Пошуковий запит: (<.>K=бенчмаркінг<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Kucher A. V. Management of soil rational use in the context of european integration/A. V. Kucher // Економіка АПК, 2016. т.№ 5.-С.66-73
|
>2.
| Зима О. Г. Інноваційні бізнес-ідеї в системі управління підприємства в умовах глобалізації/О. Г. Зима, О. В. Птащенко, В. В. Кошарна // Чернігівський науковий часопис. Сер. 1, Економіка і управління, 2018. т.№ 1 (9).-С.73-77
|
>3.
| Карась О. Бенчмаркінг - інструмент розвитку конкурентних переваг/О. Карась // Журнал європейської економіки, 2016. т.Т. 15 (№ 4).-С.468-475.
|
>4.
| Мирошніченко П. Бенчмаркінг - основний інструмент підвищення конкурентоспроможності українських компаній/П. Мирошніченко // Персонал. -Київ:Персонал Плюс, 2009,N N 3.-С.36-45
|
>5.
| Толстих А. С. Бенчмаркінг в управлінні формуванням стратегій розвитку сільськогосподарських підприємств регіону/А. С. Толстих // Економіка АПК, 2015. т.№ 5.-С.92-96
|
>6.
| Назаровець С. Бенчмаркінг наукових журналів у галузі бібліотекознавства/С. Назаровець // Вісник Книжкової палати, 2017,N № 7.-С.23-27
|
>7.
| Шабатура Т. С. Бенчмаркінг як інноваційний інструмент фінансової діяльності підприємств сільського зеленого туризму/Т. С. Шабатура, О. В. Николюк, І. Ю. Гришова // Економіка АПК, 2020. т.№ 3.-С.80-88
|
>8.
| Ржеуський А.В. Бенчмаркінг як інноваційний метод підвищення ефективності роботи бібліотеки/А. В. Ржеуський, Н. Е. Кунанець // Короленківські читання 2014. "Бібліотеки, архіви, музеї: формування цифрового регіонального простору". -Харків, 2015.-С.64-66
|
>9.
| Біленький О.Ю. Бенчмаркінг як інструмент стратегічного аналізу/О. Ю. Біленький // Формування ринкових відносин в Україні, 2015. т.№ 7/8.-С.56-58
|
>10.
| Шебаніна О. В. Бенчмаркінг як інструмент управління процесом адаптації підприємств до умов світового продовольчого ринку/О. В. Шебаніна, Н. І. Галунець // Економіка АПК, 2014. т.№ 6.-С.38-44
|
|
|