Пошуковий запит: (<.>K=маркетингові комунікації<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Ярошевська, О. В. Аналіз комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві [Текст] / Ярошевська О. В.> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 3. - С. 190-1198 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 198
. - ISSN 1814-1161 Рубрики: Підприємства--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові комунікації -- планування -- конкуренція -- частка ринку -- структура продажів
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Швацька-Мокжицька, Джуанна. Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування [Текст] / Д. Швацька-Мокжицька> // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 1. - С. 42-48. - Бібліогр.: с. 48
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Стратегії--Продукти харчування Кл.слова (ненормовані): агробізнес -- інновативні стратегії -- маркетингові комунікації Анотація: В цій статті наведений огляд різних концепцій в сфері економіки продуктів харчування і визначень маркетингу в агробізнесі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі [Текст] : прийняті на форумі громадських фахових асоціацій 30 вересня 2011 року, м. Київ> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 4. - С. 18-28 : ил.
ББК 65.471 Рубрики: Гендерна рівність Недискримінаційна реклама--Україна Рекламна діяльність Кл.слова (ненормовані): Рекламні продукти -- Маркетингові комунікації Анотація: У статті розглянуто стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі, як механізм саморелюгування ринку реклами з метою підвищення ефективності рекламних продуктів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Семенов, Г. А. Стратегії маркетингових комунікацій у сфері мобільного зв`язку [Текст] / Г. А. Семенов, О. О. Буднік> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво : . - 2012. - № 2. - С. 159-163 : рис. - Бібліогр.: с. 163
. - ISSN 1814-1161 Рубрики: Мобільний Інтернет Кл.слова (ненормовані): мобільні оператори -- маркетингові комунікації -- широкосмуговий інтернет
Дод.точки доступу: Буднік, О. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Самонова, Т. Б. Розвиток організаційної культури як елементу комплексу маркетингових комунікацій [Текст] / Т. Б. Самонова> // Економічний часопис - ХХІ. - 2013. - № 5/6. - С. 64-66. - Бібліогр.: с. 66
. - ISSN 1728-6220 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): організаційна культура -- маркетингові комунікації -- фактори формування організаційної культури -- норми -- цінності
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Романовская, Алена. Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж? [Текст] / Алена Романовская> // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 2. - С. 37-45 : рис.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Аптеки--Торгівля--Маркетингові технології Кл.слова (ненормовані): управління маркетингу -- тренд -- маркетингові комунікації Анотація: В современной высокой конкурентной среде аптекам приходится бороться за потребителей. Поэтому необходимо понять: чем руководствуется покупатель при выборе аптеки и что для него особенно важно при принятии решения о покупке. Автор статьи рассказывает о маркетинге аптечной розницы и о том, как привлечь пациента в аптеку и вовлечь его в продажу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Ржеусский, А. В. Комплексные маркетинговые коммуникации в НТБ Национального университета "Львовская политехника" [Текст] / А. В. Ржеусский, Н. Э. Кунанец> // Научные и технические библиотеки. - 2013. - № 7. - С. 33-40. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 0130-9765ББК 78.347.53+78.349.3 Рубрики: Бібліотечний маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові комунікації -- зв'язки з громадськістю -- корпоративна преса -- інформаційний вісник -- прес-служба
Дод.точки доступу: Кунанец, Н. Э.; Науково-технічна бібліотека Національного університету "Львівська політехніка" Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Плахотнікова, Л. О. Стратегія маркетингових комунікацій в аграрно-промисловому комплексі України [Текст] / Л. О. Плахотнікова, М. М. Ігнатенко> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 4. - С. 141-143. - Бібліогр.: с. 143
Рубрики: Сільськогосподарські підприємства Кл.слова (ненормовані): агропромислові комплекси -- маркетингові комунікації -- аграрний ринок
Дод.точки доступу: Ігнатенко, М. М. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Павловска, Елена. О модели гибридного электронного книгоидзания [Текст] / Е. Павловска, М. Миланова> // Библиосфера : научный журнал. - 2013. - № 4. - С. 16-19 : рис.
. - ISSN 1815-3186ББК 76.174.719с51 Рубрики: Книгознавство Кл.слова (ненормовані): моделювання -- функціональні характеристики -- семантичний аналіз -- маркетингові комунікації Анотація: Представлена модель гибридного книгоиздания, разработанная и апробированная на базе болгарского издательства "е-Книги". Описаны функциональные характеристики модели и задачи маркетинговых коммуникаций гибридного электронного издательства.
Дод.точки доступу: Миланова, Марина Є примірники у відділах:
всього 1 : НМВ (1) Вільні: НМВ (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Миттал, Викас. Маркетинговые исследования увеличивают доходы компаний тремя путями [Текст] / В. Миттал> // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 4. - С. 59-62 : ил.
Рубрики: Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): дослідження ринку -- інвестиції в аналітику -- рентабельність активів -- стратегічне планування -- об'єм кредитів і депозитів -- маркетингові комунікації
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
|
|