Пошуковий запит: (<.>K=вніб 3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 546
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
"No blame approach". Методика "без звинувачень" [Текст]> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 21/22. - С. 46-57 : іл. - Джерело: http://psychologia.edu.ru/azbuka-bullinga/pages/no-blame-approach.html
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологічна гігієна Кл.слова (ненормовані): булінг -- контакт із сім'єю -- жертва -- вніб 3 Анотація: Нині протидія булінгу стала чи не найважливішим завданням кожного учасника освітнього процесу, навіть керівництво держави ухвалило відповідний закон. Однак штраф - це не метод боротьби й профілактики, необхідно мати інший, більш дієвий із психологічного погляду інструмент. Отже, пропонуємо методику, яку може використовувати кожен у своїй діяльності. Прекрасним прикладом є книга "Азбука булінга" С.В. Кривцової, вона містить методіки з іноземних джерел. Методика "Без Звинувачень" - це різновид медіації, роботи із урегулювання конфліктів і менеджменту ризикованих ситуацій.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Єфімова, Світлана. Дивись на нас як на рівних [Текст] : тематичні зустрічі з учнями / С. Єфімова> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 21/22. - С. 53-70. - Бібліогр.: с. 64 (19 дж.). - Зміст: Пропозиції щодо організації та тематики проведення занять ; Тематичні зустрічі з учнями та педагогами ; [Міжнародні документи та законодавство України про інклюзію] ; Інклюзія. Термінологічний словник ; Відомі люди з інвалідністю ; Загальні правила спілкування з людьми з особливими потребами ; Як обговорювати питання інвалідності з дітьми? ; Наявні бар'єри для осіб з інвалідністю і способи їх усунення ; Анкета "Ми всі схожі, але ми всі різні" ; Переваги інклюзивних програм
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- вніб 3 Анотація: Соціалізація учнів з особливими потребами та інвалідністю - актуальна потреба сьогодення, тому формування позитивної громаддської думки про осіб з особливими потребами та інвалідністю, а також інтеграція їх у суспільство - найважливіше завдання психологів і педагогів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ілляшенко, Тамара. Дитина з гіперактивним розладом [Текст] : особливості психологічного супроводу / Тамара Ілляшенко> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 5/6 (берез.). - С. 86-97. - Бібліогр.: с. 97.
Рубрики: Школярі--Розлади поведінки--Психологічна допомога--Навчання Кл.слова (ненормовані): вніб 3 -- гіперактивні діти Анотація: Взаємодія психологів, медиків, педагогів навчального закладу і сім'ї у забезпеченні оптимальних умов навчання і розвитку дітей з гіперактивним розладом.
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ілляшенко, Тамара. Реформування початкової школи [Текст] : як допомогти дітям із труднощами в навчанні / Тамара Ілляшенко> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 23/24. - С. 20-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічна психологія--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): психолого-педагогічна діагностика -- диференційоване навчання -- закордонний досвід -- вніб 3 Анотація: У системі реформи Нової української школи, що вже стартувала, чи не найважливіше місце відведено початковій школі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ісайкіна, О. Контакти. конфлікти. [Текст] / О. Ісайкіна> // Психолог (Шкільний світ). - 2015. - № 9/10
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфлікти Кл.слова (ненормовані): вніб 3
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
А як там - у них? [Текст]> // Психолог (Шкільний світ). - 2019. - № 3. - С. 4-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Соціальне виховання--Сексуальна освіта--Зарубіжні країни Кл.слова (ненормовані): сексуальність -- сексуальна освіта -- статеві відносини -- вніб 3 Анотація: Про сексуальну освіту в різних країнах світу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Абасалієва, Оксана. Воркшоп - групова взаємодія [Текст] / О. Абасалієва> // Психолог (Шкільний світ). - 2015. - № 19/20. - С. 67-73. - Зміст: Воркшоп 1. Розвиток духовності сучасної молоді ; Воркшоп 2. "Від лідера лідеру"
Рубрики: Моральне виховання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): духовність молоді -- вніб 3
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Абасалієва, Оксана. Поняття про волю, її роль у житті людини [Текст] : заняття для підлітків / Оксана Абасалієва> // Психолог (Шкільний світ). - 2015. - № 7/8. - С. 24-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Дитяча психологія--Вольові процеси Кл.слова (ненормовані): мотив -- наполегливість -- вольова дія -- сила волі -- вніб 3
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Азаматова, Н.. Онкохворі діти [Текст] : проблеми адаптації та психоемоційні зміни / Надія Азаматова> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 13/14. - С. 76-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Психологічна допомога--Діти--Онкологія Кл.слова (ненормовані): депресія -- психічна депривація -- онкохворі діти -- вніб 3
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Алієва, Еліна. Особистісне зростання. Формулювання здатності молоді до самостійного життєвого вибору [Текст] : наукові дослідження / Е. Алієва> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 21/22. - С. 4-8 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Структурні компоненти здатності до самостійного життєвого вибору
Рубрики: Саморозвиток--Молодь--Наукові дослідження Кл.слова (ненормовані): фрустрація -- інфантильність -- самостійний життєвий вибір -- вніб 3
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|