Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетингові комунікації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-21   21-21 
1.


    Домникова, Лариса Степановна.
    Читать и сегодня модно [Текст] : [интервью с директором Бийской ЦБС Алтайского края Ларисой Степановной Домниковой] / Л. С. Домникова ; беседу вела Наталья Дмитриева // Библиополе. - 2013. - № 12. - С. 2-7 : фот.
ББК 78.347.23(2Рос)
Рубрики: Публічні бібліотеки--Росія--Алтайський край
Кл.слова (ненормовані):
бібліотечне обслуговування -- сайт ЦМБ -- маркетингові комунікації -- читальний зал -- фонд


Дод.точки доступу:
Дмитриева, Наталья \беседу вела.\

Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

2.


    Дуброва, Н. П.
    Формування комплексної системи маркетигу у банку [Текст] / Н. П. Дуброва, Л. С. Крючко // Економіка та держава. - 2019. - № 5. - С. 64-67 : рис. - Бібліогр.: с. 64-67
УДК
Рубрики: Маркетинг--Банківська діяльність
Кл.слова (ненормовані):
банківські послуги -- маркетингові комунікації -- ціноутворення -- інструменти маркетингу
Анотація: У статті розглянуті особливості комплексної системи маркетингу банку. Зазначено, що метою останньої є забезпечення зростання обсягів продаж банківських продуктів шляхом створення нових та автоматизації банківських операцій і технологій, що сприятиме задоволенню потреб клієнтів, формування довіри до банку і, як наслідок, забезпеченню фінансової стійкості та конкурентоспрпоможності.


Дод.точки доступу:
Крючко, Л. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Багорка, М. О.
    Формування екологічно орієнтованого комплексу маркетингу в аграрному виробництві [Текст] / М. О. Багорка // Економіка АПК. - 2017. - № 5. - С. 43-50 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Аграрний ринок--Екологізація виробництва
Кл.слова (ненормовані):
екологічні продукти -- канали збуту -- маркетингові комунікації -- екологізація
Анотація: Мета статті - дослідження еволюційного розвитку комплексу маркетингу, розробка оптимального екологічно орієнтованого комплексу маркетингу, який уможливить підвищити ефективність збутової діяльності аграрних підприємств, спрямованої на виробництво екологічно безпечної продукції, а також характеристика складових обраного комплексу. За результатами дослідження обґрунтовано висновок про комбінацію елементів маркетинг-міксу залежно від зовнішніх і внутрішніх факторів середовища, виду продукції та мотивування споживачів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Кучеренко, В. М.
    Формування інтегрованої організаційної структури маркетингової діяльності виноградно-виноробної галузі [Текст] / В. М. Кучеренко // Наукові праці національного університету харчових технологій. - 2015. - Том 21 № 5. - С. 68-75 : рис. - Бібліогр.: с. 75
Рубрики: Виноградарство--Виноробство--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ринкова інституція -- падіння виробництва -- маркетингові комунікації -- кон`юктура галузевого ринку -- науково-технічні доробки -- ефективний маркетинг


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Вовк, Катерина.
    Теоретична сутність поняття "подієвий туризм" та прикладні аспекти його використання [Текст] / Катерина Вовк // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2019. - № 3. - С. 184-193 : табл. - Бібліогр.: с. 190-193
УДК
Рубрики: Туристична індустрія--Розвиток--Україна
Кл.слова (ненормовані):
місцева інфраструктура -- туристичні послуги -- маркетингові комунікації
Анотація: У статті проведено аналіз сучасних підходів до визначення сутності поняття "подієвий туризм". Виявлені специфічні характеристики подієвого туризму. Акцентовано увагу на ефективності подієвого туризму як чинника, що формує, координує та направляє туристичні потоки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Бучинська, Олена.
    Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку [Текст] / Олена Бучинська // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 3. - С. 5-12
Рубрики: Реклама--Ринок--Перспективи розвитку
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- масова інформація -- бізнес-симбіоз -- контент -- кіберпонеділки
Анотація: Авторка статті вважає, що ефективність реклами зовсім не обов'язково вимірюється в обсягах продажів. Вона повинна мати якісний інтелектуальний контент, спрямований на одну з наступних сфер емоційного життя людини: пригоди на продаж; духовна близькість, дружба та любов, турбота та бажання турбуватись про когось; пошуки себе; душевний спокій; формування та прояв власних інтересів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Плахотнікова, Л. О.
    Стратегія маркетингових комунікацій в аграрно-промисловому комплексі України [Текст] / Л. О. Плахотнікова, М. М. Ігнатенко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 4. - С. 141-143. - Бібліогр.: с. 143
Рубрики: Сільськогосподарські підприємства
Кл.слова (ненормовані):
агропромислові комплекси -- маркетингові комунікації -- аграрний ринок


Дод.точки доступу:
Ігнатенко, М. М.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Семенов, Г. А.
    Стратегії маркетингових комунікацій у сфері мобільного зв`язку [Текст] / Г. А. Семенов, О. О. Буднік // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво : . - 2012. - № 2. - С. 159-163 : рис. - Бібліогр.: с. 163 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Мобільний Інтернет
Кл.слова (ненормовані):
мобільні оператори -- маркетингові комунікації -- широкосмуговий інтернет


Дод.точки доступу:
Буднік, О. О.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


   
    Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі [Текст] : прийняті на форумі громадських фахових асоціацій 30 вересня 2011 року, м. Київ // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 4. - С. 18-28 : ил.
ББК 65.471
Рубрики: Гендерна рівність
   Недискримінаційна реклама--Україна

   Рекламна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
Рекламні продукти -- Маркетингові комунікації
Анотація: У статті розглянуто стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі, як механізм саморелюгування ринку реклами з метою підвищення ефективності рекламних продуктів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Швацька-Мокжицька, Джуанна.
    Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування [Текст] / Д. Швацька-Мокжицька // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 1. - С. 42-48. - Бібліогр.: с. 48 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Стратегії--Продукти харчування
Кл.слова (ненормовані):
агробізнес -- інновативні стратегії -- маркетингові комунікації
Анотація: В цій статті наведений огляд різних концепцій в сфері економіки продуктів харчування і визначень маркетингу в агробізнесі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-21   21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)