Пошуковий запит: (<.>K=маркетингові комунікації<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Плахотнікова Л. О. Стратегія маркетингових комунікацій в аграрно-промисловому комплексі України/Л. О. Плахотнікова, М. М. Ігнатенко // Формування ринкових відносин в Україні, 2013. т.№ 4.-С.141-143
|
>2.
| Глушко В. Просування туристичних послуг/Володимир Глушко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право, 2018. т.№ 1.-С.86-96
|
>3.
| Романовская А. Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж?/Алена Романовская // Маркетинг в Українi. -Київ:КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2018. т.№ 2.-С.37-45
|
>4.
| Миттал В. Маркетинговые исследования увеличивают доходы компаний тремя путями/В. Миттал // Маркетинг в Українi, 2017. т.№ 4.-С.59-62
|
>5.
| Швацька-Мокжицька Д. Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування/Д. Швацька-Мокжицька // Маркетинг в Українi, 2017. т.№ 1.-С.42-48
|
>6.
| Багорка М. О. Формування екологічно орієнтованого комплексу маркетингу в аграрному виробництві/М. О. Багорка // Економіка АПК, 2017. т.№ 5.-С.43-50
|
>7.
| Вовк К. Теоретична сутність поняття "подієвий туризм" та прикладні аспекти його використання/Катерина Вовк // Проблеми і перспективи економіки та управління, 2019. т.№ 3.-С.184-193
|
>8.
| Касян С. Маркетингове забезпечення просування інновацій у сфері енергозбереження і відповідального споживання/Сергій Касян // Маркетинг в Українi, 2021. т.№ 3.-С.37-38
|
>9.
| Дуброва Н. П. Формування комплексної системи маркетигу у банку/Н. П. Дуброва, Л. С. Крючко // Економіка та держава, 2019. т.№ 5.-С.64-67
|
>10.
| Khomenko L. Influencer marketing in blood service facilities/L. Khomenko, L. Saher // Науковий вісник Полісся, 2021. т.№ 1.-С.161-170
|
|
|