Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=бенчмаркінг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.

Kucher A. V. Management of soil rational use in the context of european integration/A. V. Kucher // Економіка АПК, 2016. т.№ 5.-С.66-73
2.

Зима О. Г. Інноваційні бізнес-ідеї в системі управління підприємства в умовах глобалізації/О. Г. Зима, О. В. Птащенко, В. В. Кошарна // Чернігівський науковий часопис. Сер. 1, Економіка і управління, 2018. т.№ 1 (9).-С.73-77
3.

Карась О. Бенчмаркінг - інструмент розвитку конкурентних переваг/О. Карась // Журнал європейської економіки, 2016. т.Т. 15 (№ 4).-С.468-475.
4.

Мирошніченко П. Бенчмаркінг - основний інструмент підвищення конкурентоспроможності українських компаній/П. Мирошніченко // Персонал. -Київ:Персонал Плюс, 2009,N N 3.-С.36-45
5.

Толстих А. С. Бенчмаркінг в управлінні формуванням стратегій розвитку сільськогосподарських підприємств регіону/А. С. Толстих // Економіка АПК, 2015. т.№ 5.-С.92-96
6.

Назаровець С. Бенчмаркінг наукових журналів у галузі бібліотекознавства/С. Назаровець // Вісник Книжкової палати, 2017,N № 7.-С.23-27
7.

Шабатура Т. С. Бенчмаркінг як інноваційний інструмент фінансової діяльності підприємств сільського зеленого туризму/Т. С. Шабатура, О. В. Николюк, І. Ю. Гришова // Економіка АПК, 2020. т.№ 3.-С.80-88
8.

Ржеуський А.В. Бенчмаркінг як інноваційний метод підвищення ефективності роботи бібліотеки/А. В. Ржеуський, Н. Е. Кунанець // Короленківські читання 2014. "Бібліотеки, архіви, музеї: формування цифрового регіонального простору". -Харків, 2015.-С.64-66
9.

Біленький О.Ю. Бенчмаркінг як інструмент стратегічного аналізу/О. Ю. Біленький // Формування ринкових відносин в Україні, 2015. т.№ 7/8.-С.56-58
10.

Шебаніна О. В. Бенчмаркінг як інструмент управління процесом адаптації підприємств до умов світового продовольчого ринку/О. В. Шебаніна, Н. І. Галунець // Економіка АПК, 2014. т.№ 6.-С.38-44
 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)