Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (33)
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (28)
Електронна бібліотека (1)
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки) (1)
Друковані ЗМІ про нас (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=зображення<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
200
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Шишко, Наталія
Назва
: Українська тема та специфіка
зображення
образу гетьмана за поемою Байрона "Мазепа". Урок зарубіжної літератури, 9 клас
Місце публікування
: Всесвітня література в сучасній школі. - 2019. - № 11. - С. 29-32 (Шифр В559397/2019/11)
Предметні рубрики:
Уроки зарубіжної літератури-- Розробки уроків
Теми і образи в літературі-- Іван Мазепа
Письменники англійські, 18-19 ст.
Зміст
: "Мазепа"
Анотація:
Пропонується розробка уроку за поемою Дж. Г. Байрона "Мазепа".
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Штефан, Ірина
Назва
: Ернест Сетон-Томпсон. "Лобо".
Зображення
художніх образів, їх розкриття в подіях твору. Урок зарубіжної літератури, 5 клас
Місце публікування
: Всесвітня література в сучасній школі. - 2019. - № 11. - С. 20-23 (Шифр В559397/2019/11)
Предметні рубрики:
Уроки зарубіжної літератури-- Розробки уроків
Письменники канадські, 19-20 ст.
Зміст
: "Лобо"
Анотація:
Пропонується розробка уроку за втором Е. Сетона-Томпсона "Лобо".
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 67
Автор(и)
: Сліпченко С.
Назва
:
Зображення
як об’єкт цивільного права
Місце публікування
: Вісник Академії правових наук України. - 2012. - № 2. - С. 114-121
Примітки
: Бiблiогр. в пiдрядк. прим.
ББК
: 67
Предметні рубрики:
Цивільне право-- Право на
зображення
-- Фізична особа
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): особисте немайнове благо
Анотація:
Метою цієї статті є визначення характеристики
зображення
фізичної особи як об’єкта.
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гузь, Ольга
Назва
: Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 64-70
Місце публікування
: Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 4. - С. 50-64 (Шифр З870484/2018/4)
Предметні рубрики:
Уроки світової літератури-- Орієнтовне планування
Світова література-- Планування уроків-- Орієнтовне
Сценаристи
Зміст
: Урок № 64. Тема: Розвиток жанру кіноповісті. Твір Хосе Рівери й Тіма Саллівана "Листи до Джульєтти" на перетині двох видів мистецтва ; Урок № 65. Тема: Сучасна зарубіжна поезія та її читачі ; Урок № 66. Тема: Дискусія на тему "У чому полягають особливості
зображення
проблем людини й людства у творах літератури ХХ-ХХІ століть" ; Урок № 67. Тема: Створення письмової рецензії на сучасний твір літератури (або кіно, театру) ; Урок № 68. Тема: Контрольна робота з теми "Література ХХ-ХХІ ст. Життя, історія, культура" ; Урок № 69. Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу курсу "Зарубіжна література. 9 клас" ; Урок № 70. Тема: Анонс курсу "Зарубіжна література в старшій школі (10 клас). Рекомендації на літо щодо розвитку читацьких компетентностей учнів ; "Листи до Джульєтти"
Анотація:
Пропонується орієнтовне поурочне планування для 9 класу.
Знайти схожі
5.
Форма документа
: Стаття з газети
Шифр видання
:
Автор(и)
: Медкова Е.
Назва
: Печаль и скорбь : смысл и значение пластических форм [в искусстве]
Місце публікування
: Искусство - первое сентября. - 2012. - № 1. - С. 14-25: цв.ил. (Шифр И651459/2012/1)
Предметні рубрики:
Мистецтво-- Форми
зображення
Примірники
:ВМ(1)
Вільні
: ВМ(1)
Знайти схожі
6.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гузь, Ольга
Назва
: Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 1-15
Місце публікування
: Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 7-8. - С. 44-77 (Шифр З870484/2019/7/8)
Предметні рубрики:
Зарубіжна література-- Орієнтовне поурочне планування уроків
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Письменники ірландські, 19-20 ст.
Письменники австрійські, 19-20 ст.
Зміст
: Тема уроку № 1: Значення художньої літератури та культури для збереження миру й духовності: виклики сучасного світу ; Тема уроку № 2: Етичні й естетичні ціннісні орієнтири різних народів у творах зарубіжної літератури. Літературні премії світу. Роль української перекладацької школи для формування читача ; Тема уроку № 3: Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи ; Тема уроку № 4: Віхи життя та значення діяльності Йоганна Вольфганга Гете для світової культури. Історія створення трагедії "Фауст" ; Тема уроку № 5: Сюжетно-композиційні та жанрові особливості трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Аналіз "Присвяти", "Театрального прологу" та "Прологу на небі" ; Тема упроку № 6: Проблематика трагедії "Фауст" Й. В. Гете, художні особливості її втілення. Роль сцени перекладу Євангелія у творі ; Тема уроку № 7-8: Пошуки сенсу буття й призначення людини в трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Тема: Опозиція Фауст-Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла ; Тема уроку № 9: Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Фауст і Маргарита ; Тема уроку № 10: Контрольна робота з тем "Вступ. Література, Людяність. Мораль" та "Золоті сторінки далеких епох" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) ; Тема уроку № 11: Модерністська проза початку ХХ століття (загальна характеристика) ; Тема уроку №12: Своєрідність світобачення Джеймса Джойса. Від "потоку свідомості" до становлення письменника-новатора. Модерністське
зображення
любовних стосунків у психологічному есе "Джакомо Джойс" через інтертекстуальність та "потік свідомості" ; Тема уроку № 13: Новаторство
зображення
зіткнення психології та почуттів чоловіка й жінки у модерністській мініатюрі Джеймся Джойса "Джакомо Джойс" ; Тема уроку № 14: Життя і творчий шлях Франца Кафки.
Зображення
відчуження особистості в новелі "Перевтілення" ; Тема уроку № 15: Особливості композиції новели "Перевтілення". Характерні риси стилю Франца Кафки (поєднання реалістичних, фантастичних і міфологічних елементів у гротескному світі)
Знайти схожі
7.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гузь, Ольга
Назва
: Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Урок № 36-43
Місце публікування
: Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 11. - С. 20-53 (Шифр З870484/2018/11)
Предметні рубрики:
Уроки світової літератури-- Планування
Зарубіжна література-- Планування уроків-- Орієнтовне
Жанри літературні-- Романи
Письменники французькі, 18-19 ст.
Письменники французькі, 19 ст.
Зміст
: Урок № 36. Тема: Роман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки. Різновиди роману ХІХ століття, національна своєрідність (огляд) ; Урок № 37. Тема: Світоглядно-естетичні позиції митця та їх втілення у творчості. Синтез романтизму та реалізму у творах Стендаля. Поєднання соціально-політичного й психологічного аспектів у романі Стендаля "Червоне і чорне" ; Урок № 38. Тема: Конфлікт головного героя Жульєна Сореля із суспільством як сюжетний стрижень роману.
Зображення
соціального середовища в творі ; Урок № 39. Тема: Шлях Жульєна Сореля - це шлях злету чи шлях падіння? (Сутність внутрішньої драми головного героя у зв’язку з авторським задумом роману Стендаля "Червоне і чорне") ; Урок № 40. Тема: Новаторство Стендаля у реалістичному відтворенні художньої моделі суспільства і людини (на основі роману "Червоне і чорне") ; Урок №41. Тема: Місце Гюстава Флобера в історії європейської літератури. Сюжетно-композиційні особливості роману "Пані Боварі" ; Урок № 42. Тема: Специфіка створення системи образів роману Флобера, місце і роль у ній образу Емми Боварі. Боварізм як суспільно-психологічне явище ; Урок № 43. Тема: Конфлікт романтичних ілюзій та дійсності в романі "Пані Боварі". Художнє новаторство Флобера (об’єктивний стиль, психологічні деталі, прихована позиція автора)
Анотація:
Пропонується орієнтовно-поурочне планування уроків для 10 класу.
Знайти схожі
8.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гузь О.О., Смірнова Н. Б.
Назва
: Орієнтовне поурочне планування для 7 класу
Місце публікування
: Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 12. - С. 22-54 (Шифр З870484/2015/12)
Предметні рубрики:
Світова література-- Планування уроків
Уроки світової літератури-- Планування уроків
Письменники російські, 19 ст.
Письменники російські, 20 ст.
Письменники єврейські, 19-20 ст.
Письменники шотландські, 18 ст.-- Поети
Письменники німецькі, 19 ст.-- Поети
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): пушкін о. с.--бернс р.
Зміст
: Урок № 33. Уславлення дружби й вірності у вірші О.С.Пушкіна "19 жовтня 1825 року". Авторські спогади і роздуми у творі ; Урок № 34. Олександр Грін. Повість-феєрія "Пурпурові вітрила". Основний конфлікт твору ; Урок № 35. Система образів повісті-феєрії "Пурпурові вітрила" Олександра Гріна, місце Ассоль і Грея в ній ; Урок №34. Шолом-Алейхем (1859-1916). Віхи життєвого і творчого шляху письменника. Відображення у його творах долі єврейського народу. Тема кохання в повісті Шолом-Алейхема "Пісня над піснями" ; Урок № 35. Щолом-Алейхем "Пісня над піснями". Художні особливості створення образів головних героїв та еволюція Шимека й Бузі в часі ; Урок № 36. Біблійні мотиви в повісті Шолом-Алейхема "Пісня над піснями". Мистецькі відлуння "Пісні над піснями" ; Урок № 37. Особливості
зображення
любовних переживань у вірші Роберта Бернса "Любов" ("Моя любов - рожевий квіт.") ; Урок № 38. Поєднання світу людини й світу природи у відображенні найкращих людських почуттів у вірші Генріха Гейне "Коли настав чудовий май." ; Урок № 39. Ідея вірності й любові Костянтина Симонова "Жди мене.". Поєднання долі людини з долею народу ; Урок № 40. Розвиток мовлення (усно). Поетизація високого почуття любові, особливості його художнього розкриття. Виразне читання напам’ять віршів сучасних зарубіжних та українських поетів про дружбу й кохання ; Урок № 41. Контрольна робота: написання ліричного есе на основі вивчених творів про дружбу й кохання
Знайти схожі
9.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Говорунець, Зоя
Назва
: Гроші як головний закон життя (
зображення
руйнівної сили влади золота в повісті Бальзака "Гобсек")
Місце публікування
: Зарубіжна література в школах України. - 2020. - № 9. - С. 14-20 (Шифр З870484/2020/9)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики:
Письменники французькі, 19 ст.
Уроки зарубіжної літератури-- Розробки уроків
Зміст
: Гобсек
Анотація:
Розробка уроку за повістю О. Бальзака "Гобсек".
Знайти схожі
10.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гузь, Ольга
Назва
: Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 70-78
Місце публікування
: Зарубіжна література в школах України. - 2020. - № 1. - С. 35-63 (Шифр З870484/2020/1)
Предметні рубрики:
Зарубіжна література-- Орієнтовне поурочне планування уроків
Письменники швейцарські, 20 ст.
Письменники французькі, 20 ст.
Зміст
: Урок № 70. Тема: модерністські та неоавангардистські тенденції в драматургії половини ХХ століття. Формування "театру абсурду" як явища театрального авангарду в 1950-1960-х роках, його провідні ознаки ; Урок № 71. Тема: Фрідріх Дюрренматт - людина і митець. Художнє дослідження феномену влади - філософсько-етичне підгрунтя творчості Дюрренматта. Сенс авторської перестороги замальовки "Шахіст" ; Урок № 72. Тема: Алегорично-моральний зміст сюжету п'єси "Гостина старої дами" Фрідріха Дюрренматта ; Урок № 73. Тема: Проблема сенсу життя окремої людини, спокутування боргів минулого, права сили в контексті духовного досвіду повоєнної Європи у драмі абсурду "Гостини старої дами" ; Урок № 74. Тема: Критика влади грошей у конформістському суспільстві. Художня своєрідність твору "Гостини старої дами" Фрідріха Дюрренматта ; Урок № 75. Тема: Ежен Йонеско - людина і митець.
Зображення
духовної та інтелектуальної спустошеності сучасного суспільства - провідна тема творчості драматурга ; Урок № 76. Тема: Тема втрати індивідуальності під тиском масової свідомості у драмі абсурду "Носороги" Ежена Йонеско. Сутність опору Беранже ; Урок № 77. Тема: Символічний сенс сюжету п'єси "Носороги" Ежена Йонеско ; Урок № 78. Тема: Література постмодернізму: поняття постмодернізму, чинники розвитку в соціумі й культурі, принципи поетики, найяскравіші представники
Анотація:
Пропонується орієнтовно-поурочне планування для 11 класу. Уроки № 70-78.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)