Пошуковий запит: (<.>K=маркетингові комунікації<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Khomenko L. Influencer marketing in blood service facilities/L. Khomenko, L. Saher // Науковий вісник Полісся, 2021. т.№ 1.-С.161-170
|
>2.
| Багорка М. О. Формування екологічно орієнтованого комплексу маркетингу в аграрному виробництві/М. О. Багорка // Економіка АПК, 2017. т.№ 5.-С.43-50
|
>3.
| Башинська І. О. Моделі формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно активних машинобудівних підприємств/І. О. Башинська // Економічний часопис - ХХІ, 2012. т.№ 11/12.-С.52-54
|
>4.
| Бучинська О. Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку/Олена Бучинська // Маркетинг в Українi. -Київ:КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2018. т.№ 3.-С.5-12
|
>5.
| Вовк К. Теоретична сутність поняття "подієвий туризм" та прикладні аспекти його використання/Катерина Вовк // Проблеми і перспективи економіки та управління, 2019. т.№ 3.-С.184-193
|
>6.
| Глушко В. Просування туристичних послуг/Володимир Глушко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право, 2018. т.№ 1.-С.86-96
|
>7.
| Домникова Л. С. Читать и сегодня модно/Л. С. Домникова ; беседу вела Наталья Дмитриева // Библиополе, 2013. т.№ 12.-С.2-7
|
>8.
| Дуброва Н. П. Формування комплексної системи маркетигу у банку/Н. П. Дуброва, Л. С. Крючко // Економіка та держава, 2019. т.№ 5.-С.64-67
|
>9.
| Касян С. Маркетингове забезпечення просування інновацій у сфері енергозбереження і відповідального споживання/Сергій Касян // Маркетинг в Українi, 2021. т.№ 3.-С.37-38
|
>10.
| Кузнецов Г. С. Особенности и преимущества применения инструментария маркетинговых коммуникаций в Интернете для субъектов рынка агротуристических услуг/Кузнецов Г. С. // Вопросы экономических наук, 2011. т.№ 5.-С.33-41
|
|
|