Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=маркетингові комунікації<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
21
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-21
21-21
>
1.
Плахотнікова, Л. О.
Стратегія маркетингових комунікацій в аграрно-промисловому комплексі України [Текст] / Л. О. Плахотнікова, М. М. Ігнатенко> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. -
№ 4
. - С. 141-143. - Бібліогр.: с. 143
Рубрики:
Сільськогосподарські підприємства
Кл.слова (ненормовані):
агропромислові комплекси
--
маркетингові комунікації
--
аграрний ринок
Дод.точки доступу:
Ігнатенко, М. М.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Глушко, Володимир
.
Просування туристичних послуг [Текст] / Володимир Глушко> // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. -
№ 1
. - С. 86-96 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 94
УДК
338.488
Рубрики:
Туристичні послуги--Попит
Кл.слова (ненормовані):
турагенти
--
ринок туристичних послуг
--
туристичний бізнес
--
маркетингові комунікації
Анотація:
Визначено сутність туристичних послуг з огляду на посилення індивідуалізації попиту. Доповнено їх класифікацію з урахуванням місця та можливості споживання. Запропоновано визначення поняття "просування туристичних послуг". Проаналізовано та доповнено способи збуту туристичного продукту.
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
>
3.
Романовская, Алена
.
Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж? [Текст] / Алена Романовская> // Маркетинг в Українi. - 2018. -
№ 2
. - С. 37-45 : рис. . - ISSN 1606-3732
Рубрики:
Аптеки--Торгівля--Маркетингові технології
Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингу
--
тренд
--
маркетингові комунікації
Анотація:
В современной высокой конкурентной среде аптекам приходится бороться за потребителей. Поэтому необходимо понять: чем руководствуется покупатель при выборе аптеки и что для него особенно важно при принятии решения о покупке. Автор статьи рассказывает о маркетинге аптечной розницы и о том, как привлечь пациента в аптеку и вовлечь его в продажу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Миттал, Викас
.
Маркетинговые исследования увеличивают доходы компаний тремя путями [Текст] / В. Миттал> // Маркетинг в Українi. - 2017. -
№ 4
. - С. 59-62 : ил.
Рубрики:
Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані):
дослідження ринку
--
інвестиції в аналітику
--
рентабельність активів
--
стратегічне планування
--
об'єм кредитів і депозитів
--
маркетингові комунікації
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Швацька-Мокжицька, Джуанна
.
Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування [Текст] / Д. Швацька-Мокжицька> // Маркетинг в Українi. - 2017. -
№ 1
. - С. 42-48. - Бібліогр.: с. 48 . - ISSN 1606-3732
Рубрики:
Маркетинг--Стратегії--Продукти харчування
Кл.слова (ненормовані):
агробізнес
--
інновативні стратегії
--
маркетингові комунікації
Анотація:
В цій статті наведений огляд різних концепцій в сфері економіки продуктів харчування і визначень маркетингу в агробізнесі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Багорка, М. О.
Формування екологічно орієнтованого комплексу маркетингу в аграрному виробництві [Текст] / М. О. Багорка> // Економіка АПК. - 2017. -
№ 5
. - С. 43-50 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Аграрний ринок--Екологізація виробництва
Кл.слова (ненормовані):
екологічні продукти
--
канали збуту
--
маркетингові комунікації
--
екологізація
Анотація:
Мета статті - дослідження еволюційного розвитку комплексу маркетингу, розробка оптимального екологічно орієнтованого комплексу маркетингу, який уможливить підвищити ефективність збутової діяльності аграрних підприємств, спрямованої на виробництво екологічно безпечної продукції, а також характеристика складових обраного комплексу. За результатами дослідження обґрунтовано висновок про комбінацію елементів маркетинг-міксу залежно від зовнішніх і внутрішніх факторів середовища, виду продукції та мотивування споживачів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Вовк, Катерина
.
Теоретична сутність поняття "подієвий туризм" та прикладні аспекти його використання [Текст] / Катерина Вовк> // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2019. -
№ 3
. - С. 184-193 : табл. - Бібліогр.: с. 190-193
УДК
338.001.36
Рубрики:
Туристична індустрія--Розвиток--Україна
Кл.слова (ненормовані):
місцева інфраструктура
--
туристичні послуги
--
маркетингові комунікації
Анотація:
У статті проведено аналіз сучасних підходів до визначення сутності поняття "подієвий туризм". Виявлені специфічні характеристики подієвого туризму. Акцентовано увагу на ефективності подієвого туризму як чинника, що формує, координує та направляє туристичні потоки.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Касян, Сергей
.
Маркетингове забезпечення просування інновацій у сфері енергозбереження і відповідального споживання [Текст] / Сергій Касян> // Маркетинг в Українi. - 2021. -
№ 3
. - С. 37-38. - Бібліогр.: с. 38
Рубрики:
Маркетинг--Інноваційні технології--Енергозбереження
Кл.слова (ненормовані):
енергетичний розподіл
--
енергоощадні цінності
--
глобальні логістичні системи
--
маркетингові комунікації
Анотація:
Автор статті розповідає про застосування концепції партнерського маркетингу, як побудови процесів маркетингової взаємодії внутрішнього середовища підприємства на основі певного перерозподілення соціальної відповідальності за результати "зеленого управління бізнесом".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Дуброва, Н. П.
Формування комплексної системи маркетигу у банку [Текст] / Н. П. Дуброва, Л. С. Крючко> // Економіка та держава. - 2019. -
№ 5
. - С. 64-67 : рис. - Бібліогр.: с. 64-67
УДК
336.71:658.8
Рубрики:
Маркетинг--Банківська діяльність
Кл.слова (ненормовані):
банківські послуги
--
маркетингові комунікації
--
ціноутворення
--
інструменти маркетингу
Анотація:
У статті розглянуті особливості комплексної системи маркетингу банку. Зазначено, що метою останньої є забезпечення зростання обсягів продаж банківських продуктів шляхом створення нових та автоматизації банківських операцій і технологій, що сприятиме задоволенню потреб клієнтів, формування довіри до банку і, як наслідок, забезпеченню фінансової стійкості та конкурентоспрпоможності.
Дод.точки доступу:
Крючко, Л. С.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Khomenko, Liliya
.
Influencer marketing in blood service facilities [Текст] / L. Khomenko, L. Saher> // Науковий вісник Полісся. - 2021. -
№ 1
. - С. 161-170 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
[339.138:004.738.5]:615.381
Рубрики:
Маркетинг--Заклади охорони здоров'я--Кров
Кл.слова (ненормовані):
інфлюенс-маркетинг
--
маркетинг впливу
--
блоги
--
блогери
--
служба крові
--
маркетингові комунікації
--
маркетингові інструменти
--
управління маркетингом
Анотація:
Метою роботи є визначення можливих форматів роботи з лідерами думок, аналіз позитивного досвіду використання маркетингу впливу в службах крові за кордоном, розробка рекомендацій щодо його використання в українських закладах крові. У роботі було визначено можливі цілі та формати роботи з лідерами думок, критерії вибору блогерів та показники для оцінки ефективності взаємодії з ними. Були проаналізовані досвід використання маркетингу впливу в закладах служби крові, зокрема в кампанії «Date 2 Donate» в Великобританії, співпраця з письменником та блогером в Італії, пост блогерів в Сінгапурі та ПАР. Було розроблено рекомендації для застосування маркетингу впливу в закладах служби крові України.
Дод.точки доступу:
Saher, Liudmyla
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-21
21-21
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)