Пошуковий запит: (<.>K=ключові компетентності<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Штилюк, Наталія. Критичне мислення як механізм формування особистостості [Текст] : воркшоп для педагогічного корпусу освітнього закладу / Наталія Штилюк> // Завуч (Шкільний світ). - 2020. - № 7/8. - С. 48-57 : рис.
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологія педагогічної діяльності--Практична психологія Загальноосвітні навчальні заклади--Методична робота Критичне мислення--Прийоми розвитку Кл.слова (ненормовані): критичне мислення -- ключові компетентності -- мисляча особистість -- аргументація
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Новосьолова, Валентина Основні аспекти формування ціннісних орієнтацій учнів ліцею засобами компетентнісно спрямованого підручника української мови [Текст] / Валентина Новосьолова> // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 2. - С. 7-9. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Українська мова--Підручники для середньої школи Кл.слова (ненормовані): підручник української мови -- ключові компетентності -- ціннісні орієнтації Анотація: У статті розглядається проблема формування ціннісних орієнтацій учнів ліцею засобами підручника української мови. З'ясовано роль процесу розв'язування спеціально дібраних завдань для формування моральної сфери життя учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Голуб, Н. М. Шляхи формування національних цінностей в учнів 5-7 класів на уроках української мови [Текст] / Н. М. Голуб> // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - 2018. - № 4. - С. 58-66 : табл.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): національні цінності -- ключові компетентності -- загальнокультурна грамотність
Дод.точки доступу: Коваленко, Є. І. \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Полонська, Тамара. Формування наскрізних змістових ліній на уроках іноземної мови в початковій школі засобами ігрових технологій [Текст] / Т. Полонська> // Іноземні мови в школах України. - 2019. - № 5. - С. 5-8
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): ігрова діяльність -- наскрізні змістові лінії -- ключові компетентності
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Горошкіна, Олена. Психологічні засади ключових і предметної компетентностей учнів ліцею на уроках української мови [Текст] / Олена Горошкіна> // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 9. - С. 3-5. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Методика--Компетентнісний підхід Кл.слова (ненормовані): компетентність -- предметна компетентність -- ключові компетентності -- теорія діяльності -- система освіти -- компетентнісний підхід Анотація: Визначено, що оскільки компетентність є психологічним утворенням, тому й прогнозувати механізми її формування доцільно в контексті певної психологічної теорії, зокрема теорії діяльності. Необхідно врахувати й той факт, що ключові компетентності формуються не тільки на уроках української мови, а й у процесі вивчення всіх шкільних предметів. З огляду на це ключові компетентності є інтегративним утворенням, оцінювання якого потребує пошуку адекватних оцінно-діагностувальних засобів. Оскільки в лінгводидактиці відсутні розроблення в галузі оцінювання ціннісного, емоційного, поведінкового компонентів компетентності, необхідно об'єднати зусилля педагогів і психологів задля пошуку об'єктивних методик оцінювання ключових компетентностей як метапредметних і предметної компетентності на уроках української мови.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гоголь, Наталія Реалізація культурологічного підходу в шкільних підручниках української літератури (9 клас) [Текст] / Наталія Гоголь> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 6. - С. 20-23. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Українська література--Підручники і навчальні посібники Кл.слова (ненормовані): читацька компетентність -- ключові компетентності -- шкільний підручник з української літератури -- культурологічний підхід -- підручник для 9 класу -- літературна освіта Анотація: У статті розкрито теоретико-методичні аспекти реалізації компетентнісних засад шкільного літературного навчання у контексті положень українського законодавства. Розглянуто дидактико-методичний потенціал оновленої програми з української літератури (2016) та чинних підручників української літератури для 9 класу щодо вивчення усної народної творчості у мистецькому контексті як одного із чинників реалізації культурологічного підходу у сучасній шкільній літературній освіті.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ханчук, Інна. "Перезавантаження" уроку літератури: методика "DAILY 5" ("Щоденні 5") для формування ключових компетентностей в учнів середньої школи [Текст] / Інна Ханчук, Оксана Янкович> // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 11. - С. 9-13. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Українська література--Урок Зарубіжна література--Урок Кл.слова (ненормовані): робота зі словами -- ключові компетентності -- техногія навчання -- письмове викладання думки -- спілкування державною мовою Анотація: Описано американську технологію "DAILY 5" ("Щоденні 5"), основне завдання якої - розвивати у дітей бажаня письмово викладати власні думки. Представлено зразки завдань та прийомів для кожного з 5 компонентів технології, які можна використати на уроках української та зарубіжної літератури.
Дод.точки доступу: Янкович, Оксана Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Подлевська, Неля Соціокультурна компетентність учнів на уроках української мови [Текст] / Неля Подлевська> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 6. - С. 11-15. - Бібліогр.: 20 назв.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання окремих аспектів Кл.слова (ненормовані): соціокультурна компетенція -- ключові компетентності -- урок української мови
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Михайловська, Неля. Формування компетентного читача: поєднання школи з реальним світом [Текст] / Неля Михайловська> // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 3. - С. 27-34.
Рубрики: Українська література--Зміст освіти--Компетентність Кл.слова (ненормовані): Нова українська школа -- компетентнісний підхід -- компетентність -- ключові компетентності -- творча особистість -- ЗЗСО -- літературний колаж -- літературний квест -- віртуальна зустріч -- вистава Анотація: Визначено рпозвиток компетентного читача згідно з Концепцією "Нова українська школа". Запропоновано нові підходи до формування комплесного характеру вивчення творчості Тараса Шевченка.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Приходько, Оксана. Професіограма вчителя української мови й літератури в контексті Нової української школи / Оксана Приходько> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2019. - № 2. - С. 15-21. - Бібліогр. 13 назв
Рубрики: Вчителі української мови--Професіограма Вчителі української літератури--Професіограма Кл.слова (ненормовані): професійна компетентність -- ключові компетентності Анотація: Висвітлено проблему професійних якостей сучасного вчителя української мови та літератури з огляду на реформування освітнього простору та створення нового Стандарту загальної середньої освіти і крізь призму концепції «Нова українська школа» (НУШ). На основі аналізу концепції НУШ, конкурсних завдань та уроків призерок усеукраїнського етапу конкурсу «Учитель року – 2018» у номінації «Українська мова та література» окреслено професіограму вчителя-словесника. Акцентовано на таких професійних компетентностях та особистісних якостях успішного вчителя, як знання ключових понять НУШ, інноваційність, комп’ютерна грамотність, володіння цифровими технологіями, мобільність, здатність до змін та навчання впродовж життя.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|