Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=комунікативна політика<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Артамонова, Наталія Савівна
.
Особливості застосування комунікативних технологій в управлінні моно-та мегаструктурних суб’єктів [Текст] / Наталія Савівна Артамонова> // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. -
№ 10
. - С. 17-20. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики:
Комунікативність--Технології--Інформаційні послуги
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна політика
--
комунікативна стратегія
--
комунікативні технології
--
краудінструменти
Анотація:
Розглянута сутність комунікативного менеджменту в контексті впровадження сучасних технологій у практику управління і адміністрування. Вказана сутність комунакативної політики компанії та особливості реалізації комунікативної стратегії у моно та мегаструктурних суб’єктах.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Гнатюк, Сергій
.
Публічний імідж держави в Україні: напрями та чинники покращання [Текст] / Сергій Гнатюк > // Стратегічні пріоритети. - 2011. -
№ 2
. - С. 49-53. - Бібліогр.: с. 52-53
ББК
66.3(4Укр)4
Рубрики:
Політика--Державність--Україна
Кл.слова (ненормовані):
імідж держави
--
державний бренд
--
зв'язки з громадськістю
--
комунікативна політика
--
органи державної влади
--
інформаційна політика
Анотація:
Окреслено сучасне розуміння змісту та структури поняття "публічний імідж держави". Проаналізовано українську динаміку суспільного сприйняття держави, органів державної влади, чиновництва, а також особливості комунікації між громадянами і органами державної влади.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Сиваченко, О. В.
Перспективи розвитку маркетингових комунікацій на підприємствах машинобудування в технічних та правових реаліях України [Текст] / О. В. Сиваченко> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2015. -
№ 4
. - С. 87-91 : рис. - Бібліогр.: с. 90
Рубрики:
Машинобудівні підприємства--Маркетинг--Комунікація--Україна
Кл.слова (ненормовані):
електронна комерція
--
проникнення Інтернету
--
комунікативна політика
--
електронна торгівля
--
онлайн-економіка
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)