Пошуковий запит: (<.>K=акмеїзм<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Дейна М. К. "І все-таки почують голос мій." : урок з вивчення творчості Анни Ахматової/М. К. Дейна // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2011. т.№ 11.-С.16-25
|
>2.
| Рогозинський В. Під кленами з чорним листям. Етюд про Ахматову та Гумільова/Віктор Рогозинський // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2011. т.№ 11.-С.10-12
|
>3.
| Мельник Урок 13*. Анна Ахматова й акмеїзм. Етапи творчості мисткині. Провідні теми й мотиви ранньої лірики А. Ахматової, образ ліричної героїні, конкретність описів, "щоденниковість" і психологізм. Поема "Реквієм" як відображення особистої й суспільної трагедії. Протест проти насильства, біблійні мотиви в поемі. Образ матері/Тетяна Мельник, Людмила Битко [та ін.] // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.55-57
|
>4.
| Могільовцева "Срібна доба" російської поезії, розмаїття літературних течій і шкіл. Поети поза літературними угрупованнями. Трагічні долі митців "срібної доби"/Людмила Могільовцева // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2019. т.№ 10 (жовт.).-С.43-47
|
>5.
| Могільовцева Життєвий і творчий шлях Анни Ахматової. Акмеїзм, його естетичні засади й поетика. Анна Ахматова і Україна/Людмила Могільовцева // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2019. т.№ 10 (жовт.).-С.52-55
|
>6.
| Могільовцева Володимир Маяковський - лідер російського футуризму, його непересічна поетична обдарованість. Трагічна доля поета/Людмила Могільовцева // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2019. т.№ 10 (жовт.).-С.56-60
|
>7.
| Могільовцева Урок-концерт "Зоряне сузір'я "срібної доби"/Людмила Могільовцева // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2019. т.№ 10 (жовт.).-С.65-66
|
>8.
| Слободян Орієнтовне альтернативне планування уроків зарубіжної літератури. Тема "Срібна доба російської поезії: течії, здобутки, долі митців. О. О. Блок (1880-1921) "Незнайома". 11-й клас/Ірина Слободян, Майя Мельник, Ольга Шкробтак // Всесвітня література в школах України, 2020. т.№ 10 (жовт.).-С.53-60
|
|