Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетингові комунікації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-21   21-21 
1.


    Khomenko, Liliya.
    Influencer marketing in blood service facilities [Текст] / L. Khomenko, L. Saher // Науковий вісник Полісся. - 2021. - № 1. - С. 161-170 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг--Заклади охорони здоров'я--Кров
Кл.слова (ненормовані):
інфлюенс-маркетинг -- маркетинг впливу -- блоги -- блогери -- служба крові -- маркетингові комунікації -- маркетингові інструменти -- управління маркетингом
Анотація: Метою роботи є визначення можливих форматів роботи з лідерами думок, аналіз позитивного досвіду використання маркетингу впливу в службах крові за кордоном, розробка рекомендацій щодо його використання в українських закладах крові. У роботі було визначено можливі цілі та формати роботи з лідерами думок, критерії вибору блогерів та показники для оцінки ефективності взаємодії з ними. Були проаналізовані досвід використання маркетингу впливу в закладах служби крові, зокрема в кампанії «Date 2 Donate» в Великобританії, співпраця з письменником та блогером в Італії, пост блогерів в Сінгапурі та ПАР. Було розроблено рекомендації для застосування маркетингу впливу в закладах служби крові України.


Дод.точки доступу:
Saher, Liudmyla

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Ярошевська, О. В.
    Аналіз комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві [Текст] / Ярошевська О. В. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 3. - С. 190-1198 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 198 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- планування -- конкуренція -- частка ринку -- структура продажів

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Романовская, Алена.
    Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж? [Текст] / Алена Романовская // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 2. - С. 37-45 : рис. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Аптеки--Торгівля--Маркетингові технології
Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингу -- тренд -- маркетингові комунікації
Анотація: В современной высокой конкурентной среде аптекам приходится бороться за потребителей. Поэтому необходимо понять: чем руководствуется покупатель при выборе аптеки и что для него особенно важно при принятии решения о покупке. Автор статьи рассказывает о маркетинге аптечной розницы и о том, как привлечь пациента в аптеку и вовлечь его в продажу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Ржеусский, А. В.
    Комплексные маркетинговые коммуникации в НТБ Национального университета "Львовская политехника" [Текст] / А. В. Ржеусский, Н. Э. Кунанец // Научные и технические библиотеки. - 2013. - № 7. - С. 33-40. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0130-9765
УДК
ББК 78.347.53+78.349.3
Рубрики: Бібліотечний маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- зв'язки з громадськістю -- корпоративна преса -- інформаційний вісник -- прес-служба


Дод.точки доступу:
Кунанец, Н. Э.; Науково-технічна бібліотека Національного університету "Львівська політехніка"

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Касян, Сергей.
    Маркетингове забезпечення просування інновацій у сфері енергозбереження і відповідального споживання [Текст] / Сергій Касян // Маркетинг в Українi. - 2021. - № 3. - С. 37-38. - Бібліогр.: с. 38
Рубрики: Маркетинг--Інноваційні технології--Енергозбереження
Кл.слова (ненормовані):
енергетичний розподіл -- енергоощадні цінності -- глобальні логістичні системи -- маркетингові комунікації
Анотація: Автор статті розповідає про застосування концепції партнерського маркетингу, як побудови процесів маркетингової взаємодії внутрішнього середовища підприємства на основі певного перерозподілення соціальної відповідальності за результати "зеленого управління бізнесом".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Миттал, Викас.
    Маркетинговые исследования увеличивают доходы компаний тремя путями [Текст] / В. Миттал // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 4. - С. 59-62 : ил.
Рубрики: Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані):
дослідження ринку -- інвестиції в аналітику -- рентабельність активів -- стратегічне планування -- об'єм кредитів і депозитів -- маркетингові комунікації


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Башинська, І. О.
    Моделі формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно активних машинобудівних підприємств [Текст] / І. О. Башинська // Економічний часопис - ХХІ. - 2012. - № 11/12. - С. 52-54 : рис. - Бібліогр. в кінці ст . - ISSN 1728-6220
Рубрики: Машинобудівні підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
машинобудування -- маркетингові комунікації -- інноваційні чинники

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Павловска, Елена.
    О модели гибридного электронного книгоидзания [Текст] / Е. Павловска, М. Миланова // Библиосфера : научный журнал. - 2013. - № 4. - С. 16-19 : рис. . - ISSN 1815-3186
УДК
ББК 76.174.719с51
Рубрики: Книгознавство
Кл.слова (ненормовані):
моделювання -- функціональні характеристики -- семантичний аналіз -- маркетингові комунікації
Анотація: Представлена модель гибридного книгоиздания, разработанная и апробированная на базе болгарского издательства "е-Книги". Описаны функциональные характеристики модели и задачи маркетинговых коммуникаций гибридного электронного издательства.


Дод.точки доступу:
Миланова, Марина

Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

9.


    Кузнецов, Г. С.
    Особенности и преимущества применения инструментария маркетинговых коммуникаций в Интернете для субъектов рынка агротуристических услуг [Текст] / Кузнецов Г. С. // Вопросы экономических наук. - 2011. - № 5. - С. 33-41 : рис. - Библиогр.: с. 33-34, 41 . - ISSN 1728-8878
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
агротуризм -- відеореклама -- маркетингові комунікації -- інтернет-маркетинг

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Глушко, Володимир.
    Просування туристичних послуг [Текст] / Володимир Глушко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 1. - С. 86-96 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 94
УДК
Рубрики: Туристичні послуги--Попит
Кл.слова (ненормовані):
турагенти -- ринок туристичних послуг -- туристичний бізнес -- маркетингові комунікації
Анотація: Визначено сутність туристичних послуг з огляду на посилення індивідуалізації попиту. Доповнено їх класифікацію з урахуванням місця та можливості споживання. Запропоновано визначення поняття "просування туристичних послуг". Проаналізовано та доповнено способи збуту туристичного продукту.


Все экземпляры списаны

Знайти схожі

 1-10    11-21   21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)