Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=комунікативна компетентність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Ратушна, Тамара.
    Формування компетентності учнів засобами інтеграції природничих дисциплін [Текст] / Т. Ратушна // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 11. - С. 27-31. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Приклади формування життєвих компетентностей на уроках біології
ББК 74
Рубрики: Педагогічна майстерність
   Викладання природничих дисциплін

Кл.слова (ненормовані):
природнича освіта -- соціально-особистісна компетентність -- комунікативна компетентність -- інформаційна компетентність -- практична компетентність -- загальнокультурна компетентність -- рівні компетентності -- сучасна шкільна природнича освіта -- інтегрований підхід -- міждисциплінарні проекти -- освітні компетентності -- освітні технології -- інтерактивні методи
Анотація: Аналіз різних підходів до проблеми компетентності свідчить, що більшість дослідників пов'язуютьце поняття з готовністю учня використовувати засвоєні знання, навчальні вміння й навички, способи діяльності для виконання практичних і теоретичних завдань. Тому важливо глибше усвідомити сутність освітніх результатів, природу й типологію компетентностей, визначити перспективні лінії розвитку життєвої компетентності особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Слезіна, Наталія.
    Intellectual contest "What? Where? When?" [Текст] : англ. мова, 6 кл. / Н. Слезіна // Іноземні мови в школах України. - 2018. - № 4. - С. 45-47
Рубрики: Англійська мова--Викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- критичне мислення -- пізнавальна активність


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

3.


    Кондратенко, Наталія.
    Текст як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів на засадах лінгвокультурології [Текст] / Наталія Кондратенко // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 1. - С. 34-36. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Вища освіта--Підготовка журналістів
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- мовленнєва діяльність -- текстуальний дидактичний матеріал -- мовленнєва пам'ять -- мовне чуття
Анотація: "Яскравою ознакою мовленнєвої підготовки майбутніх журналістів є широке й різноманітне використання текстового матеріалу - засобу навчання, що має значний розвивальний, дидактичний і виховний потенціал. Практика переконує в методичній доцільності використання в процесі навчання майбутніх журналістів української мови системи вправ: аналітичних, репродуктивних, трансформаційних, продуктивно-конструктивних, творчих. Виконання вправ і завдань на текстовому матеріалі сприяє цілеспрямованому формуванню вмінь членувати текст на смислові частини; визначати його жанрово-стилістичні особливості; структурувати текст; застосовувати прийоми раціональної організації тексту; подавати смислову структуру тексту за допомогою логіко-структурних схем і таблиць; презентувати текст у зручному для подальшої роботи викладі; здійснювати компресію, переформулювання тексту."


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Огородник, Н. Є.
    Професійна ідентичність як фактор формування англомовної комунікативної компетентності майбутніх моряків [Текст] / Н. Є. Огородник // Іноземні мови. - 2017. - № 4. - С. 23-29. - Бібліогр.: с. 29 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
професійна ідентичність -- комунікативна компетентність -- комунікативна ідентичність
Анотація: Здійснено аналіз проблеми взаємозв'язку та взаємозалежності процесів становлення професійної ідентичності майбутніх моряків та формування їхньої професійної англомовної комунікативної компетентності. Досліджено фактори, що позначаються на особливостях перебігу вказаних процесів. Проаналізовано етапи становлення професійної ідентичності в їх кореляції з поступальністю навчального процесу в морському ВНЗ взагалі та специфікою навчання англійської мови зокрема. Розглянуто індивідуально детерміновані статути та рівні професійної ідентичності та специфіку їх прояву в професійній англомовній комунікативній компетентності майбутніх моряків. Еволюційні зміни під час становлення професійної ідентичності охарактеризовано через призму їх комунікативної складової та визнано діями з встановлення професійної комунікативної ідентичності, що мають безпосередній вплив на комунікативну компетентність майбутніх фахівців.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Петрук, Оксана.
    Українська мова як державна : методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в перших класах закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин у 2018/2019 навчальному році / Оксана Петрук // Початкова школа. - 2018. - № 8. - С. 34-35
Рубрики: Українська мова--Викладання у школах національних меншин
Кл.слова (ненормовані):
методичні рекомендації -- комунікативна компетентність -- мовленнєва діяльність -- аудіативні вміння -- словниковий запас -- діалогічне мовлення -- монологічне мовлення -- міжнаціональне спілкування -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про навчання української мови як державної, яке розпочинається у 1 класі з опанування усного практичного курсу, спрямованого на формування і розвиток умінь з таких видів мовленнєвої діяльності, як слухання-розуміння українського мовлення та говоріння.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

6.


    Маркотенко, Тамара
    Роль фразеології у формуванні комунікативної компетентності студентів [Текст] / Тамара Маркотенко // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 4. - С. 22-25. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання у вищій школі
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- комунікативна компетентність -- фразеологічна субкомпетентність -- система вправ
Анотація: У статті проаналізовано зміст понять "компетентність", "комунікативна компетентність", розглянуто фразеологічну компетентність як субкомпетентність мовного складника комунікативної компетентності, охарактеризовано систему вправ і завдань, які посилюють комунікативну спрямованість вивчення фразеології. Визначено роль фразеології у формуванні комунікативної компетентності студентів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

7.


    Білошицька, Алла.
    Лірична драма І. Франка "Зів'яле листя" - шедевр інтимної лірики : [урок], 10 клас [Текст] / Алла Білошицька // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 11. - С. 29-31.
Рубрики: Українська література--Франко Іван Якович (1856-1916 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості І. Франка -- комбінований урок -- розвиток зв'язного мовлення -- комунікативна компетентність -- моральне виховання -- кохання
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - створити умови для ознайомлення учнів зі збіркою поезій І. Франка "Зів'яле листя", її композицією та жанром, для розкриття світу почуттів і пристрастей, створеного поетичним словом великого майстра; сприяти формуванню в учнів уміння аналізувати поезії у єдності змісту і форми, поглибленню знань з теорії літератури; виховувати усвідомлення того,що кохання - найвеличніше із людських почуттів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Петрук, Оксана.
    Організація навчання усного українського мовлення у 1 класі закладів загальної середньої освіти з навчанням угорською мовою [Текст] / Оксана Петрук // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 38-39.
Рубрики: Українська мова--Викладання у школах національних меншин
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- усний курс -- комунікативна компетентність -- аудіативні вміння -- лексичний запас -- діалогічне мовлення -- монологічне мовлення -- підручник -- рекомендації -- початкова школа
Анотація: У статті викладено стислі рекомендації щодо систематизації уроків усного курсу української мови у 1 класі шкіл з угорською мовою навчання. Матеріал статті стане у пригоді вчителю під час роботи за підручником О. Петрук "Українська мова. 1 клас" (Львів, "Світ", 2018).


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

9.


    Калінчук, А. О.
    Дидактичні і методичні передумови навчання письма у позакласній роботі учнів основної школи [Текст] / А. О. Калінчук // Іноземні мови. - 2017. - № 3. - С. 10-17. - Бібліогр.: с. 16
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади--Позакласна робота
Кл.слова (ненормовані):
позакласна робота -- комунікативна компетентність
Дескриптори:
Анотація: Стаття присвячена визначенню теоретичних передумоа навчання письма учнів основної школи у позакласній роботі. Проаналізовано основні фактори актуальності проблеми навчання письма. Наведено різні форми позакласної роботи, наголошено на потенціалі шкільних Євроклубів. Визначено дидактичні та методичні передумови навчання іноземного письма в сучасних формах позакласної роботи, зокрема в електронному міжкультурному спілкування українських учнів з однолітками із країн виучуваної мови у рамках Євроклубу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

10.


    Петрук, О.
    Систематизація уроків української мови у 3 класі шкіл з молдавською/румунською мовами навчання [Текст] / Оксана Петрук // Початкова школа. - 2016. - № 10. - С. 33-36.
Рубрики: Українська мова--Викладання в школах національних меншин
Кл.слова (ненормовані):
види мовленнєвої діяльності -- компетентнісний підхід -- комунікативна компетентність -- підручник -- теми уроків
Анотація: У статті викладено стислі рекомендації щодо систематизації уроків української мови у 3 класі шкіл з навчанням молдавською/румунською мовами. Матеріал статті стане у пригоді вчителю під час роботи за підручником О. Хорошковської, О. Петрук "Українська мова. 3 клас" (Львів, "Світ", 2013).


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)