Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=диференційоване навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
9
Показані документи
с 1 за 9
>
1.
Долгова, В.
Індивідуалізоване навчання як стратегія / В. Долгова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. -
№ 3
. - С. 40-41
Рубрики:
Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Педтехнології--Диференціація навчання
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання
--
індивідуалізація навчання
--
диференційований підхід
Анотація:
В статті автор ділиться досвідом використання диференційованого підходу як однієї з умов реалізації індивідуального підходу до учнів. Саме дотримання цього принципу забезпечує процес індивідуалізації навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Нечипоренко, О.
Диференціація - одна з форм інноваційних технологій : з досвіду роботи [Текст] / Олена Нечипоренко> // Початкова школа. - 2011. -
№ 5
. - С. 21-24. - Бібліогр.: 2 назв.
Рубрики:
Математика--Урок
Кл.слова (ненормовані):
письмове ділення на двоцифрове число
--
задачі з різницевим порівнянням
--
задачі з кратним порівнянням
--
диференційоване навчання
Анотація:
Подано розробку уроку математики для 4 класу з використанням інноваційних технологій (на основі диференціації навчання).
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Назаренко, Н.
Диференціація самостійної роботи учнів на уроках математики [Текст] / Наталія Назаренко> // Початкова школа. - 2011. -
№ 6
. - С. 15-18
Рубрики:
Математика--Методика початкового навчання
Кл.слова (ненормовані):
множення двоцифрового числа на одноцифрове
--
числові вирази
--
диференційоване навчання
--
відстаючі у розвитку школярі
--
обдаровані діти
Анотація:
Наведені приклади реалізації диференційованого навчання на уроках математики.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Синекоп, О. С.
Критерії оцінювання результатів диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх ІТ-фахівців [Текст] / О. С. Синекоп> // Іноземні мови. - 2019. -
№ 3
. - С. 3-17 . - ISSN 1817-8510
Рубрики:
Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання
--
ІТ-фахівці
--
професійно орієнтоване англомовне спілкування
Анотація:
Предметом цієї статті є критерії оцінювання результатів диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх ІТ-фахівців. Визначено, що критерії як інструменти оцінювання повинні бути чітко сформульованими, ретельно продуманими, максимально узгодженими з попередньо визначеними об'єктами контролю, задовольняти мінімально необхідні потреби й умови диференційованого навчання, ідентифікувати якісні і кількісні показники, відповідати адекватній кількості балів та дескрипторам, корелювати з цілями навчальної програми з іноземної мови професійного спрямування. Якісними критеріями оцінювання аудитивної компетентності є повнота і точність розуміння інформації, кількісними критеріями є тривалість звучання й темп мовлення. Для оцінювання рівня сформованості професійно орієнтованої англомовної компетентності в читанні доцільно залучати до критеріального набору якісні критерії оцінювання, зокрема повноту і точність розуміння, а також кількісні критерії - обсяг тексту й темп читання. Оцінювання сформованості професійно орієнтованої англомовної компетентності в монологічному мовленні передбачає такі якісні критерії, як змістове наповнення і структурна організація тексту, фонетична, лексико-граматична і стилістична правильність висловлювання, вільність мовлення, та кількісний критерій - тривалість і темп монологічного мовлення. До критеріального набору оцінювання сформованості професійно орієнтованої англомовної компетентності в діалогічному мовленні входять такі якісні критерії, як відповідність висловлювання професійній ситуації, фонетична, лексико-граматична і стилістична правильність висловлювання, вільність мовлення, інтерактивність, та кількісний критерій - тривалість і темп діалогічного мовлення. Для оцінювання письмового тексту, у тому числі інтегрованого (створюється на основі прочитаного та прослуханого текстів), обрано такі якісні критерії, як змістове наповнення, структурно-синтаксичне оформлення і зв'язність тексту, мовна коректність, і кількісний критерій - обсяг тексту.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
5.
Старовойтова, Арина
По нятійний апарат з організації профільного навчання [Текст] / Арина Старовойтова> // Директор школи (Шкільний світ). - 2013. -
№ 11/12
. - С. 36-38
ББК
74.200.52
Рубрики:
Профорієнтація--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання
--
професії
--
прфілізація
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Синекоп, О. С.
Принципи диференційного навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх ІТ-фахівців [Текст] / О. С. Синекоп> // Іноземні мови. - 2019. -
№ 1
. - С. 3-15 . - ISSN 1817-8510
Рубрики:
Англійська мова--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання
--
професійно орієнтоване англомовне спілкування
--
дидактичні і методичні принципи
Анотація:
Предметом дослідження даної статті є принципи диференційованого навчання майбутніх фахівців з інформаційних технологій (ІТ) професійно орієнтованого англомовного спілкування. Аналіз останніх досліджень і публікацій показує, що спільним для більшості представлених класифікацій є розмежування принципів на ті, що є універсальними за своїм призначенням, тобто можуть бути використані для навчання різних дісциплін, а також ті, що висвітлюють специфіку викладання іноземної мови в методичному плані. Значна роль належить методичним принципам, які відображають теоретико-практичні особливості розробленої методики. Специфічні принципи диференційованого навчання у більшості дослідників спрямовані на визначення закономірностей навчального процесу з фокусом на різні індивідуально-типологічні особливості студентів. На основі досліду дослідників дібрано, додано й проаналізовано методичні і дидактичні принципи для диференційованого навчання майбутніх ІТ-фахівців професійно орієнтованого англомовного спілкування. Методичні принципи поділяються на загальні і спеціальні принципи. Група загальнометодичних принципів для диференційованого навчання охоплює: 1) принцип комунікативності; 2) принцип взаємопов'язаного навчання видів мовленнєвої діяльності та аспектів; 3) принцип домінуючої ролі вправ; 4) принцип приєднання індивідуальної, групової і колективної форм роботи; 5) принцип автентичності. До групи спеціально-методичних принципів для диференційованого навчання входять: 1) принцип максимального врахування індивідуальної траєкторії учіння; 2) принцип гнучкості груп і координації групової взаємодії; 3) принцип константного оцінювання та рефлексії; 4) принцип квазіпрофесійного моделювання і міждисциплінарності; 5) принцип варіативності прийомів навчання; 6) принцип диверсифікації стратегій. До дидактичних принципів належать: 1) принцип свідомості; 2) принцип мовленнєвої активності; 3) принцип гуманістичності. Зазначені принципи диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх ІТ-фахівців є підгрунтям організації навчального процесу, відображають його закономірності та забезпечують його ефективний перебіг.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
7.
Ілляшенко, Тамара
.
Реформування початкової школи [Текст] : як допомогти дітям із труднощами в навчанні / Тамара Ілляшенко> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. -
№ 23/24
. - С. 20-29. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
37.015.3:373.3
Рубрики:
Педагогічна психологія--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічна діагностика
--
диференційоване навчання
--
закордонний досвід
--
вніб 3
Анотація:
У системі реформи Нової української школи, що вже стартувала, чи не найважливіше місце відведено початковій школі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Скрипник, Марина
.
Урок у школі цифрової епохи. Погляд на педагога та урок крізь призму сучасності [Текст] / Марина Скрипник> // Завуч (Шкільний світ). - 2020. -
№ 11/12 (листоп.-груд.)
. - С. 98-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Уроки--Методи навчання--Загальноосвітні школи
Педагогічні технології
Кл.слова (ненормовані):
шкільні уроки
--
школа Цифрового століття
--
когнітивізм
--
алгоритмізація навчання
--
розвивальне навчання
--
диференційоване навчання
--
евристичне навчання
Знайти схожі
>
9.
Довгань, Діана
.
Факультативні курси як основна форма диференціації навчання [Текст] / Діана Довгань, Тетяна Сіташ> // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи : матеріали I Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 28-29 берез. 2019 р.). - Вінниця : Рогальська І. О., 2019. -
Вип. 1 (6)
. - С. 78-81. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
37.02:5 (09)
Рубрики:
Педагогічні технології
Форми навчання--Вищі навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання
--
індивідуалізація навчання
--
теоретичні факультативи
--
практичні факультативи
--
комбіновані факультативи
Дод.точки доступу:
Сіташ, Тетяна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)