Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=комунікативна політика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 66.3(4Укр)4
Автор(и) : Гнатюк, Сергій
Назва : Публічний імідж держави в Україні: напрями та чинники покращання
Місце публікування : Стратегічні пріоритети. - 2011. - № 2. - С. 49-53 (Шифр С852653/2011/2)
Примітки : Бібліогр.: с. 52-53
ББК : 66.3(4Укр)4
Предметні рубрики: Політика-- Державність --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж держави--державний бренд--зв'язки з громадськістю--комунікативна політика--органи державної влади--інформаційна політика
Анотація: Окреслено сучасне розуміння змісту та структури поняття "публічний імідж держави". Проаналізовано українську динаміку суспільного сприйняття держави, органів державної влади, чиновництва, а також особливості комунікації між громадянами і органами державної влади.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сиваченко О. В.
Назва : Перспективи розвитку маркетингових комунікацій на підприємствах машинобудування в технічних та правових реаліях України
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2015. - № 4. - С. 87-91: рис. (Шифр Д399617/2015/4)
Примітки : Бібліогр.: с. 90
Предметні рубрики: Машинобудівні підприємства-- Маркетинг-- Комунікація --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронна комерція--проникнення інтернету--комунікативна політика--електронна торгівля--онлайн-економіка
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Артамонова, Наталія Савівна
Назва : Особливості застосування комунікативних технологій в управлінні моно-та мегаструктурних суб’єктів
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 10. - С. 17-20 (Шифр Е779492/2018/10)
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
Предметні рубрики: Комунікативність-- Технології-- Інформаційні послуги
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативна політика--комунікативна стратегія--комунікативні технології--краудінструменти
Анотація: Розглянута сутність комунікативного менеджменту в контексті впровадження сучасних технологій у практику управління і адміністрування. Вказана сутність комунакативної політики компанії та особливості реалізації комунікативної стратегії у моно та мегаструктурних суб’єктах.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)