Пошуковий запит: (<.>K=маркетингові комунікації<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Khomenko, Liliya. Influencer marketing in blood service facilities [Текст] / L. Khomenko, L. Saher> // Науковий вісник Полісся. - 2021. - № 1. - С. 161-170 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Заклади охорони здоров'я--Кров Кл.слова (ненормовані): інфлюенс-маркетинг -- маркетинг впливу -- блоги -- блогери -- служба крові -- маркетингові комунікації -- маркетингові інструменти -- управління маркетингом Анотація: Метою роботи є визначення можливих форматів роботи з лідерами думок, аналіз позитивного досвіду використання маркетингу впливу в службах крові за кордоном, розробка рекомендацій щодо його використання в українських закладах крові. У роботі було визначено можливі цілі та формати роботи з лідерами думок, критерії вибору блогерів та показники для оцінки ефективності взаємодії з ними. Були проаналізовані досвід використання маркетингу впливу в закладах служби крові, зокрема в кампанії «Date 2 Donate» в Великобританії, співпраця з письменником та блогером в Італії, пост блогерів в Сінгапурі та ПАР. Було розроблено рекомендації для застосування маркетингу впливу в закладах служби крові України.
Дод.точки доступу: Saher, Liudmyla Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ярошевська, О. В. Аналіз комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві [Текст] / Ярошевська О. В.> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 3. - С. 190-1198 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 198
. - ISSN 1814-1161 Рубрики: Підприємства--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові комунікації -- планування -- конкуренція -- частка ринку -- структура продажів
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Романовская, Алена. Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж? [Текст] / Алена Романовская> // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 2. - С. 37-45 : рис.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Аптеки--Торгівля--Маркетингові технології Кл.слова (ненормовані): управління маркетингу -- тренд -- маркетингові комунікації Анотація: В современной высокой конкурентной среде аптекам приходится бороться за потребителей. Поэтому необходимо понять: чем руководствуется покупатель при выборе аптеки и что для него особенно важно при принятии решения о покупке. Автор статьи рассказывает о маркетинге аптечной розницы и о том, как привлечь пациента в аптеку и вовлечь его в продажу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ржеусский, А. В. Комплексные маркетинговые коммуникации в НТБ Национального университета "Львовская политехника" [Текст] / А. В. Ржеусский, Н. Э. Кунанец> // Научные и технические библиотеки. - 2013. - № 7. - С. 33-40. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 0130-9765ББК 78.347.53+78.349.3 Рубрики: Бібліотечний маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові комунікації -- зв'язки з громадськістю -- корпоративна преса -- інформаційний вісник -- прес-служба
Дод.точки доступу: Кунанец, Н. Э.; Науково-технічна бібліотека Національного університету "Львівська політехніка" Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Касян, Сергей. Маркетингове забезпечення просування інновацій у сфері енергозбереження і відповідального споживання [Текст] / Сергій Касян> // Маркетинг в Українi. - 2021. - № 3. - С. 37-38. - Бібліогр.: с. 38
Рубрики: Маркетинг--Інноваційні технології--Енергозбереження Кл.слова (ненормовані): енергетичний розподіл -- енергоощадні цінності -- глобальні логістичні системи -- маркетингові комунікації Анотація: Автор статті розповідає про застосування концепції партнерського маркетингу, як побудови процесів маркетингової взаємодії внутрішнього середовища підприємства на основі певного перерозподілення соціальної відповідальності за результати "зеленого управління бізнесом".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Миттал, Викас. Маркетинговые исследования увеличивают доходы компаний тремя путями [Текст] / В. Миттал> // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 4. - С. 59-62 : ил.
Рубрики: Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): дослідження ринку -- інвестиції в аналітику -- рентабельність активів -- стратегічне планування -- об'єм кредитів і депозитів -- маркетингові комунікації
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Башинська, І. О. Моделі формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно активних машинобудівних підприємств [Текст] / І. О. Башинська> // Економічний часопис - ХХІ. - 2012. - № 11/12. - С. 52-54 : рис. - Бібліогр. в кінці ст
. - ISSN 1728-6220 Рубрики: Машинобудівні підприємства--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): машинобудування -- маркетингові комунікації -- інноваційні чинники
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Павловска, Елена. О модели гибридного электронного книгоидзания [Текст] / Е. Павловска, М. Миланова> // Библиосфера : научный журнал. - 2013. - № 4. - С. 16-19 : рис.
. - ISSN 1815-3186ББК 76.174.719с51 Рубрики: Книгознавство Кл.слова (ненормовані): моделювання -- функціональні характеристики -- семантичний аналіз -- маркетингові комунікації Анотація: Представлена модель гибридного книгоиздания, разработанная и апробированная на базе болгарского издательства "е-Книги". Описаны функциональные характеристики модели и задачи маркетинговых коммуникаций гибридного электронного издательства.
Дод.точки доступу: Миланова, Марина Є примірники у відділах:
всього 1 : НМВ (1) Вільні: НМВ (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кузнецов, Г. С. Особенности и преимущества применения инструментария маркетинговых коммуникаций в Интернете для субъектов рынка агротуристических услуг [Текст] / Кузнецов Г. С.> // Вопросы экономических наук. - 2011. - № 5. - С. 33-41 : рис. - Библиогр.: с. 33-34, 41
. - ISSN 1728-8878ББК 65.290-211.1 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): агротуризм -- відеореклама -- маркетингові комунікації -- інтернет-маркетинг
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Глушко, Володимир. Просування туристичних послуг [Текст] / Володимир Глушко> // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 1. - С. 86-96 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 94
Рубрики: Туристичні послуги--Попит Кл.слова (ненормовані): турагенти -- ринок туристичних послуг -- туристичний бізнес -- маркетингові комунікації Анотація: Визначено сутність туристичних послуг з огляду на посилення індивідуалізації попиту. Доповнено їх класифікацію з урахуванням місця та можливості споживання. Запропоновано визначення поняття "просування туристичних послуг". Проаналізовано та доповнено способи збуту туристичного продукту.
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
|
|
|