Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (104)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (11)Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки) (1)Електронний каталог книг іноземними мовами (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Текст<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 370
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Мартинюк, Тетяна.
    Магія комп'ютерної програми перетворить надиктований текст на файл для друку [Текст] / Т. Мартинюк // Музичний керівник. - 2018. - № 5. - С. 12-14 : іл
Рубрики: Комп'ютерні технології в освіті
Анотація: Представлені електронні онлайн-ресурси, за допомогою яких створюються текстові документи голосовим набором


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Бацевич, Ф. С.
    Недиспозиційність і модальність як категорії одивненого художнього тексту [Текст] / Ф. С. Бацевич // Мовознавство. - 2018. - № 1. - С. 3-14. - Бібліогр. в підрядк. прим.
Рубрики: Художній текст--Модальність--Недиспозиційність
Анотація: У статті розглядаються лінгвальні аспекти формування комунікативних смислів в одивнених художніх текстах (абсурдистських, "чорного гумору", "химерної прози" та деяких інших). Вводиться поняття "недиспозиційність", яке охоплює механізми формування предикатів, текстових ситуацій, жанрово-стилістичних, регістрових та деяких інших характеристик тексту в аспекті його породження (ономасіологічному). Сприйняття одивненого тексту (семасіологічний аспект) грунтується на використанні реципієнтом різних типів текстових модальностей (ірраціональності, незвичності та ін.), виявлення репертуару яких - важливе завдання сучасної лінгвістики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Франчук, В. Ю.
    Другий південнослов'янський вплив у "Слові о полку Ігоревім" і "Задонщыне" [Текст] / В. Ю. Франчук // Мовознавство. - 2018. - № 2. - С. 69-80. - Бібліогр. в підрядк. прим.
Рубрики: "Слово о полку Ігоревім"--Реконструкція--Початковий текст--Історія
   "Задонщыне"--Реконструкція--Початковий текст--Історія

Анотація: У статті здійснено спробу відновити первісні форми тих лексем "Слова о полку Ігоревім", що зустрічаються в "Задонщине" - пам'ятці, відомі списки якої належать до XV-XVII ст. Реконструйований на основі цих списків початковий текст "Задонщины" дозволяє припустити, що її автор був знайомий з тим списком "Слова", який ще не зазнав другого південнослов'янського впливу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Кухар, Майя.
    Казка як текст, музика і мультфільм: Урок за п'єсою С. Маршака "Дванадцять місяців" з використанням музики П. Чайковського "пори року", одноіменного мультиплікаційного фільму [Текст] / Майя Кухар // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 14-16. - Зміст: "Дванадцять місяців"
ББК 74.268.3
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Уроки світової літератури--Форми проведення



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Шкарупа , Олена.
    Формування читацьких навичок сучасного школяра шляхом використання духовно-морального потенціалу художнього тексту [Текст] / Олена Шкарупа // Всесвітня література в сучасній школі. - 2012. - № 9. - С. 9-12. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Моральне виховання--Духовність--Читання
   Художній текст--Естетичне виховання

Анотація: Дана стаття про формування в учнів відчуття прекрасного на основі взаємодії індивідуальних уявлень дітей та письменника про навколишній світ. Таким чином не тільки формується естетичний смак, а й розвивається духовно-моральний потенціал дитини.


Знайти схожі

6.


    Самчук, Улас.
    Саботаж УВО [Текст] : уривок / У. Самчук // Українська культура. - 2017. - № 4. - С. 42-47 : фото
Рубрики: Українська література--Художній текст, 20 ст.
   Письменники української діаспори--Самчук У. О.

Кл.слова (ненормовані):
УКРАЇНСЬКА ВІЙСЬКОВА ОРГАНІЗАЦІЯ
Анотація: Уривок роману Уласа Самчука "Саботаж УВО" Частина ІІ. Частинний виступ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

7.


    Радзієвська, Т. В.
    Критико-аналітичний компонент у дискурсі історико-філологічних студій ХІХ ст.: текстотворення і прагматика [Текст] / Т. В. Радзієвська // Мовознавство. - 2018. - № 2. - С. 28-42. - Бібліогр. в підрядк. прим.
Рубрики: Славістичні студії--Дискурс--Текстотворення, 19 ст.
   Текст--Лінгвістичний аналіз

Анотація: У статті пропонується комплексна лінгвопрагматична характеристика текстів критико-аналітичного спрямування - так званих розборів, які у складі славістичного дискурсу другої половини ХІХ ст. репрезентували динамічні норми рецензування. Аналіз грунтується на наукових працях цього типу, авторами яких були відомі славісти ХІХ ст. Тексти-розбори розглядаються з позицій сучасного дискурсивного аналізу в аспекті текстотворення та праграматики, характеризуються основні комунікативні стратегії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Мойсієнко, А. К.
    Фонічний компонент у експресивній системі поетичного тексту [Текст] / А. К. Мойсієнко // Мовознавство. - 2018. - № 4. - С. 3-9. - Бібліогр. в підрядк. прим.
Рубрики: Текст поетичний--Фонічний компонент--Експресивність
Анотація: Статтю присвячено проблемі експресивності поетичного тексту, організації експресивних єдностей у художньому творі. На особливу увагу заслуговує фонічний компонент, який, виступаючи структурним складником будь-якого текстового утворення, а надто - поетичного, стає неодмінним чинником динамізації та естетизації художньої структури, у поєднанні з іншими чинниками - граматичними, образними тощо - відіграє надзвичайно виразну роль в організації мистецького твору як цілісної експресивної єдності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Наєнко, Г. М.
    Когнітивна метафора в науковому тексті П. О. Лавровського [Текст] / Г. М. Наєнко // Мовознавство. - 2019. - № 1. - С. 31-43. - Бібліогр. в підрядк. прим.
Рубрики: Метафора когнітивна--Українська мова--Науковий текст
Анотація: У статті розглядаються метафори порівняльно-історичного мовознавства на матеріалі праці П. О. Лавровського "Обзор замечательных особенностей наречия малорусского сравнительно с великорусским и другими славянскими наречиями" (1859). Вихідним є усталене в когнітивістиці положення про те, що метафорика тексту дає змогу актуалізувати концептуальні метафори у свідомості науковця. Простежено вербалізацію загальномовних і наукових метафоричних моделей, зокрема на позначення мови та пізнання, встановлено кількісні показники вживання їх різновидів і типів порівняно з тими, що зафіксовані в тексті М. О. Максимовича "Новые письма к М. П. Погодину. О старобытности малороссийского наречия" (1863).


Дод.точки доступу:
Лавровський, Петро Олексійович (рос. та укр. філолог-славіст ; 1827-1886) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Снєгірьова, Валентина.
    Типи навчальних статей та особливості їх презентації у компетентнісно орієнтованих підручниках з інтегрованого курсу літератури для 5-6 класів [Текст] / Валентина Снєгірьова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 10. - С. 16-18
ББК 74.268.3
Рубрики: Підручники--Література--Інтегрований курс
Кл.слова (ненормовані):
навчальний текст -- художій твір -- сприйняття -- розуміння -- читацька компетентність -- предметні компетенції -- рубрика
Анотація: У статті розкрито особливості презентації навчального матеріалу в компетентністно орієнтованих підручниках з інтегрованого курсу літератури для 5-6 класів, акцентовано увагу на типах навчальних статей, їхньому змісту та структурі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)