Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетингові комунікації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-21   21-21 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Khomenko, Liliya, Saher, Liudmyla
Назва : Influencer marketing in blood service facilities
Місце публікування : Науковий вісник Полісся/ Черніг. нац. технолог. ун-т. - 2021. - № 1. - С. 161-170: табл. (Шифр Н599066/2021/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : [339.138:004.738.5]:615.381
Предметні рубрики: Маркетинг-- Заклади охорони здоров'я-- Кров
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інфлюенс-маркетинг--маркетинг впливу--блоги--блогери--служба крові--маркетингові комунікації--маркетингові інструменти--управління маркетингом
Анотація: Метою роботи є визначення можливих форматів роботи з лідерами думок, аналіз позитивного досвіду використання маркетингу впливу в службах крові за кордоном, розробка рекомендацій щодо його використання в українських закладах крові. У роботі було визначено можливі цілі та формати роботи з лідерами думок, критерії вибору блогерів та показники для оцінки ефективності взаємодії з ними. Були проаналізовані досвід використання маркетингу впливу в закладах служби крові, зокрема в кампанії «Date 2 Donate» в Великобританії, співпраця з письменником та блогером в Італії, пост блогерів в Сінгапурі та ПАР. Було розроблено рекомендації для застосування маркетингу впливу в закладах служби крові України.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Багорка М. О.
Назва : Формування екологічно орієнтованого комплексу маркетингу в аграрному виробництві
Місце публікування : Економіка АПК. - 2017. - № 5. - С. 43-50: табл. (Шифр Е969742/2017/5)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Аграрний ринок-- Екологізація виробництва
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екологічні продукти--канали збуту--маркетингові комунікації--екологізація
Анотація: Мета статті - дослідження еволюційного розвитку комплексу маркетингу, розробка оптимального екологічно орієнтованого комплексу маркетингу, який уможливить підвищити ефективність збутової діяльності аграрних підприємств, спрямованої на виробництво екологічно безпечної продукції, а також характеристика складових обраного комплексу. За результатами дослідження обґрунтовано висновок про комбінацію елементів маркетинг-міксу залежно від зовнішніх і внутрішніх факторів середовища, виду продукції та мотивування споживачів.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Башинська І. О.
Назва : Моделі формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно активних машинобудівних підприємств
Місце публікування : Економічний часопис - ХХІ. - 2012. - № 11/12. - С. 52-54: рис. - ISSN 1728-6220 (Шифр Е915522/2012/11/12). - ISSN 1728-6220
Примітки : Бібліогр. в кінці ст
Предметні рубрики: Машинобудівні підприємства-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): машинобудування--маркетингові комунікації--інноваційні чинники
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бучинська, Олена
Назва : Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - Київ: КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2018. - № 3. - С. 5-12 (Шифр М636468/2018/3)
Предметні рубрики: Реклама-- Ринок-- Перспективи розвитку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові комунікації--масова інформація--бізнес-симбіоз--контент--кіберпонеділки
Анотація: Авторка статті вважає, що ефективність реклами зовсім не обов'язково вимірюється в обсягах продажів. Вона повинна мати якісний інтелектуальний контент, спрямований на одну з наступних сфер емоційного життя людини: пригоди на продаж; духовна близькість, дружба та любов, турбота та бажання турбуватись про когось; пошуки себе; душевний спокій; формування та прояв власних інтересів.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 338.001.36
Автор(и) : Вовк, Катерина
Назва : Теоретична сутність поняття "подієвий туризм" та прикладні аспекти його використання
Місце публікування : Проблеми і перспективи економіки та управління: науковий журнал/ Черніг. нац. технол. ун-т. - 2019. - № 3. - С. 184-193: табл. (Шифр П147728/2019/3)
Примітки : Бібліогр.: с. 190-193
УДК : 338.001.36
Предметні рубрики: Туристична індустрія-- Розвиток --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): місцева інфраструктура--туристичні послуги--маркетингові комунікації
Анотація: У статті проведено аналіз сучасних підходів до визначення сутності поняття "подієвий туризм". Виявлені специфічні характеристики подієвого туризму. Акцентовано увагу на ефективності подієвого туризму як чинника, що формує, координує та направляє туристичні потоки.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 338.488
Автор(и) : Глушко, Володимир
Назва : Просування туристичних послуг
Місце публікування : Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право/ Укр. держ. університет фінансів та міжнар. торгівлі. - 2018. - № 1. - С. 86-96: рис., табл. (Шифр З863299/2018/1)
Примітки : Бібліогр.: с. 94
УДК : 338.488
Предметні рубрики: Туристичні послуги-- Попит
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): турагенти--ринок туристичних послуг--туристичний бізнес--маркетингові комунікації
Анотація: Визначено сутність туристичних послуг з огляду на посилення індивідуалізації попиту. Доповнено їх класифікацію з урахуванням місця та можливості споживання. Запропоновано визначення поняття "просування туристичних послуг". Проаналізовано та доповнено способи збуту туристичного продукту.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 78.347.23(2Рос)
Автор(и) : Домникова, Лариса Степановна
Назва : Читать и сегодня модно : [интервью с директором Бийской ЦБС Алтайского края Ларисой Степановной Домниковой]
Місце публікування : Библиополе. - 2013. - № 12. - С. 2-7: фот. (Шифр Б143219/2013/12)
ББК : 78.347.23(2Рос)
Предметні рубрики: Публічні бібліотеки --Росія --Алтайський край
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бібліотечне обслуговування--сайт цмб--маркетингові комунікації--читальний зал--фонд
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дуброва Н. П., Крючко Л. С.
Назва : Формування комплексної системи маркетигу у банку
Місце публікування : Економіка та держава. - 2019. - № 5. - С. 64-67: рис. (Шифр Е027782/2019/5)
Примітки : Бібліогр.: с. 64-67
УДК : 336.71:658.8
Предметні рубрики: Маркетинг-- Банківська діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): банківські послуги--маркетингові комунікації--ціноутворення--інструменти маркетингу
Анотація: У статті розглянуті особливості комплексної системи маркетингу банку. Зазначено, що метою останньої є забезпечення зростання обсягів продаж банківських продуктів шляхом створення нових та автоматизації банківських операцій і технологій, що сприятиме задоволенню потреб клієнтів, формування довіри до банку і, як наслідок, забезпеченню фінансової стійкості та конкурентоспрпоможності.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Касян, Сергей
Назва : Маркетингове забезпечення просування інновацій у сфері енергозбереження і відповідального споживання
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2021. - № 3. - С. 37-38 (Шифр М636468/2021/3)
Примітки : Бібліогр.: с. 38
Предметні рубрики: Маркетинг-- Інноваційні технології-- Енергозбереження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): енергетичний розподіл--енергоощадні цінності--глобальні логістичні системи--маркетингові комунікації
Анотація: Автор статті розповідає про застосування концепції партнерського маркетингу, як побудови процесів маркетингової взаємодії внутрішнього середовища підприємства на основі певного перерозподілення соціальної відповідальності за результати "зеленого управління бізнесом".
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290-211.1
Автор(и) : Кузнецов Г. С.
Назва : Особенности и преимущества применения инструментария маркетинговых коммуникаций в Интернете для субъектов рынка агротуристических услуг
Місце публікування : Вопросы экономических наук. - 2011. - № 5. - С. 33-41: рис. - ISSN 1728-8878 (Шифр В212600/2011/5). - ISSN 1728-8878
Примітки : Библиогр.: с. 33-34, 41
ББК : 65.290-211.1
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агротуризм--відеореклама--маркетингові комунікації--інтернет-маркетинг
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

 1-10    11-21   21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)