Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ключові компетентності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
1.


    Штилюк, Наталія.
    Критичне мислення як механізм формування особистостості [Текст] : воркшоп для педагогічного корпусу освітнього закладу / Наталія Штилюк // Завуч (Шкільний світ). - 2020. - № 7/8. - С. 48-57 : рис.
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологія педагогічної діяльності--Практична психологія
   Загальноосвітні навчальні заклади--Методична робота

   Критичне мислення--Прийоми розвитку

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- ключові компетентності -- мисляча особистість -- аргументація



Знайти схожі

2.


    Новосьолова, Валентина
    Основні аспекти формування ціннісних орієнтацій учнів ліцею засобами компетентнісно спрямованого підручника української мови [Текст] / Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 2. - С. 7-9. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Українська мова--Підручники для середньої школи
Кл.слова (ненормовані):
підручник української мови -- ключові компетентності -- ціннісні орієнтації
Анотація: У статті розглядається проблема формування ціннісних орієнтацій учнів ліцею засобами підручника української мови. З'ясовано роль процесу розв'язування спеціально дібраних завдань для формування моральної сфери життя учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

    Голуб, Н. М.
    Шляхи формування національних цінностей в учнів 5-7 класів на уроках української мови [Текст] / Н. М. Голуб // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - 2018. - № 4. - С. 58-66 : табл.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
національні цінності -- ключові компетентності -- загальнокультурна грамотність


Дод.точки доступу:
Коваленко, Є. І. \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Полонська, Тамара.
    Формування наскрізних змістових ліній на уроках іноземної мови в початковій школі засобами ігрових технологій [Текст] / Т. Полонська // Іноземні мови в школах України. - 2019. - № 5. - С. 5-8
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність -- наскрізні змістові лінії -- ключові компетентності


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Горошкіна, Олена.
    Психологічні засади ключових і предметної компетентностей учнів ліцею на уроках української мови [Текст] / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 9. - С. 3-5. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Методика--Компетентнісний підхід
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- предметна компетентність -- ключові компетентності -- теорія діяльності -- система освіти -- компетентнісний підхід
Анотація: Визначено, що оскільки компетентність є психологічним утворенням, тому й прогнозувати механізми її формування доцільно в контексті певної психологічної теорії, зокрема теорії діяльності. Необхідно врахувати й той факт, що ключові компетентності формуються не тільки на уроках української мови, а й у процесі вивчення всіх шкільних предметів. З огляду на це ключові компетентності є інтегративним утворенням, оцінювання якого потребує пошуку адекватних оцінно-діагностувальних засобів. Оскільки в лінгводидактиці відсутні розроблення в галузі оцінювання ціннісного, емоційного, поведінкового компонентів компетентності, необхідно об'єднати зусилля педагогів і психологів задля пошуку об'єктивних методик оцінювання ключових компетентностей як метапредметних і предметної компетентності на уроках української мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Гоголь, Наталія
    Реалізація культурологічного підходу в шкільних підручниках української літератури (9 клас) [Текст] / Наталія Гоголь // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 6. - С. 20-23. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Українська література--Підручники і навчальні посібники
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- ключові компетентності -- шкільний підручник з української літератури -- культурологічний підхід -- підручник для 9 класу -- літературна освіта
Анотація: У статті розкрито теоретико-методичні аспекти реалізації компетентнісних засад шкільного літературного навчання у контексті положень українського законодавства. Розглянуто дидактико-методичний потенціал оновленої програми з української літератури (2016) та чинних підручників української літератури для 9 класу щодо вивчення усної народної творчості у мистецькому контексті як одного із чинників реалізації культурологічного підходу у сучасній шкільній літературній освіті.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Ханчук, Інна.
    "Перезавантаження" уроку літератури: методика "DAILY 5" ("Щоденні 5") для формування ключових компетентностей в учнів середньої школи [Текст] / Інна Ханчук, Оксана Янкович // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 11. - С. 9-13. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Українська література--Урок
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
робота зі словами -- ключові компетентності -- техногія навчання -- письмове викладання думки -- спілкування державною мовою
Анотація: Описано американську технологію "DAILY 5" ("Щоденні 5"), основне завдання якої - розвивати у дітей бажаня письмово викладати власні думки. Представлено зразки завдань та прийомів для кожного з 5 компонентів технології, які можна використати на уроках української та зарубіжної літератури.


Дод.точки доступу:
Янкович, Оксана

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Подлевська, Неля
    Соціокультурна компетентність учнів на уроках української мови [Текст] / Неля Подлевська // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 6. - С. 11-15. - Бібліогр.: 20 назв.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання окремих аспектів
Кл.слова (ненормовані):
соціокультурна компетенція -- ключові компетентності -- урок української мови


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Михайловська, Неля.
    Формування компетентного читача: поєднання школи з реальним світом [Текст] / Неля Михайловська // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 3. - С. 27-34.
Рубрики: Українська література--Зміст освіти--Компетентність
Кл.слова (ненормовані):
Нова українська школа -- компетентнісний підхід -- компетентність -- ключові компетентності -- творча особистість -- ЗЗСО -- літературний колаж -- літературний квест -- віртуальна зустріч -- вистава
Анотація: Визначено рпозвиток компетентного читача згідно з Концепцією "Нова українська школа". Запропоновано нові підходи до формування комплесного характеру вивчення творчості Тараса Шевченка.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Приходько, Оксана.
    Професіограма вчителя української мови й літератури в контексті Нової української школи / Оксана Приходько // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2019. - № 2. - С. 15-21. - Бібліогр. 13 назв
Рубрики: Вчителі української мови--Професіограма
   Вчителі української літератури--Професіограма

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- ключові компетентності
Анотація: Висвітлено проблему професійних якостей сучасного вчителя української мови та літератури з огляду на реформування освітнього простору та створення нового Стандарту загальної середньої освіти і крізь призму концепції «Нова українська школа» (НУШ). На основі аналізу концепції НУШ, конкурсних завдань та уроків призерок усеукраїнського етапу конкурсу «Учитель року – 2018» у номінації «Українська мова та література» окреслено професіограму вчителя-словесника. Акцентовано на таких професійних компетентностях та особистісних якостях успішного вчителя, як знання ключових понять НУШ, інноваційність, комп’ютерна грамотність, володіння цифровими технологіями, мобільність, здатність до змін та навчання впродовж життя.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)