Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Уайльд О.<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
1.

Гладишев В.В. Літературознавчий контекст - засіб виявлення своєрідності естетизму О. Вайльда/В. В. Гладишев // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2009. т.№ 3.-С.2-4
2.

Кулачінська В. Прекрасне як естетична категорія у західній і східній культурних традиціях кінця ХІХ - середини ХХ ст./В. Кулачінська, Ю. Харченко // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2009. т.№ 9.-С.13-17
3.

Чоловська О.С. Відголосок чужої мелодії/О. С. Чоловська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2009. т.№ 3.-С.21-25
4.

Гладишев В.В. Доріан Грей - приречений чи винний?/В. В. Гладишев, А. А. Веселкова // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2009. т.№ 3.-С.57-62
5.

Кухар В. Поглиблення сприйняття художнього твору в процесі діалогу/В. Кухар // Зарубіжна література (Шкільний світ). -Київ:БФ "Перше вересня", 2010,N N 3/4.-С.6-13.
6.

Кобрин К. Литературные раскопки/К. Кобрин // Октябрь, 2010,N N 4.-С.118-127
7.

Бак С. К. Прогнозоване читання філософської казки Оскара Уайльда "Хлопчик і Велетень"/С. К. Бак // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 3.-С.48-50
8.

Николин Формування духовно-естетичної компетентності учнів за умов профільного навчання. Різнорівневі уроки за романом Оскара Уайльда "Портрет Доріана Грея"/Микола Николин // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 5.-С.25-36
9.

Бойченко Конкурсний урок з погляду учня/Оксана Бойченко // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 2.-С.12
10.

Бачук Гімн естетизму чи естетична антиутопія/Тетяна Бачук // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 2.-С.9-12
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)