Пошуковий запит: (<.>K=аудиторія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ільчук, В. П. Роль реклами у формуванні винного бренда [Текст] / В. П. Ільчук, В. Л. Пазюк> // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 2. - С. 64-69 : рис. - Бібліогр.: с. 69
Рубрики: Вина--Реклама--Торгові марки Кл.слова (ненормовані): державне регулювання реклами -- інструмент -- види -- функції -- цільова аудиторія -- ефективність реклами -- стратегія рекламування
Дод.точки доступу: Пазюк, В. Л. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Біличенко, Ольга. Література для еліти і масова аудиторія в сучасному соціально-комунікаційному просторі [Текст] / О. Біличенко> // Вісник Книжкової палати. - 2012. - № 12. - С. 44-47. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 83 Рубрики: Літературознавство--Соціологія читання --Соціальні комунікації Анотація: У статті розглядаються теоретичні питання взаємодії літератури для еліти та масової літератури.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1) Вільні: ВНІБ (1), НМВ (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Белоколенко, Мария Владимировна. Творческие конкурсы как метод мотивации чтения [Текст] / М. В. Белоколенко> // Библиотечное дело. - 2013. - № 7. - С. 30-35 : фот.
. - ISSN 1727-4893ББК 78.371 Рубрики: Бібліотечна справа--Читання--Конкурси Кл.слова (ненормовані): конкурси художнього читання -- ювілейні дати -- аудиторія -- технологічні особливості конкурсів
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Грекало, Тетяна. Практична риторика. Розвиток мовлення. Урок 15. РМ № 2. Риторика як мистецтво слова. Значення риторики в сучасному світі [Текст] / Тетяна Грекало, Алла Доценко [та ін.] ; за заг. ред. Олени Бондаренко, Олени Чмигової> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2019. - № 10 (жовт.). - С. 30-32
Рубрики: Розвиток мовлення--Методика викладання--10-й клас Ораторське мистецтво Риторика--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): мовець -- аудиторія -- комунікативний намір -- усні публічні виступи
Дод.точки доступу: Доценко, Алла; Жила, Ірина; Зеленько, Валентина; Коритан, Наталія; Муренко, Світлана; Чернега, Тетяна; Шуть, Олена; Яременко, Ірина; Бондаренко, Олена \ред.\; Чмигова, Олена \ред.\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дубинський, Іван. Медіа-вимірювання Інтернету в Україні [Текст] / І. Дубинський> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 25-26.
Рубрики: Медіа-вимірювання Інтернет-ресурси--Статистика відвідування Інтернет-аудиторія--Методика вимірювання Кл.слова (ненормовані): Site centric -- Panel centric Анотація: У статті розглянуто такі способи аналізу відвідування аудиторією Інтернет-ресурсів, як site centric та panel centric.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дудко, В. Аудиторія журналу "Основа" (1861-1862): кількісний вимір [Текст] / В.Дудко> // Київська старовина. - 2001. - № 6 . - С. 73-85
Рубрики: Періодична преса України--Історія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Жарова, Ирина. Что такое терменвокс? Может, это островок? Может, это городок? [Текст] / И. Жарова> // Библиотечное дело. - 2013. - № 2. - С. 5
. - ISSN 1727-4893ББК 78.373.63+85.315.3 Рубрики: Бібліотечне обслуговування--Молодь Музичні інструменти Кл.слова (ненормовані): молодіжна аудиторія -- терменвокс -- майстер-клас
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Казімерчак, Шимон. Похвала гультяю [Текст] / Ш. Казімерчак> // Український театр. - 2015. - № 4-6. - С. 50-51 : кольор. іл.
Рубрики: Театри Польщі--Репертуар--Дитяча та юнацька аудиторія Анотація: У статті аналізується стан репертуару для дитячої та юнацької аудиторії у театрах Польщі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1) Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ковалькова, Тетяна. Фейсбук як метод популяризації книги [Текст] / Тетяна Ковалькова, Оксана Гавенко> // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика. - 2020. - № 1. - С. 8-9.
Рубрики: Бібліотечна справа--Інтернет-технології в бібліотеках Обласні бібліотеки--Інтернет технології--Україна Тернопіль, місто Кл.слова (ненормовані): книжкова платформа -- тернопільська оунб -- онлайн-аудиторія Анотація: У статті представлено досвід створення для популяризації книги книжкової платформи "Прочитай. Книгозбірня" у соціальній мережі "Фейсбук" в Тернопільській обласній універсальній науковій бібліотеці.
Дод.точки доступу: Гавенко , Оксана Є примірники у відділах:
всього 1 : НМВ (1) Вільні: НМВ (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кондратюк, Д. М. Розробка бренд-платформи [Текст] / Д. М. Кондратюк> // Вісник. - 2016. - № 1. - С. 37-40 : рис. - Бібліогр.: с. 40
Рубрики: Маркетинг--Бренд товарів Кл.слова (ненормовані): споживачі -- європейські ринки -- цільова аудиторія -- реклама
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|