Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=літературна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-27 
1.


    Кривова, Галина.
    Індивідуальна освітня програма як механізм реалізації освітньо-творчого потенціалу особистості [Текст] / Галина Кривова // Всесвітня література в школах України. - 2019. - № 6. - С. 45-48. - Бібліогр.: с. 48
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
настановчо- мотиваційні уроки -- літературна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Гайченко, О.
    Актуальні проблеми шкільної літературної освіти та ефективні шляхи їх розв'язання [Текст] / Ольга Гайченко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 6/7. - С. 2.
Рубрики: Зарубіжна література--Зміст освіти
   Зарубіжна література--З'їзди, конференції, наради

Кл.слова (ненормовані):
літературна освіта -- мета -- об'єкт -- семінар-практикум учителів -- завдання семінару
Анотація: У статті показано роль та місце літературної освіти в сучасному освітньому процесі, розкрито її об'єкт і основну мету. Проінформовано про семінар-практикум учителів зарубіжної літератури м. Миколаєва, його учасників, теми доповідей та основні завдання цього методичного заходу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


   
    Борімося за слово, наше національне надбання! : інтерв'ю із головою робочої групи з розробки проекту освітньої галузі "Мови і літератури" Держаного стандарту базової та повної загальної середньої освіти доктором філологіних наук, проесором, заслуженим діячем науки і техніки України, завідувачем кафеди світової літератури Полтавського національного педагогічного університету Імені В.Г.Короленка Ольгою Миколаївною Ніколенко [Текст] // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 5. - С. 49-51.
Рубрики: Українська література--Проект галузі--Інтерв'ю
   Українська мова--Проект галузі --Інтерв'ю

Кл.слова (ненормовані):
літературна освіта -- літературний компонент стандарту
Анотація: Подано інтерв'ю з доктором філологічних наук, професором,завідувачем кафедри світової літератури Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка О. М. Ніколенко.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Гарна, Світлана.
    Віртуальний зошит як засіб дистанційного навчання учнів зарубіжної літератури [Текст] / Світлана Гарна // Всесвітня література в школах України. - 2020. - № 3 (берез.). - С. 18-26 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Дистанційне навчання

   Педтехнології--Дистанційне навчання

   Педтехнології--Інтерактивне навчання

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна літературна освіта -- віртуальний зошит -- електронні освітні ресурси -- літературна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Янкович, Оксана.
    Використання методики "Щоденні 5" для формування ключових компетентностей на уроках літератури / Оксана Янкович, Інна Ханчук // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 12. - С. 2-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Зарубіжна література--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
літературна компетентність -- технологія розвитку мовлення -- літературна освіта -- 5-9 клас
Анотація: Описано структурні компоненти методичної технології "Щоденні 5" та запропоновано методи і прийоми реалізації цієї технології на уроках української та зарубіжної літератури.


Дод.точки доступу:
Ханчук, Інна

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

6.


    Клименко, Жанна.
    "Всесвітка" - школа радісного зростання [Текст] : до 45-річчя журналу / Жанна Клименко // Всесвітня література в школах України. - 2021. - № 3 (трав.-черв.). - С. 4-6 : фот. - Бібліогр. в підрядк. прим.
Рубрики: Періодичні видання українські, 21 ст.
   Журнали українські, 21 ст.

Кл.слова (ненормовані):
часопис -- літературна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Токмань, Г. Л.
    Докторська школа вченої-методиста, професора Ніли Василівни Волошиної [Текст] / Г. Л. Токмань // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 5. - С. 2-7 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Педагоги українські--Персоналії, 20 ст.
   Філологічна освіта--Педагогічні концепції--Україна

Кл.слова (ненормовані):
Літературна освіта -- Наукова докторська школа -- Методичні ідеї
Анотація: Статтю присвячено науковій докторській школі професора Ніли Йосипівни Волошиної. Авторка проаналізувала концепції, створені вченими, консультантом яких була Н. Волошина. Увагу зосереджено на методичних ідеях, запропонованих дослідниками, визначено роль нових концепцій у розвитку літературної освіти в Україні.


Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосипівна (українська вчена-методист у галузі методики викладання літератури ; 1940-2010) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Жебровська, Г. Ю.
    Застосування методів креативного навчання на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Г. Ю. Жебровська // Зарубіжна література в школі. - 2019. - № 3/4. - С. 2-9. - Бібліогр.: с. 9
Рубрики: Всесвітня література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
креативне навчання -- критичне мислення -- літературна освіта


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

9.


    Забарний, Олександр
    Згадуючи наставника. : [про З. О. Шевченко] [Текст] / Олександр Забарний // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 2. - С. 45-47
Рубрики: Українська мова--Вчені-методисти
Кл.слова (ненормовані):
вчений-методист -- літературна освіта


Дод.точки доступу:
Шевченко, Зоя Олександрівна (український вчений-методист ; 1939-2017) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Нежива, Людмила.
    "Казка для дорослих": сюрреалізм у шкільній літературній освіті [Текст] / Людмила Нежива // Дивослово. - 2016. - № 4. - С. 50-55. - Бібліогр. 18 назв
Рубрики: Сюрреалізм--Вивчення в школі
Кл.слова (ненормовані):
дивовижне -- автоматичне письмо -- колективне підсвідоме -- метафоричність -- методична модель -- літературна освіта
Анотація: Апелюючи до естетичного досвіду сюрреалістів та їхніх маніфестів, а також літературознавчих і мистецтвознавчих досліджень, автор визначає конститутивні риси напряму для їх об'єктивізації у шкільній практиці аналізу художніх творів. Наріжною для естетики сюрреалізму є категорія дивовижного, що постає в результаті занурення в позасвідоме буття. Для створення методичної моделі вивчення сюрреалізму актуалізовано риси напряму: художнє вираження за допомогою техніки автоматичного письма, візійність, сповненість "дитинного здивування", занурення у світ архаїки, поява фантастичних образів сновійної реальності, складна метафоричність. Первинне вивчення сюрреалістичного стилю доцільне на прикладі творів Б.-І. Антонича, його поетичних маніфестів. Ілюструючи риси напряму, автор статті пропонує актуалізувати живопис художників-сюрреалістів, порівняти художній образ, злбражений у різних стилях, сформулювати визначення літературного напряму. Засвоївши естетичні орієнтири сприйняття сюрреалістичного мистецтва, старшокласники зможуть застосувати свої знання під час аналізу творів І. Драча, М. Вінграновського, В. Голобородька.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)