Пошуковий запит: (<.>K=диференційоване навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Назаренко Н. Диференціація самостійної роботи учнів на уроках математики/Наталія Назаренко // Початкова школа, 2011. т.№ 6.-С.15-18
|
>2.
| Нечипоренко О. Диференціація - одна з форм інноваційних технологій : з досвіду роботи/Олена Нечипоренко // Початкова школа, 2011. т.№ 5.-С.21-24
|
>3.
| Долгова В. Індивідуалізоване навчання як стратегія/В. Долгова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 3.-С.40-41
|
>4.
| Старовойтова Арина По нятійний апарат з організації профільного навчання/Арина Старовойтова // Директор школи (Шкільний світ), 2013. т.№ 11/12.-С.36-38
|
>5.
| Ілляшенко Реформування початкової школи/Тамара Ілляшенко // Психолог (Шкільний світ), 2018. т.№ 23/24.-С.20-29
|
>6.
| Довгань Факультативні курси як основна форма диференціації навчання/Діана Довгань, Тетяна Сіташ // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2019. т.Вип. 1 (6).-С.78-81
|
>7.
| Синекоп О. С. Критерії оцінювання результатів диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх ІТ-фахівців/О. С. Синекоп // Іноземні мови, 2019. т.№ 3.-С.3-17
|
>8.
| Синекоп О. С. Принципи диференційного навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх ІТ-фахівців/О. С. Синекоп // Іноземні мови, 2019. т.№ 1.-С.3-15
|
>9.
| Скрипник Урок у школі цифрової епохи. Погляд на педагога та урок крізь призму сучасності/Марина Скрипник // Завуч (Шкільний світ), 2020. т.№ 11/12 (листоп.-груд.).-С.98-104
|
|