Пошуковий запит: (<.>K=маркетингові комунікації<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Ярошевська О. В. Аналіз комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві/ Ярошевська О. В. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2011. т.№ 3.-С.190-1198
|
>2.
| Кузнецов Г. С. Особенности и преимущества применения инструментария маркетинговых коммуникаций в Интернете для субъектов рынка агротуристических услуг/Кузнецов Г. С. // Вопросы экономических наук, 2011. т.№ 5.-С.33-41
|
>3.
| Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі // Маркетинг в Українi, 2011. т.№ 4.-С.18-28
|
>4.
| Семенов Г. А. Стратегії маркетингових комунікацій у сфері мобільного зв`язку/Г. А. Семенов, О. О. Буднік // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2012. т.№ 2.-С.159-163
|
>5.
| Башинська І. О. Моделі формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно активних машинобудівних підприємств/І. О. Башинська // Економічний часопис - ХХІ, 2012. т.№ 11/12.-С.52-54
|
>6.
| Плахотнікова Л. О. Стратегія маркетингових комунікацій в аграрно-промисловому комплексі України/Л. О. Плахотнікова, М. М. Ігнатенко // Формування ринкових відносин в Україні, 2013. т.№ 4.-С.141-143
|
>7.
| Самонова Т. Б. Розвиток організаційної культури як елементу комплексу маркетингових комунікацій/Т. Б. Самонова // Економічний часопис - ХХІ, 2013. т.№ 5/6.-С.64-66
|
>8.
| Ржеусский А. В. Комплексные маркетинговые коммуникации в НТБ Национального университета "Львовская политехника"/А. В. Ржеусский, Н. Э. Кунанец // Научные и технические библиотеки. -Москва:ГПНТБ Росии, 2013. т.№ 7.-С.33-40
|
>9.
| Домникова Л. С. Читать и сегодня модно/Л. С. Домникова ; беседу вела Наталья Дмитриева // Библиополе, 2013. т.№ 12.-С.2-7
|
>10.
| Павловска Е. О модели гибридного электронного книгоидзания/Е. Павловска, М. Миланова // Библиосфера:ГПНТБ СО РАН, 2013. т.№ 4.-С.16-19
|
|
|