Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетингові комунікації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-21   21-21 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ярошевська О. В.
Назва : Аналіз комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 3. - С. 190-1198: рис., табл. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2011/3). - ISSN 1814-1161
Примітки : Бібліогр.: с. 198
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові комунікації--планування--конкуренція--частка ринку--структура продажів
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290-211.1
Автор(и) : Кузнецов Г. С.
Назва : Особенности и преимущества применения инструментария маркетинговых коммуникаций в Интернете для субъектов рынка агротуристических услуг
Місце публікування : Вопросы экономических наук. - 2011. - № 5. - С. 33-41: рис. - ISSN 1728-8878 (Шифр В212600/2011/5). - ISSN 1728-8878
Примітки : Библиогр.: с. 33-34, 41
ББК : 65.290-211.1
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агротуризм--відеореклама--маркетингові комунікації--інтернет-маркетинг
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.471
Назва : Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі : прийняті на форумі громадських фахових асоціацій 30 вересня 2011 року, м. Київ
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2011. - № 4. - С. 18-28: ил. (Шифр М636468/2011/4)
ББК : 65.471
Предметні рубрики: Гендерна рівність
Недискримінаційна реклама --Україна
Рекламна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламні продукти--маркетингові комунікації
Анотація: У статті розглянуто стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі, як механізм саморелюгування ринку реклами з метою підвищення ефективності рекламних продуктів.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Семенов Г. А., Буднік О. О.
Назва : Стратегії маркетингових комунікацій у сфері мобільного зв`язку
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво: . - 2012. - № 2. - С. 159-163: рис. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2012/2). - ISSN 1814-1161
Примітки : Бібліогр.: с. 163
Предметні рубрики: Мобільний Інтернет
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мобільні оператори--маркетингові комунікації--широкосмуговий інтернет
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Башинська І. О.
Назва : Моделі формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно активних машинобудівних підприємств
Місце публікування : Економічний часопис - ХХІ. - 2012. - № 11/12. - С. 52-54: рис. - ISSN 1728-6220 (Шифр Е915522/2012/11/12). - ISSN 1728-6220
Примітки : Бібліогр. в кінці ст
Предметні рубрики: Машинобудівні підприємства-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): машинобудування--маркетингові комунікації--інноваційні чинники
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Плахотнікова Л. О., Ігнатенко М. М.
Назва : Стратегія маркетингових комунікацій в аграрно-промисловому комплексі України
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 4. - С. 141-143 (Шифр Ф241809/2013/4)
Примітки : Бібліогр.: с. 143
Предметні рубрики: Сільськогосподарські підприємства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агропромислові комплекси--маркетингові комунікації--аграрний ринок
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Самонова Т. Б.
Назва : Розвиток організаційної культури як елементу комплексу маркетингових комунікацій
Місце публікування : Економічний часопис - ХХІ. - 2013. - № 5/6. - С. 64-66. - ISSN 1728-6220 (Шифр Е915522/2013/5/6). - ISSN 1728-6220
Примітки : Бібліогр.: с. 66
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна культура--маркетингові комунікації--фактори формування організаційної культури--норми--цінності
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 025.1
Автор(и) : Ржеусский А. В., Кунанец Н. Э.
Назва : Комплексные маркетинговые коммуникации в НТБ Национального университета "Львовская политехника"
Місце публікування : Научные и технические библиотеки. - Москва: ГПНТБ Росии, 2013. - № 7. - С. 33-40. - ISSN 0130-9765 (Шифр Н128619/2013/7). - ISSN 0130-9765
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 025.1
ББК : 78.347.53+78.349.3
Предметні рубрики: Бібліотечний маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові комунікації--зв'язки з громадськістю--корпоративна преса--інформаційний вісник--прес-служба
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 78.347.23(2Рос)
Автор(и) : Домникова, Лариса Степановна
Назва : Читать и сегодня модно : [интервью с директором Бийской ЦБС Алтайского края Ларисой Степановной Домниковой]
Місце публікування : Библиополе. - 2013. - № 12. - С. 2-7: фот. (Шифр Б143219/2013/12)
ББК : 78.347.23(2Рос)
Предметні рубрики: Публічні бібліотеки --Росія --Алтайський край
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бібліотечне обслуговування--сайт цмб--маркетингові комунікації--читальний зал--фонд
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 655.41:004
Автор(и) : Павловска, Елена, Миланова, Марина
Назва : О модели гибридного электронного книгоидзания
Місце публікування : Библиосфера: научный журнал/ Государственная публичная научно-техническая библиотека: ГПНТБ СО РАН, 2013. - № 4. - С. 16-19: рис. - ISSN 1815-3186 (Шифр Б242617/2013/4). - ISSN 1815-3186
УДК : 655.41:004
ББК : 76.174.719с51
Предметні рубрики: Книгознавство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моделювання--функціональні характеристики--семантичний аналіз--маркетингові комунікації
Анотація: Представлена модель гибридного книгоиздания, разработанная и апробированная на базе болгарского издательства "е-Книги". Описаны функциональные характеристики модели и задачи маркетинговых коммуникаций гибридного электронного издательства.
Знайти схожі

 1-10    11-21   21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)