Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=бенчмаркінг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.

Kucher A. V. Management of soil rational use in the context of european integration/A. V. Kucher // Економіка АПК, 2016. т.№ 5.-С.66-73
2.

Біленький О.Ю. Бенчмаркінг як інструмент стратегічного аналізу/О. Ю. Біленький // Формування ринкових відносин в Україні, 2015. т.№ 7/8.-С.56-58
3.

Балуєва О. В. Співпраця Європейського Союзу і України: екологічний вимір/Балуєва О. В. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2011. т.№ 2.-С.57-61
4.

Барилович Застосування DEA-аналізу в конкурентному бенчмаркінгу на прикладі молокопереробних підприємств/О. М. Барилович // Економіка АПК, 2012. т.№ 5.-С.102-105
5.

Бернар Марр Найбільші помилки та пастки бенчмаркінгу, яких необхідно уникати/Бернар Марр // Маркетинг в Українi, 2018. т.№ 6.-С.22-24
6.

Бобровник Д. Підвищення ефективності бенчмаркінгу в контексті забезпечення конкурентоспроможності аграрних підприємств/Денис Бобровник // Проблеми і перспективи економіки та управління, 2019. т.№ 3.-С.194-201
7.

Варгатюк М. Науково-концептуальні засади використання бенчмаркінгу в управлінні підприємствами/Марія Варгатюк // Проблеми і перспективи економіки та управління, 2019. т.№ 2.-С.67-73
8.

Глухов В. Концепция стратегических решений/В. Глухов // Менеджмент и менеджер, 2011. т.№ 3.-С.33-36.
9.

Зима О. Г. Інноваційні бізнес-ідеї в системі управління підприємства в умовах глобалізації/О. Г. Зима, О. В. Птащенко, В. В. Кошарна // Чернігівський науковий часопис. Сер. 1, Економіка і управління, 2018. т.№ 1 (9).-С.73-77
10.

Карабаза І. А. Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлерів при виході на зарубіжні ринки/І. А. Карабаза, І. Г. Єгорова // Актуальні проблеми економіки, 2016,N № 2.-С.41-49
 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)