Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (13)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Розуміння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 204
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Гетьман, А.
    Розуміння верховенства права в системі екологічного законодавства України [Текст] / А. Гетьман // Право України. - 2017. - № 5. - С. 44-62. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Правові проблеми охорони навколишнього середовища
   Україна
Кл.слова (ненормовані):
принцип верховенства права -- екологічне законодавство -- еколого-правове регулювання суспільних відносин -- вніб 2
Анотація: Ідея верховенства права є наріжним каменем сучасної національної правової доктрини. Величезний внесок у розвиток наукових уявлень про поняття і зміст верховенства права, розуміння верховенства права як основоположно принципу новітньої системи українського права й питань реалізації принципу верховенства права зробили вчені - представники теорії держави і права, конституційного, адміністративного, міжнародного та деяких інших галузей права.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Ткач, Ірина.
    Сучасний урок літератури: виховувати розуміння краси. [Текст] / Ірина Ткач // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 9. - С. 62-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Естетичне виховання--Уроки світової літератури

Анотація: Естетичне виховання на уроках світової літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 1-10 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 7-8. - С. 12-53. - Зміст: Урок № 1. Тема: Літературні жанри і стилі. Перехідні явища в літературі ; Урок № 3. Тема: Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. Вплив філософії на літературу й культуру доби. Художні напрями ; Урок № 4. Тема: Історія задуму й створення роману "Мандри Лемюеля Гуллівера" Джонатана Свіфта. Жанрові особливості твору та ключ до його розуміння ; Урок № 5. Тема: Сенс зображення пригод Лемюеля Гуллівера в частині І "Подорож до Ліліпутії" роману "Мандри Лемюеля Гуллівера" Джонатана Свіфта. Аналіз І розділу твору ; Урок № 6. Тема: Образ Гуллівера як художнє втілення просвітницьких ідеалів Джонатана Свіфта ; Урок № 7. Тема: Засоби комічного та езопова мова як шлях до втілення авторського задуму роману "Мандри Лемюеля Гуллівера" Джонатана Свіфта ; Урок № 8. Тема: Йоганн Вольфганг Гете в історії Просвітництва. Нове розуміння природи у ліриці Гете. Аналіз поезій "Травнева пісня" і "Вільшаний король" ; Урок № 9. Тема: Волелюбні мотиви та протистояння персонажів у "Прометеї" Йоганна Вольфганга Гете. Образ Прометея ; Урок № 10. Тема: Просвітницька ідея об’єднання людства в оді "До радості" Фрідріха Шиллера. Пафос твору, який став гімном Євросоюзу
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків
   Письменники англійські, 18 ст.

   Письменники німецькі, 18-19 ст.

   Жанри літературні

Анотація: Подаються розробки уроків для 9 класу.


Дод.точки доступу:
Свіфт, Джонатан (англійський письменник ; 1667-1745) \про твір\; Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\; Шиллер, Фрідріх (німецький письменник ; 1759-1805) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

4.


    Погорела, А. О.
    Відгук на твір мистецтва [Текст] / А. О. Погорела // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. - № 4/5. - С. 24-27. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання в школі
   Мовлення українське--Розвиток--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
учні -- усне мовлення -- писемне мовлення -- розуміння творів мистецтва -- любов до прекрасного
Анотація: Стилістика як наука розглядає виражальні мовні засоби і стилі мовлення. Залежно від предмета дослідження виділяють стилістику мови й стилістику мовлення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Топчієв, О. Г.
    Важливе започаткування [Текст] / О. Г. Топчієв // Український географічний журнал. - 2011. - № 4. - С. 63-64
Рец. на : Проблеми суспільної географії. Територіальна організація суспільства: розуміння категорії // Матеріали теоретико-методологічного семінару, Інститут географії НАН України, 4 та 11 березня 2010 р. / За наук. редакцією Г. П. Підгрушного. - К., 2010. - Вип. 1. - 66 с.;
Приграничные территории: методологические подходы и опыт исследования // Сб. науч. трудов / Под общей ред. Г. П. Подгрушного . - К.: Институт географии НАН Украины. - 2010. - Вып. 2. - 106 с.
ББК 26.8
Рубрики: Географічна наука України--Наукові праці


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки № 20-25 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 10. - С. 19-39. - Зміст: Урок № 20. Тема:"Золота доба" давньоримської літератури. Зв’язок твору Вергілія "Енеїда" з гомерівським епосом, міфологією. Ідея громадського служіння, утвердження величі держави. ; Урок № 21. Тема: Сенс зображення Енея як героя шляху, його роль в композиції твору Вергілія "Енеїда". ; Урок № 22. Тема: Тема мистецтва й призначення митця у творі Горація "До Мельпомени". Пам’ятник як символ вічності поезії. Розуміння автором значення свого доробку. ; Урок 23. Тема: Публій Овідій Назон. Життя й творчість поета. "Метаморфози" Овідія - "золота легенда" античності. ( Міфологічний і філософський зміст поеми "Метаморфози" (огляд) ; Урок № 24. Тема: Конфлікт митця з владою, трагедія вигнання і сум за батьківщиною у " Скорботних елегіях" Овідія. Образ відторгненого поета. Любов до вітчизни як провідна ідея твору ( в межах циклу "Скорботні елегії"). ; Урок № 25. Тема: Контрольна робота з теми"Античність" у формі тестів та твору-роздуму
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків
   Письменники давньоримські



Дод.точки доступу:
Вергілій (Публій Марон ; давньогрецький поет, автор поеми "Енеїда" ; 70-19 рр. до н.е.) \про нього\; Овідій, (Публій Овідій Назон) \про нього\; Горацій, Квінт Флакк (давньоримський поет ; 65 р.до н.е. -8 р. до н.е.) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Камишин, В. В.
    Антропологія інтелекту- шлях до розуміння феномена обдарованості [Текст] / В. В. Камишин, М. М. Міленіна // Педагогіка і психологія. - 2016. - № 1. - С. 15-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інтелект--Антропологія
   Обдарованість--Феномен

Анотація: Обгрунтовано потребу переорієнтації освітніх підходів з урахуванням розуміння специфіки функціонування людської психіки, що сформувалася еволюційним шляхом становлення людського виду і продовжує шлях формування; запропоновано застосування розуміння механізмів культурної еволюції та природного відбору у методиці виявлення та підтримки особливостей індивідуальної особистості.


Дод.точки доступу:
Міленіна, М. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Мєр'ємова, В.
    Розуміння здоров'я як незаперечної цінності життя [Текст] / Валентина Мєр'ємова // Завуч (Шкільний світ). - 2011. - № 30 (жовтень). - С. 7-8. - Бібліогр.: с. 8. - Аналіз стану здоров'я дітей свідчить, що становище й дотепер є складним, а вдеяких випадках навіть загрозливим.
Рубрики: Діти--Здоров'я
Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- Національна доктрина розвитку освіти -- корисні навички

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Джангобекова, Тетяна.
    Лексико-семантичні ключі до розуміння сенсу авторського задуму роману Маркуса Зузака "Крадійка книжок" [Текст] / Тетяна Джангобекова // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 6. - С. 22-25. - Зміст: "Крадійка книжок"
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Письменники австралійські, 20-21 ст.

Анотація: Пропонуються матеріали до вивчення роману М. Зузака "Крадійка книжок".


Дод.точки доступу:
Зузак, Маркус (австралійський письменник ; 1975) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Соснін, Олександр.
    Інформаційні державно-управлінські ресурси України: визначення і розуміння [Текст] / Олександр Соснін, Олександр Твердохліб // Віче. - 2011. - № 22. - С. 25-29. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 67.99(4Укр)301.01
Рубрики: Інформаційні ресурси--Державне управління в Україні
Анотація: В статті йдеться про роль інформаційних державно-управлінських ресурсів, їх форми та ознаки, шляхи управління такими ресурсами, функції державного управління інформаційною сферою, значення державної політики у сфері інформатизації.


Дод.точки доступу:
Твердохліб, Олександр

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)