Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=державний бренд<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 66.3(4Укр)4
Автор(и) : Гнатюк, Сергій
Назва : Публічний імідж держави в Україні: напрями та чинники покращання
Місце публікування : Стратегічні пріоритети. - 2011. - № 2. - С. 49-53 (Шифр С852653/2011/2)
Примітки : Бібліогр.: с. 52-53
ББК : 66.3(4Укр)4
Предметні рубрики: Політика-- Державність --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж держави--державний бренд--зв'язки з громадськістю--комунікативна політика--органи державної влади--інформаційна політика
Анотація: Окреслено сучасне розуміння змісту та структури поняття "публічний імідж держави". Проаналізовано українську динаміку суспільного сприйняття держави, органів державної влади, чиновництва, а також особливості комунікації між громадянами і органами державної влади.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)