Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=відповідь з місця<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чуб Н. В.
Назва : Як працювати з сором'язливими учнями
Місце публікування : Фізичне виховання в школах України. - 2016. - № 4. - С. 37-39. (Шифр Ф297388/2016/4)
Предметні рубрики: Психологія педагогічна-- Вчитель і учень
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сором'язлива дитина--навчання дитини--відповідь з місця--виклик до дошки--сильні сторони дитини
Анотація: У рубриці "Поради психолога" досліджується проблема розпізнання сором'язливої дитини, її навчання і бачення сильних і слабких сторін.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чуб Н. В.
Назва : Як працювати із сором'язливими учнями
Місце публікування : ФІзичне виховання в школах України. - 2017. - № 9. - С. 37-39. (Шифр Ф297388/2017/9)
Предметні рубрики: Психологія-- Педагогічна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сором'язливі діти--відповідь з місця--сильні сторони дитини--психологічна підтримка
Анотація: Вчити дітей непросто. У кожної дитини свій характер, свої особливості. І вчителеві доводиться знаходити ключик до кожного учня, щоб не залишити нікого без уваги, навчити кожного, незважаючи на труднощі. Є діти, які не хочуть вчитися, тому що не бачать в цьому сенсу. Є ті, хто лінується і воліє бути двієчниками і нічого не робити. А є діти, які можуть бути неуспішними через свою невпевненість, через те, що вони соромляться виступати перед класом, бояться контролю з боку вчителя, побоюються бути смішними в очах однокласників. І ця сором’язливість заважає їм учитися і проявляти свої знання і здібності. У таких випадках саме вчитель може прийти на допомогу. І хоча працювати з такими дітьми так само непросто, як і з двієчниками або гіперактивними дітьми, терплячий і мудрий учитель завжди знайде підхід.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)