Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетингові комунікації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-21   21-21 
1.


    Khomenko, Liliya.
    Influencer marketing in blood service facilities [Текст] / L. Khomenko, L. Saher // Науковий вісник Полісся. - 2021. - № 1. - С. 161-170 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг--Заклади охорони здоров'я--Кров
Кл.слова (ненормовані):
інфлюенс-маркетинг -- маркетинг впливу -- блоги -- блогери -- служба крові -- маркетингові комунікації -- маркетингові інструменти -- управління маркетингом
Анотація: Метою роботи є визначення можливих форматів роботи з лідерами думок, аналіз позитивного досвіду використання маркетингу впливу в службах крові за кордоном, розробка рекомендацій щодо його використання в українських закладах крові. У роботі було визначено можливі цілі та формати роботи з лідерами думок, критерії вибору блогерів та показники для оцінки ефективності взаємодії з ними. Були проаналізовані досвід використання маркетингу впливу в закладах служби крові, зокрема в кампанії «Date 2 Donate» в Великобританії, співпраця з письменником та блогером в Італії, пост блогерів в Сінгапурі та ПАР. Було розроблено рекомендації для застосування маркетингу впливу в закладах служби крові України.


Дод.точки доступу:
Saher, Liudmyla

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Багорка, М. О.
    Формування екологічно орієнтованого комплексу маркетингу в аграрному виробництві [Текст] / М. О. Багорка // Економіка АПК. - 2017. - № 5. - С. 43-50 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Аграрний ринок--Екологізація виробництва
Кл.слова (ненормовані):
екологічні продукти -- канали збуту -- маркетингові комунікації -- екологізація
Анотація: Мета статті - дослідження еволюційного розвитку комплексу маркетингу, розробка оптимального екологічно орієнтованого комплексу маркетингу, який уможливить підвищити ефективність збутової діяльності аграрних підприємств, спрямованої на виробництво екологічно безпечної продукції, а також характеристика складових обраного комплексу. За результатами дослідження обґрунтовано висновок про комбінацію елементів маркетинг-міксу залежно від зовнішніх і внутрішніх факторів середовища, виду продукції та мотивування споживачів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Башинська, І. О.
    Моделі формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно активних машинобудівних підприємств [Текст] / І. О. Башинська // Економічний часопис - ХХІ. - 2012. - № 11/12. - С. 52-54 : рис. - Бібліогр. в кінці ст . - ISSN 1728-6220
Рубрики: Машинобудівні підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
машинобудування -- маркетингові комунікації -- інноваційні чинники

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Бучинська, Олена.
    Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку [Текст] / Олена Бучинська // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 3. - С. 5-12
Рубрики: Реклама--Ринок--Перспективи розвитку
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- масова інформація -- бізнес-симбіоз -- контент -- кіберпонеділки
Анотація: Авторка статті вважає, що ефективність реклами зовсім не обов'язково вимірюється в обсягах продажів. Вона повинна мати якісний інтелектуальний контент, спрямований на одну з наступних сфер емоційного життя людини: пригоди на продаж; духовна близькість, дружба та любов, турбота та бажання турбуватись про когось; пошуки себе; душевний спокій; формування та прояв власних інтересів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Вовк, Катерина.
    Теоретична сутність поняття "подієвий туризм" та прикладні аспекти його використання [Текст] / Катерина Вовк // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2019. - № 3. - С. 184-193 : табл. - Бібліогр.: с. 190-193
УДК
Рубрики: Туристична індустрія--Розвиток--Україна
Кл.слова (ненормовані):
місцева інфраструктура -- туристичні послуги -- маркетингові комунікації
Анотація: У статті проведено аналіз сучасних підходів до визначення сутності поняття "подієвий туризм". Виявлені специфічні характеристики подієвого туризму. Акцентовано увагу на ефективності подієвого туризму як чинника, що формує, координує та направляє туристичні потоки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Глушко, Володимир.
    Просування туристичних послуг [Текст] / Володимир Глушко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 1. - С. 86-96 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 94
УДК
Рубрики: Туристичні послуги--Попит
Кл.слова (ненормовані):
турагенти -- ринок туристичних послуг -- туристичний бізнес -- маркетингові комунікації
Анотація: Визначено сутність туристичних послуг з огляду на посилення індивідуалізації попиту. Доповнено їх класифікацію з урахуванням місця та можливості споживання. Запропоновано визначення поняття "просування туристичних послуг". Проаналізовано та доповнено способи збуту туристичного продукту.


Все экземпляры списаны

Знайти схожі

7.


    Домникова, Лариса Степановна.
    Читать и сегодня модно [Текст] : [интервью с директором Бийской ЦБС Алтайского края Ларисой Степановной Домниковой] / Л. С. Домникова ; беседу вела Наталья Дмитриева // Библиополе. - 2013. - № 12. - С. 2-7 : фот.
ББК 78.347.23(2Рос)
Рубрики: Публічні бібліотеки--Росія--Алтайський край
Кл.слова (ненормовані):
бібліотечне обслуговування -- сайт ЦМБ -- маркетингові комунікації -- читальний зал -- фонд


Дод.точки доступу:
Дмитриева, Наталья \беседу вела.\

Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

8.


    Дуброва, Н. П.
    Формування комплексної системи маркетигу у банку [Текст] / Н. П. Дуброва, Л. С. Крючко // Економіка та держава. - 2019. - № 5. - С. 64-67 : рис. - Бібліогр.: с. 64-67
УДК
Рубрики: Маркетинг--Банківська діяльність
Кл.слова (ненормовані):
банківські послуги -- маркетингові комунікації -- ціноутворення -- інструменти маркетингу
Анотація: У статті розглянуті особливості комплексної системи маркетингу банку. Зазначено, що метою останньої є забезпечення зростання обсягів продаж банківських продуктів шляхом створення нових та автоматизації банківських операцій і технологій, що сприятиме задоволенню потреб клієнтів, формування довіри до банку і, як наслідок, забезпеченню фінансової стійкості та конкурентоспрпоможності.


Дод.точки доступу:
Крючко, Л. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Касян, Сергей.
    Маркетингове забезпечення просування інновацій у сфері енергозбереження і відповідального споживання [Текст] / Сергій Касян // Маркетинг в Українi. - 2021. - № 3. - С. 37-38. - Бібліогр.: с. 38
Рубрики: Маркетинг--Інноваційні технології--Енергозбереження
Кл.слова (ненормовані):
енергетичний розподіл -- енергоощадні цінності -- глобальні логістичні системи -- маркетингові комунікації
Анотація: Автор статті розповідає про застосування концепції партнерського маркетингу, як побудови процесів маркетингової взаємодії внутрішнього середовища підприємства на основі певного перерозподілення соціальної відповідальності за результати "зеленого управління бізнесом".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Кузнецов, Г. С.
    Особенности и преимущества применения инструментария маркетинговых коммуникаций в Интернете для субъектов рынка агротуристических услуг [Текст] / Кузнецов Г. С. // Вопросы экономических наук. - 2011. - № 5. - С. 33-41 : рис. - Библиогр.: с. 33-34, 41 . - ISSN 1728-8878
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
агротуризм -- відеореклама -- маркетингові комунікації -- інтернет-маркетинг

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-21   21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)