підприємств (компаній).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Bozhkova, V. V.
    Calculation of synthesized effect from integrated marketing communications of industrial enterprise [Text] / V. V. Bozhkova, Y. O. Tymokhina // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 10. - Р. 142-148 : форм., рис., табл. - Бібліогр.: 12 назв
Рубрики: Економіка промислового підприємства--Маркетинг--Інтегровані маркетингові комунікації--Синтезований ефект
Анотація: У статті запропоновано схему формування синтезованого ефекту від інтегрування маркетингових комунікацій за видами, методичний підхід до розрахунку синтезованого ефекту інтегрованих за видами маркетингових комунікацій, розроблено ієрархічну модель інтегрального оцінювання інтегрованих маркетингових комунікацій за етапами формування.


Дод.точки доступу:
Tymokhina, Y. O.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Pashkevich, M. S.
    Career promotion and time spent on communication: company's gains and losses [Text] / M. S. Pashkevich, T. V. Tertychko // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 12. - Р. 91-96 : форм., рис. - Бібліогр.: 10 назв
Рубрики: Економіка підприємства--Кадри підприємства--Менеджмент персоналу--Кар’єрне просування -- Час на комунікації
Анотація: У статті аргументовано існування залежності між часом, витраченим на комунікації на підприємстві, та обсягом керівних повноважень. Встановлено, що ця залежність змінює свій характер під впливом фактору організаційної структури. Визначено точки зміни характеру залежності.


Дод.точки доступу:
Tertychko, T. V.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Miklosik, A.
    Communication campaign management in search-centric marketing [Text] / A. Miklosik // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 12. - P181-188 : рис., табл. - Бібліогр.: 10 назв
Рубрики: Маркетинг--Пошуковий маркетинг--Маркетингові комунікації--Комунікаційна кампанія -- Управління комунікаційною кампанією
Анотація: У статті описано, як сучасні зміни в поведінці споживачів впливають на формування комунікаційного міксу. Мова йде, насамперед, про вивчення інформації – до, під час та після прийняття рішення про купівлю. Відтак, маркетологи компаній та медіа-агенції мають включати елементи пошукового маркетингу в кожну нову кампанію для залучення релевантної аудиторії та підтримки взаємозв’язку каналів комунікації. Запропоновано комплексний підхід до управління комунікаційною кампанією в контексті розвитку пошукового маркетингу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Горохов, О. В.
    Email-комунікації: стратегії успішності, або Як правильно спілкуватися електроникою? [Текст] / О. В. Горохов, Бувалець О. В. // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2015. - № 25-26. - С. 66-69. - Бібліогр. наприкінці ст.
ББК 32.973.202
Рубрики: Електронна пошта--Інформаційне суспільство
Анотація: В статті йдеться про спілкування засобами електронної пошти, яке має свої особливості, що сформувалися упродовж її активного використання.


Дод.точки доступу:
Бувалець О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Semenyshyn, V. O.
    Formation of communication effectiveness evaluation method at the labor market of Ukrainian IT industry [Text] / Volodymer O. Semenyshyn // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 4. - P489-496. - Бібліогр.: с. 495-496 . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Математичні методи і моделі в економіці
Кл.слова (ненормовані):
комунікації -- ринок праці -- симультативна модель


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Bykov, Ilia A..
    Government relations in Russia: (dis)connecting business and state? [Text] / Ilia A. Bykov // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 1. - Р. 99-104 : рис., табл. - Бібліогр.: 16 назв
ББК 65.9(4Рос)
Рубрики: Економіка підприємництва--Відносини бізнесу і влади--Бізнес-комунікації--РФ
Анотація: У статті досліджено практику GR в сучасній Росії з використанням методу експертного опитування, завдяки якому виявлено найбільш затребувані типи GR-діяльності в Росії, думки експертів про необхідність прийняття «Закону про лобізм", певні сектори економіки з максимальним розвитком практики GR та інші аспекти відносин держави і бізнесу в Росії. Зроблено висновок, що комунікативні навички є найбільш важливим видом умінь і знань, необхідних для успішної реалізації GR в Росії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)