Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=літературна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
27
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-27
>
1.
Кривова, Галина
.
Індивідуальна освітня програма як механізм реалізації освітньо-творчого потенціалу особистості [Текст] / Галина Кривова> // Всесвітня література в школах України. - 2019. -
№ 6
. - С. 45-48. - Бібліогр.: с. 48
Рубрики:
Всесвітня література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
настановчо- мотиваційні уроки
--
літературна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Гайченко, О.
Актуальні проблеми шкільної літературної освіти та ефективні шляхи їх розв'язання [Текст] / Ольга Гайченко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. -
№ 6/7
. - С. 2.
Рубрики:
Зарубіжна література--Зміст освіти
Зарубіжна література--З'їзди, конференції, наради
Кл.слова (ненормовані):
літературна освіта
--
мета
--
об'єкт
--
семінар-практикум учителів
--
завдання семінару
Анотація:
У статті показано роль та місце літературної освіти в сучасному освітньому процесі, розкрито її об'єкт і основну мету. Проінформовано про семінар-практикум учителів зарубіжної літератури м. Миколаєва, його учасників, теми доповідей та основні завдання цього методичного заходу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Борімося за слово,
наше національне надбання! : інтерв'ю із головою робочої групи з розробки проекту освітньої галузі "Мови і літератури" Держаного стандарту базової та повної загальної середньої освіти доктором філологіних наук, проесором, заслуженим діячем науки і техніки України, завідувачем кафеди світової літератури Полтавського національного педагогічного університету Імені В.Г.Короленка Ольгою Миколаївною Ніколенко [Текст]> // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 5
. - С. 49-51.
Рубрики:
Українська література--Проект галузі--Інтерв'ю
Українська мова--Проект галузі --Інтерв'ю
Кл.слова (ненормовані):
літературна освіта
--
літературний компонент стандарту
Анотація:
Подано інтерв'ю з доктором філологічних наук, професором,завідувачем кафедри світової літератури Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка О. М. Ніколенко.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Гарна, Світлана
.
Віртуальний зошит як засіб дистанційного навчання учнів зарубіжної літератури [Текст] / Світлана Гарна> // Всесвітня література в школах України. - 2020. -
№ 3 (берез.)
. - С. 18-26 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Дистанційне навчання
Педтехнології--Дистанційне навчання
Педтехнології--Інтерактивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
дистанційна
літературна освіта
--
віртуальний зошит
--
електронні освітні ресурси
--
літературна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Янкович, Оксана
.
Використання методики "Щоденні 5" для формування ключових компетентностей на уроках літератури / Оксана Янкович, Інна Ханчук> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. -
№ 12
. - С. 2-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Українська література--Методика викладання
Зарубіжна література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
літературна компетентність
--
технологія розвитку мовлення
--
літературна освіта
--
5-9 клас
Анотація:
Описано структурні компоненти методичної технології "Щоденні 5" та запропоновано методи і прийоми реалізації цієї технології на уроках української та зарубіжної літератури.
Дод.точки доступу:
Ханчук, Інна
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
6.
Клименко, Жанна
.
"Всесвітка" - школа радісного зростання [Текст] : до 45-річчя журналу / Жанна Клименко> // Всесвітня література в школах України. - 2021. -
№ 3 (трав.-черв.)
. - С. 4-6 : фот. - Бібліогр. в підрядк. прим.
Рубрики:
Періодичні видання українські, 21 ст.
Журнали українські, 21 ст.
Кл.слова (ненормовані):
часопис
--
літературна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Токмань, Г. Л.
Докторська школа вченої-методиста, професора Ніли Василівни Волошиної [Текст] / Г. Л. Токмань> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. -
№ 5
. - С. 2-7 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74
Рубрики:
Педагоги українські--Персоналії, 20 ст.
Філологічна освіта--Педагогічні концепції--Україна
Кл.слова (ненормовані):
Літературна освіта
--
Наукова докторська школа
--
Методичні ідеї
Анотація:
Статтю присвячено науковій докторській школі професора Ніли Йосипівни Волошиної. Авторка проаналізувала концепції, створені вченими, консультантом яких була Н. Волошина. Увагу зосереджено на методичних ідеях, запропонованих дослідниками, визначено роль нових концепцій у розвитку літературної освіти в Україні.
Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосипівна (українська вчена-методист у галузі методики викладання літератури ; 1940-2010) \про неї\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Жебровська, Г. Ю.
Застосування методів креативного навчання на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Г. Ю. Жебровська> // Зарубіжна література в школі. - 2019. -
№ 3/4
. - С. 2-9. - Бібліогр.: с. 9
Рубрики:
Всесвітня література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
креативне навчання
--
критичне мислення
--
літературна освіта
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
9.
Забарний, Олександр
Згадуючи наставника. : [про З. О. Шевченко] [Текст] / Олександр Забарний> // Українська мова і література в школі. - 2019. -
№ 2
. - С. 45-47
Рубрики:
Українська мова--Вчені-методисти
Кл.слова (ненормовані):
вчений-методист
--
літературна освіта
Дод.точки доступу:
Шевченко, Зоя Олександрівна (український вчений-методист ; 1939-2017) \про неї\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Нежива, Людмила
.
"Казка для дорослих": сюрреалізм у шкільній літературній освіті [Текст] / Людмила Нежива> // Дивослово. - 2016. -
№ 4
. - С. 50-55. - Бібліогр. 18 назв
Рубрики:
Сюрреалізм--Вивчення в школі
Кл.слова (ненормовані):
дивовижне
--
автоматичне письмо
--
колективне підсвідоме
--
метафоричність
--
методична модель
--
літературна освіта
Анотація:
Апелюючи до естетичного досвіду сюрреалістів та їхніх маніфестів, а також літературознавчих і мистецтвознавчих досліджень, автор визначає конститутивні риси напряму для їх об'єктивізації у шкільній практиці аналізу художніх творів. Наріжною для естетики сюрреалізму є категорія дивовижного, що постає в результаті занурення в позасвідоме буття. Для створення методичної моделі вивчення сюрреалізму актуалізовано риси напряму: художнє вираження за допомогою техніки автоматичного письма, візійність, сповненість "дитинного здивування", занурення у світ архаїки, поява фантастичних образів сновійної реальності, складна метафоричність. Первинне вивчення сюрреалістичного стилю доцільне на прикладі творів Б.-І. Антонича, його поетичних маніфестів. Ілюструючи риси напряму, автор статті пропонує актуалізувати живопис художників-сюрреалістів, порівняти художній образ, злбражений у різних стилях, сформулювати визначення літературного напряму. Засвоївши естетичні орієнтири сприйняття сюрреалістичного мистецтва, старшокласники зможуть застосувати свої знання під час аналізу творів І. Драча, М. Вінграновського, В. Голобородька.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-27
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)