Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ключові компетентності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
1.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Штилюк, Наталія
Назва : Критичне мислення як механізм формування особистостості : воркшоп для педагогічного корпусу освітнього закладу
Місце публікування : Завуч (Шкільний світ). - 2020. - № 7/8. - С. 48-57: рис. (Шифр К951307/2020/7/8)
Предметні рубрики: Педагогічна психологія-- Психологія педагогічної діяльності-- Практична психологія
Загальноосвітні навчальні заклади-- Методична робота
Критичне мислення-- Прийоми розвитку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критичне мислення--ключові компетентності--мисляча особистість--аргументація
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Новосьолова Валентина
Назва : Основні аспекти формування ціннісних орієнтацій учнів ліцею засобами компетентнісно спрямованого підручника української мови
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2019. - № 2. - С. 7-9 (Шифр -466899/2019/2)
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
Предметні рубрики: Українська мова-- Підручники для середньої школи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручник української мови--ключові компетентності--ціннісні орієнтації
Анотація: У статті розглядається проблема формування ціннісних орієнтацій учнів ліцею засобами підручника української мови. З'ясовано роль процесу розв'язування спеціально дібраних завдань для формування моральної сфери життя учнів.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Голуб Н. М.
Назва : Шляхи формування національних цінностей в учнів 5-7 класів на уроках української мови
Колективи : Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя
Місце публікування : Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя. Наукові записки/ Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - 2018. - № 4. - С. 58-66: табл. (Шифр 378/Н 60-615209)
Предметні рубрики: Українська мова-- Методика викладання-- Загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національні цінності--ключові компетентності --загальнокультурна грамотність
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Полонська, Тамара
Назва : Формування наскрізних змістових ліній на уроках іноземної мови в початковій школі засобами ігрових технологій
Місце публікування : Іноземні мови в школах України. - 2019. - № 5. - С. 5-8 (Шифр І000318/2019/5)
Предметні рубрики: Іноземні мови-- Навчання-- Загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ігрова діяльність--наскрізні змістові лінії--ключові компетентності
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горошкіна, Олена
Назва : Психологічні засади ключових і предметної компетентностей учнів ліцею на уроках української мови
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 9. - С. 3-5 (Шифр У679846/2019/9)
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
Предметні рубрики: Українська мова-- Методика-- Компетентнісний підхід
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--предметна компетентність--ключові компетентності--теорія діяльності--система освіти--компетентнісний підхід
Анотація: Визначено, що оскільки компетентність є психологічним утворенням, тому й прогнозувати механізми її формування доцільно в контексті певної психологічної теорії, зокрема теорії діяльності. Необхідно врахувати й той факт, що ключові компетентності формуються не тільки на уроках української мови, а й у процесі вивчення всіх шкільних предметів. З огляду на це ключові компетентності є інтегративним утворенням, оцінювання якого потребує пошуку адекватних оцінно-діагностувальних засобів. Оскільки в лінгводидактиці відсутні розроблення в галузі оцінювання ціннісного, емоційного, поведінкового компонентів компетентності, необхідно об'єднати зусилля педагогів і психологів задля пошуку об'єктивних методик оцінювання ключових компетентностей як метапредметних і предметної компетентності на уроках української мови.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гоголь Наталія
Назва : Реалізація культурологічного підходу в шкільних підручниках української літератури (9 клас)
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2018. - № 6. - С. 20-23 (Шифр -466899/2018/6)
Примітки : Бібліогр.: 16 назв.
Предметні рубрики: Українська література-- Підручники і навчальні посібники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читацька компетентність--ключові компетентності--шкільний підручник з української літератури--культурологічний підхід--підручник для 9 класу--літературна освіта
Анотація: У статті розкрито теоретико-методичні аспекти реалізації компетентнісних засад шкільного літературного навчання у контексті положень українського законодавства. Розглянуто дидактико-методичний потенціал оновленої програми з української літератури (2016) та чинних підручників української літератури для 9 класу щодо вивчення усної народної творчості у мистецькому контексті як одного із чинників реалізації культурологічного підходу у сучасній шкільній літературній освіті.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ханчук, Інна, Янкович, Оксана
Назва : "Перезавантаження" уроку літератури: методика "DAILY 5" ("Щоденні 5") для формування ключових компетентностей в учнів середньої школи
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 11. - С. 9-13 (Шифр У679846/2018/11)
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
Предметні рубрики: Українська література-- Урок
Зарубіжна література-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): робота зі словами--ключові компетентності--техногія навчання--письмове викладання думки--спілкування державною мовою
Анотація: Описано американську технологію "DAILY 5" ("Щоденні 5"), основне завдання якої - розвивати у дітей бажаня письмово викладати власні думки. Представлено зразки завдань та прийомів для кожного з 5 компонентів технології, які можна використати на уроках української та зарубіжної літератури.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Подлевська Неля
Назва : Соціокультурна компетентність учнів на уроках української мови
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2018. - № 6. - С. 11-15 (Шифр -466899/2018/6)
Примітки : Бібліогр.: 20 назв.
Предметні рубрики: Українська мова-- Методика викладання окремих аспектів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціокультурна компетенція--ключові компетентності--урок української мови
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Михайловська, Неля
Назва : Формування компетентного читача: поєднання школи з реальним світом
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 3. - С. 27-34. (Шифр У679846/2019/3)
Предметні рубрики: Українська література-- Зміст освіти-- Компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нова українська школа--компетентнісний підхід--компетентність--ключові компетентності--творча особистість--ззсо--літературний колаж--літературний квест--віртуальна зустріч--вистава
Анотація: Визначено рпозвиток компетентного читача згідно з Концепцією "Нова українська школа". Запропоновано нові підходи до формування комплесного характеру вивчення творчості Тараса Шевченка.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Приходько, Оксана
Назва : Професіограма вчителя української мови й літератури в контексті Нової української школи
Місце публікування : Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - К., 2019. - № 2. - С. 15-21 (Шифр Д579456/2019/2)
Примітки : Бібліогр. 13 назв
Предметні рубрики: Вчителі української мови-- Професіограма
Вчителі української літератури-- Професіограма
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність--ключові компетентності
Анотація: Висвітлено проблему професійних якостей сучасного вчителя української мови та літератури з огляду на реформування освітнього простору та створення нового Стандарту загальної середньої освіти і крізь призму концепції «Нова українська школа» (НУШ). На основі аналізу концепції НУШ, конкурсних завдань та уроків призерок усеукраїнського етапу конкурсу «Учитель року – 2018» у номінації «Українська мова та література» окреслено професіограму вчителя-словесника. Акцентовано на таких професійних компетентностях та особистісних якостях успішного вчителя, як знання ключових понять НУШ, інноваційність, комп’ютерна грамотність, володіння цифровими технологіями, мобільність, здатність до змін та навчання впродовж життя.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)