Пошуковий запит: (<.>K=аудиторія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Дубинський І. Медіа-вимірювання Інтернету в Україні/І. Дубинський // Маркетинг в Українi, 2011. т.№ 1.-С.25-26.
|
>2.
| Онищенко Н. Аудиторія Юхима Карського/Надія Онищенко // Деснянська правда (вільна), 2011. т.10 лист. (№ 100) .-С.7
|
>3.
| Подмазко А. формування партнерської взаємодії школи та сім'ї/А. Подмазко // Завуч (Шкільний світ), 2011. т.№ 32 (листопад).-С.14-16
|
>4.
| Чеканов Чинники репрезентації історичної інформації в науковій медієвістиці/Всеволод Чеканов // Університет, 2011. т.№ 4.-С.51-58
|
>5.
| Біличенко О. Література для еліти і масова аудиторія в сучасному соціально-комунікаційному просторі/О. Біличенко // Вісник Книжкової палати, 2012. т.№ 12.-С.44-47
|
>6.
| Жарова И. Что такое терменвокс? Может, это островок? Может, это городок?/И. Жарова // Библиотечное дело. -СПб.:Агентство Информ-Планета, 2013. т.№ 2.-С.5
|
>7.
| Белоколенко М. В. Творческие конкурсы как метод мотивации чтения/М. В. Белоколенко // Библиотечное дело. -СПб.:Агентство Информ-Планета, 2013. т.№ 7.-С.30-35
|
>8.
| Костенко Тестування шкали культурної компетентності (CQS): українська аудиторія/Наталія Костенко, Людмила Скокова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2012. т.№ 4.-С.159-193
|
>9.
| Федорів Т.В. Співвідношення понять "стейкхолдери", "аудиторія" та "громадськість" та їх зв'язок з репутацією органів державної влади/Т. В. Федорів // Економіка та держава, 2013. т.№ 3.-С.121-123
|
>10.
| Хасянова Н. Мода на публичные лекции, или Спрос на интеллектуальные удовольствия/Н. Хасянова // Библиотечное дело. -СПб.:Агентство Информ-Планета, 2013,N N 13.-С.36-37
|
|
|