Пошуковий запит: (<.>K=Літературна компетентність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Ткачук Г. Уроки літературного читання за творами Лесі Українки як засіб формування читацької самостійності/Галина Ткачук // Початкова школа, 2011. т.№ 2.-С.20-25.
|
>2.
| Назаренко Л. А. Перші кроки в проектній діяльності зі створення мультфільму за літературною казкою/Л. А. Назаренко // Українська література в загальноосвітній школі, 2012,N № 4.-С.13-15
|
>3.
| Яценко Т. О. Формування компетентності читача на уроках української літератури в основній школі/Т. О. Яценко // Українська література в загальноосвітній школі, 2012,N № 5.-С.8-10
|
>4.
| Яценко Т. О. Формування літературної компетентності учнів у процесі вивчення творчості А. Дімарова/Т. О. Яценко // Українська література в загальноосвітній школі, 2012. т.№ 8.-С.32-35
|
>5.
| Назаренко Людмила Перші кроки в проектній діяльності зі створення мультфільму за літературною казкою/Людмила Назаренко // Українська мова і література в школі, 2012. т.№ 5.-С.36-38
|
>6.
| Яценко Таміла Розвиток літературної компетентності учнів основної школи на уроках вивчення української класичної прози/Таміла Яценко // Українська мова і література в школі, 2012. т.№ 8.-С.16-19
|
>7.
| Братко В. О. Культурологічний аспект вивчення ліричних творів Тараса Шевченка/В. О. Братко // Українська література в загальноосвітній школі, 2013. т.№ 6.-С.8-11
|
>8.
| Братко В. О. Вивчення чарівної казки в культурологічному контексті/В. О. Братко // Українська література в загальноосвітній школі, 2013. т.№ 9.-С.20-23
|
>9.
| Сидоренко В. В. Психолого-педагогічні й науково-методичні засади сучасного підручника з української літератури для старшої школи/В. В. Сидоренко // Українська література в загальноосвітній школі, 2015. т.№ 5 (травень).-С.10-18
|
>10.
| Сидоренко Вікторія Науково-методичне забезпечення навчання української літератури в старшій школі: освітні виклики, сучасний стан і перспективи на майбутнє/Вікторія Сидоренко // Українська мова і література в школі, 2015. т.№3.-С.26-35
|
|
|