Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=аудиторія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.


    Ільчук, В. П.
    Роль реклами у формуванні винного бренда [Текст] / В. П. Ільчук, В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 2. - С. 64-69 : рис. - Бібліогр.: с. 69
Рубрики: Вина--Реклама--Торгові марки
Кл.слова (ненормовані):
державне регулювання реклами -- інструмент -- види -- функції -- цільова аудиторія -- ефективність реклами -- стратегія рекламування


Дод.точки доступу:
Пазюк, В. Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Біличенко, Ольга.
    Література для еліти і масова аудиторія в сучасному соціально-комунікаційному просторі [Текст] / О. Біличенко // Вісник Книжкової палати. - 2012. - № 12. - С. 44-47. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 83
Рубрики: Літературознавство--Соціологія читання --Соціальні комунікації
Анотація: У статті розглядаються теоретичні питання взаємодії літератури для еліти та масової літератури.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1)
Вільні: ВНІБ (1), НМВ (1)


Знайти схожі

3.


    Белоколенко, Мария Владимировна.
    Творческие конкурсы как метод мотивации чтения [Текст] / М. В. Белоколенко // Библиотечное дело. - 2013. - № 7. - С. 30-35 : фот. . - ISSN 1727-4893
ББК 78.371
Рубрики: Бібліотечна справа--Читання--Конкурси
Кл.слова (ненормовані):
конкурси художнього читання -- ювілейні дати -- аудиторія -- технологічні особливості конкурсів


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Грекало, Тетяна.
    Практична риторика. Розвиток мовлення. Урок 15. РМ № 2. Риторика як мистецтво слова. Значення риторики в сучасному світі [Текст] / Тетяна Грекало, Алла Доценко [та ін.] ; за заг. ред. Олени Бондаренко, Олени Чмигової // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2019. - № 10 (жовт.). - С. 30-32
Рубрики: Розвиток мовлення--Методика викладання--10-й клас
   Ораторське мистецтво

   Риторика--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
мовець -- аудиторія -- комунікативний намір -- усні публічні виступи


Дод.точки доступу:
Доценко, Алла; Жила, Ірина; Зеленько, Валентина; Коритан, Наталія; Муренко, Світлана; Чернега, Тетяна; Шуть, Олена; Яременко, Ірина; Бондаренко, Олена \ред.\; Чмигова, Олена \ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Дубинський, Іван.
    Медіа-вимірювання Інтернету в Україні [Текст] / І. Дубинський // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 25-26.
Рубрики: Медіа-вимірювання
   Інтернет-ресурси--Статистика відвідування

   Інтернет-аудиторія--Методика вимірювання

Кл.слова (ненормовані):
Site centric -- Panel centric
Анотація: У статті розглянуто такі способи аналізу відвідування аудиторією Інтернет-ресурсів, як site centric та panel centric.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Дудко, В.
    Аудиторія журналу "Основа" (1861-1862): кількісний вимір [Текст] / В.Дудко // Київська старовина. - 2001. - № 6 . - С. 73-85
Рубрики: Періодична преса України--Історія


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Жарова, Ирина.
    Что такое терменвокс? Может, это островок? Может, это городок? [Текст] / И. Жарова // Библиотечное дело. - 2013. - № 2. - С. 5 . - ISSN 1727-4893
ББК 78.373.63+85.315.3
Рубрики: Бібліотечне обслуговування--Молодь
   Музичні інструменти

Кл.слова (ненормовані):
молодіжна аудиторія -- терменвокс -- майстер-клас



Знайти схожі

8.


    Казімерчак, Шимон.
    Похвала гультяю [Текст] / Ш. Казімерчак // Український театр. - 2015. - № 4-6. - С. 50-51 : кольор. іл.
Рубрики: Театри Польщі--Репертуар--Дитяча та юнацька аудиторія
Анотація: У статті аналізується стан репертуару для дитячої та юнацької аудиторії у театрах Польщі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

9.


    Ковалькова, Тетяна.
    Фейсбук як метод популяризації книги [Текст] / Тетяна Ковалькова, Оксана Гавенко // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика. - 2020. - № 1. - С. 8-9.
Рубрики: Бібліотечна справа--Інтернет-технології в бібліотеках
   Обласні бібліотеки--Інтернет технології--Україна

   Тернопіль, місто
Кл.слова (ненормовані):
книжкова платформа -- тернопільська оунб -- онлайн-аудиторія
Анотація: У статті представлено досвід створення для популяризації книги книжкової платформи "Прочитай. Книгозбірня" у соціальній мережі "Фейсбук" в Тернопільській обласній універсальній науковій бібліотеці.


Дод.точки доступу:
Гавенко , Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

10.


    Кондратюк, Д. М.
    Розробка бренд-платформи [Текст] / Д. М. Кондратюк // Вісник. - 2016. - № 1. - С. 37-40 : рис. - Бібліогр.: с. 40
Рубрики: Маркетинг--Бренд товарів
Кл.слова (ненормовані):
споживачі -- європейські ринки -- цільова аудиторія -- реклама


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)