Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=контекстуалізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 83
Автор(и) : Ткачук Ю.
Назва : Контекст для культурної катастрофи: роман "Надзвичайно голосно та неймовірно близько" Дж. С.Фоера як пошук історії-зцілення
Місце публікування : Слово і час. - 2009. - № 1. - С. 38-43 (Шифр С673403/2009/1)
ББК : 83
Предметні рубрики: Письменники американські
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): американська література--контекстуалізація
Примірники : всього : ВА(1), ВДГН(1)
Вільні : ВА(1), ВДГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 82
Автор(и) : Файн Е. С.
Назва : "Ледачий Джек": кодування та контекстуалізація опору в жіночих оповідях індіанців Аппачі
Місце публікування : Народна творчість та етнологія. - 2012. - № 5. - С. 20-31 (Шифр Н533083/2012/5)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 82
Предметні рубрики: Народні оповідання-- Індіанці
Анотація: This article examines the dominant motifs and related versions of tale "Lasy Jack" to appropriation the changes Carter-Sexton has brought to her telling. The author of the article analyzes the implicit coding strategies of appropriation, juxtaposition, and incompetence used by Carter-Sexton to subvert male dominance, and links her coding strategies to those used by other female storytellers in her family. The article explores the metanarrative and metaperformative techniques the author uses to recontextualize the tale.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бутенко, Людмила
Назва : Трансдисциплінарний характер підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації
Місце публікування : Вища школа. - 2015. - № 7-8. - С. 73-81 (Шифр В308932/2015/7/8)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Вища освіта-- Професійна підготовка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): науково-педагоігчні кадри вищої кваліфікації--моделі навчання в аспірантурі--трансдисциплінарність--міждисциплінарність--форми наукового пізнання--холістичний підхід--контекстуалізація
Анотація: Розглядаються сучасні проблеми підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації. Представлено особливості різних моделей навчання в аспірантурі. Розкрито сутність трансдисциплінарності як принципиу наукового пізнання, співвідношення трансдисциплінарності та міждисциплінарності в освітньому просторі, можливості та обмеження використання ідей трансдисциплінарності у визначенні змісту та технологій підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації. Охарактеризовано взаємодію та взаємозумовленість різних форм наукового пізнання педагогічної дійсності на засадах трансдисциплінарності, холістичного підходу та контекстуалізації знань.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)