Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=комунікативна політика<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 66.3(4Укр)4
Автор(и)
: Гнатюк, Сергій
Назва
: Публічний імідж держави в Україні: напрями та чинники покращання
Місце публікування
: Стратегічні пріоритети. - 2011. - № 2. - С. 49-53 (Шифр С852653/2011/2)
Примітки
: Бібліогр.: с. 52-53
ББК
: 66.3(4Укр)4
Предметні рубрики:
Політика-- Державність --Україна
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): імідж держави--державний бренд--зв'язки з громадськістю--
комунікативна політика
--органи державної влади--інформаційна політика
Анотація:
Окреслено сучасне розуміння змісту та структури поняття "публічний імідж держави". Проаналізовано українську динаміку суспільного сприйняття держави, органів державної влади, чиновництва, а також особливості комунікації між громадянами і органами державної влади.
Примірники
:ВДГН(1)
Вільні
: ВДГН(1)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Сиваченко О. В.
Назва
: Перспективи розвитку маркетингових комунікацій на підприємствах машинобудування в технічних та правових реаліях України
Місце публікування
: Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2015. - № 4. - С. 87-91: рис. (Шифр Д399617/2015/4)
Примітки
: Бібліогр.: с. 90
Предметні рубрики:
Машинобудівні підприємства-- Маркетинг-- Комунікація --Україна
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): електронна комерція--проникнення інтернету--
комунікативна політика
--електронна торгівля--онлайн-економіка
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Артамонова, Наталія Савівна
Назва
: Особливості застосування комунікативних технологій в управлінні моно-та мегаструктурних суб’єктів
Місце публікування
: Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 10. - С. 17-20 (Шифр Е779492/2018/10)
Примітки
: Бібліогр. наприкінці ст.
Предметні рубрики:
Комунікативність-- Технології-- Інформаційні послуги
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
комунікативна політика
--комунікативна стратегія--комунікативні технології--краудінструменти
Анотація:
Розглянута сутність комунікативного менеджменту в контексті впровадження сучасних технологій у практику управління і адміністрування. Вказана сутність комунакативної політики компанії та особливості реалізації комунікативної стратегії у моно та мегаструктурних суб’єктах.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)