Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (16)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Просвітництво<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 103
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 1-15 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 7-8. - С. 44-77. - Зміст: Тема уроку № 1: Значення художньої літератури та культури для збереження миру й духовності: виклики сучасного світу ; Тема уроку № 2: Етичні й естетичні ціннісні орієнтири різних народів у творах зарубіжної літератури. Літературні премії світу. Роль української перекладацької школи для формування читача ; Тема уроку № 3: Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи ; Тема уроку № 4: Віхи життя та значення діяльності Йоганна Вольфганга Гете для світової культури. Історія створення трагедії "Фауст" ; Тема уроку № 5: Сюжетно-композиційні та жанрові особливості трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Аналіз "Присвяти", "Театрального прологу" та "Прологу на небі" ; Тема упроку № 6: Проблематика трагедії "Фауст" Й. В. Гете, художні особливості її втілення. Роль сцени перекладу Євангелія у творі ; Тема уроку № 7-8: Пошуки сенсу буття й призначення людини в трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Тема: Опозиція Фауст-Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла ; Тема уроку № 9: Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Фауст і Маргарита ; Тема уроку № 10: Контрольна робота з тем "Вступ. Література, Людяність. Мораль" та "Золоті сторінки далеких епох" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) ; Тема уроку № 11: Модерністська проза початку ХХ століття (загальна характеристика) ; Тема уроку №12: Своєрідність світобачення Джеймса Джойса. Від "потоку свідомості" до становлення письменника-новатора. Модерністське зображення любовних стосунків у психологічному есе "Джакомо Джойс" через інтертекстуальність та "потік свідомості" ; Тема уроку № 13: Новаторство зображення зіткнення психології та почуттів чоловіка й жінки у модерністській мініатюрі Джеймся Джойса "Джакомо Джойс" ; Тема уроку № 14: Життя і творчий шлях Франца Кафки. Зображення відчуження особистості в новелі "Перевтілення" ; Тема уроку № 15: Особливості композиції новели "Перевтілення". Характерні риси стилю Франца Кафки (поєднання реалістичних, фантастичних і міфологічних елементів у гротескному світі)
Рубрики: Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
   Письменники німецькі, 18-19 ст.

   Письменники ірландські, 19-20 ст.

   Письменники австрійські, 19-20 ст.



Дод.точки доступу:
Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\; Джойс, Джеймс (ірландський письменник і поет, представник модернізму ; 1882 - 1941) \про нього\; Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Мірошніченко, Є.
    "Явилася йому уві сні діва." [Текст] / Є. Мірошніченко // Пенсійний кур'єр. - 2013. - 26 квіт.-2 трав.(№ 17). - С. 13 : ілюстр.
ББК 63 + 81
Рубрики: Просвітництво--Культура--Видатні особи--Україна
   Слов'янські народи--Абетка--Історія

Кл.слова (ненормовані):
церковнослов'янська мова -- пам'ятник -- Києво-Печерська лавра
Анотація: 1150 років тому рівноапостольні брати Кирило та Мефодій створили слов'янську абетку.


Дод.точки доступу:
Кирило (св.) \про нього\; Мефодій (св.) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Бедзар, Б.
    Сучасна Україна і світова українська діаспора [Текст] / Богдан Бендзар ; Іван Костик // Українське слово. - 2011. - № 33. - С. 7
Рубрики: Свята
   Державність

   Незалежність

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
діаспора -- етнографія -- просвітництво

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Іванова, Людмила.
    Українське просвітництво в контексті західноєвропейських суспільних теорій [Текст] / Людмила Іванова // Наука і суспільство. - 2018. - № 9-10. - С. 2-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Просвітництво--Історія--Вплив
Анотація: У першій половині ХІХ ст. європейська спільнота продовжувала перебувати під значним впливом ідей епохи Просвітництва, які де-далі втілювались у повсякденному житті, соціальних практиках, в культурній та науковій сфері. Зрештою просвітницькі ідеї та теорії почали витісняти традиційний світогляд щодо освідченості монархічного устрою та станової структури суспільства, трактування таких категорій як нація, громадянство, мораль тощо. Одночасно просвітництво заклало основу формування нових поглядів щодо розуміння внутрішнього характеру законів цивілізаційних трансформацій людства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Шкаруба, Л. М.
    Эпоха Просвещения: диктатура разума и здравого смысла [Текст] / Л. М. Шкаруба // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 7-8. - С. 90-96
ББК 83
Рубрики: Просвітництво
Анотація: В статье речь идет об общей характеристики эпохи Просвещения.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури . 11 клас [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 4. - С. 28-44. - Зміст: Дамаскин / Милорад Павич.
ББК 74.268.3
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Уроки світової літератури--Планування

Кл.слова (ненормовані):
Просвітництво


Дод.точки доступу:
Павич, Милорад (сербський поет, прозаїк, літературознавець ; 1929-2009 ) \про твір\

Знайти схожі

7.


    Лімборський, І.
    Просвітництво і постмодернізм - два витки однієї спіралі ? [Текст] / І. Лімборський // Всесвіт. - 2004. - № 7-8. - С. 178-184. - Бібліогр. : 18 назв.
Рубрики: Просвітництво
   Постмодернізм



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

8.


    Фесенко, В. П.
    Шевченкіана Леоніда Білецького та Івана Огієнка. Усний журнал [Текст] / В. П. Фесенко // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 6. - С. 11-15.
Рубрики: Літературознавство українське--Діаспора українська--Просвітництво
Кл.слова (ненормовані):
Огієнко І. І. -- Іларіон -- Білецький Л. Т.
Анотація: Стаття знайомить читачів із творчим та життєвим шляхом українських літературознавців, які працювали за кордоном, їх внеском у просвітництво української діаспори, з творчістю Т. Шевченка, виданням його книг за кордоном.


Дод.точки доступу:
Білецький, Леонід Тимофійович (український літературознавець ; 1882-1955) \про нього\; Огієнко, Іван Іванович (український громадський, політичний і церковний діяч ; 1882-1972) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Рижков, О.
    Сільський зелений туризм: бізнес і просвітництво [Текст] / О. Рижков // Пропозиція. - 2013. - № 1. - С. 24
ББК 65.43
Рубрики: Туристична індустрія--Сільський зелений туризм--Зайнятість населення--Реінвестиції
Анотація: Нотатки із конференції "Формування політики розвитку та функціонування сільського туризму в Україні".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки 11- 20 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 9. - С. 20-49. - Зміст: Урок № 11. Тема: Котрольна робота з тем "Вступ" і "Просвітництво" (тести, розгорнуті відповіді, творчі завдання) ; Урок № 12. Тема: Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві. Романтизм у різних країнах ; Урок № 13. Тема: Специфіка німецького романтизму і творчість Генріха Гейне. "Книга пісень": особливості композиції збірки, образ ліричного героя, фольклорні елементи ; Урок № 14. Тема: Утілення високого почуття кохання у віршах Генріха Гейне. Особливості поетичної мови творів ; Урок № 15. Тема: Вплив творчості Джорджа Байрона на розвиток романтизму в Європі. Аналіз вірша "Мій дух як ніч"." ; Урок № 16.Тема: Протиставлення мрії і дійсності у ліриці поета. Фольклорні та біблійні мотиви. Аналіз вірша "Хотів би жити знову у горах." ; Урок № 17. Тема: Історія задуму й створення поеми "Мазепа". Українська тема в творі ; Урок № 18. Тема: Специфіка зображення історії життя Мазепи очима Байрона ; Урок № 19. Тема: Мазепа - тип прометеївського героя в творчості Байрона. Динаміка образу. ; Урок № 20. Тема: Контрольна робота. Розвиток мовлення (письмово). Написання есе на тему "Романтична модель світу й людини в творах Генріха Гейне та Джорджа Байрона"
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків
   Уроки світової літератури--Орієнтовне планування

   Письменники німецькі, 19 ст.

   Письменники англійські, 19 ст.



Дод.точки доступу:
Гейне, Генріх (німецький поет, публіцист і критик ; 1797-1856) \про нього\; Байрон, Джорж Гордон (англійський поет-романтик ; 1788-1824) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)